12 Eylül 2007 Çarşamba

ULAŞTIRABİLECEĞİNİZ HERKESE YOLLAYIN....!!!


Okan Sönmez 20 yasinda lösemi (kan kanseri);hastasi, gata tip fakültesinde yatiyor,Hayatta kalmak icin hergün en iki ünite trombosite ihtiyaci var. Ama kan grubu B rh (-)(negatif) oldugu icin ailesi kan (daha dogrusu trombosit) verecek donör bulmakta zorlaniyor.
Babasi Hayrettin Sönmez insanlarin ilgisizliginden yakiniyor. Isyeri olan İstanbul Büyüksehir Belediyesineyaptiği basvuruya 30 bin çalisan arasindan sadece 3 kisi cevap vermis.
Oglunu yasatabilmek icinvarini yogunu ortaya koyuyor. Eger siz veya bir tanidiğiniz B rh (-) negatif); kana sahipse LutfenHayrettin Sönmez'e ait 0535 744 87 10 numarali telefonu arayin.Ben böyle islerle ilgilenmem diyorsaniz. Enazindan mouseunuzu birkac kez tiklatarak bu mesaji adres defterinizdeki kisilere yollayin. Orada yatan sizinçocugunuz veya kardesiniz olabilirdi.
Not: Trombosit kanin pihtilasmasina yol acan bir maddedir. Kisi trombosit verdikten 3 gün sonra yeniden trombosit verebilir.Saglikli bir insan yilda 24 kez trombosit verebilir. Kandaki trombosit ayristirilmasi islemi yaklasik 50 ile 70 dakika arasindasürmektedir eğer bunu yapamıyorsanız en azından mousenizi bi kaç kez tıklatarak bu gence yardımcı olabilirsinizunutmayın bu siz yada kardeşiniz yada çok"sevdiğiniz biride olabilir.

.......
Bu yazıyı tembelisiden aldım.Daha çok kişiye ulaştırmak için.Lütfen kim okursa iletebildiği kişilere iletsin.Her an hepimizin başına gelebilecek olaylardan birine nasıl yardımcı olabiliyorsak olalım.

Tembelisi bu yazıyı 6 Eylülde yazmış.Umarım çaresi bulunmuştur.

9 yorum:

hephercokhic dedi ki...

merhaba aşırgan tütü:)))
ben konusamam... öncelikle bizi karıştırmaman için biraz bilgi vereyim. Ben "konusamam" tembelisi, adailedudu ve incircekirdeginidoldurmaz da yazıyorum. bunlardan tembelisi tamamen tarafıma gönderilen forward maillerden oluşuyor. adailedudu ise kişisel bi blog, incircekirdeginidoldurmaz da kollektif bi blog. şu istikbal marsı'nı araktadığın, evdeoturanolur isimli blog'un sahibi "su" arkadaşımız olup, arada incircekirdeginidoldurmaz da yazmaktadır. bu kadar açıklamayı neden yaptım ben de bilmiyorum:) neyse sadece aşırmanda hiç bi mahsur yok demek istedim. kolay gelsin. haaa ne diyeceğim aklıma geldi. Bu yazıdaki ihtiyaç sahibine yardım edildi mi bilmiyorum ama bi gün b rh - kan ihtiyacı bildiren bi mesaj geledi msn'den bende online olan herkese gönderdim. 10 dakika sonra bi mesaj gelmişti, bi arkadaşın arkadaşı hastaneye doğru yola çıktı diye. çok mutlu olmuştum. umarım senin ya da benim blogda okuyan birileri ulaşmıştır.

daimamutfak dedi ki...

canım etki alanım,
Tütü'cüğüm,Ziyaretine teşekkürler.
Benim için ne hoş kelimeler kullanmışsın ayrıca teşekkürler.
Daima ziyaretini beklerim.Çok memnun olurum.
Ziyaretlerim sürekli olacak bilesin..
Çok duyarlı bir kişiliğin var.Bu yazın da onun göstergesi..
Linkleri eklemeyi becerebilirsem ilk sıradasın .
Keyifle,duyguyla,sevinçle okumak isterim seni..
Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.
Artık takibimdesin kaçışın yok..
neriman

NiNo dedi ki...

Allah sifalar versin dilerim iyidir artik benim kanim b ama + :( zaten yurtdisindayim umarim duyarli birileri cikar ve ulasir payalstigin icin cok sagol tutucum ablacim hayirli ramazanlar

etki alanı dedi ki...

Kim olursanız olun..!
İster konuşamam,ister su,ister tembelisi...
Benim keyif aldığım bir blog...
Komik,duyarlı,düşündürücü...
Ruh halime uygun birşeyler muhakkak buluyorum.Hepinize sadece teşekkür edebilirim.Hele birde aşırma izni verilince değmeyin keyfime.
Aşırgan Tütü ha..!



Sevgili Neriman Hanım
Bu bloglar sayesinde o kadar güzel arkadaşlık ilişkileri doğuyor ki,yeni arkadaşlarla sanki eski dostlukları yadeder gibi oluyoruz.Belki yolda karşılaşıyoruz,belki de hiç karşılaşamayacağımız insanlarla arkadaşlık ötesi bir dostluk kuruluyor.
Benim için çok özel insanlarsınız.
sevgiler.



Korkudan telefon açamıyorum .Bir de gereksiz yere aramanın kimseye faydası olmayacaktır.Hayırlı Ramazanlar sevgili ninocum.

Adsız dedi ki...

Τodaу, I went tο thе beachfгont wіth my kiԁs.

I found a sea ѕhell аnd gave it to mу 4 yеaг olԁ daughter and
sаіd "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear anԁ scгeamеd.

Theгe wаs a hermіt сrab inside and it pіnched heг ear.
Shе nеver wants to gο baсk! LoL I know this iѕ completely off tоpiс
but I had to tеll ѕοmeone!

Viѕіt my blog post: www.astromindsclub.com
My webpage :: fhahero.org

Adsız dedi ki...

Hi! This is κind of off topіc but I need some guiԁance fгom an establishеd blog.
Is іt tough to set up your oωn blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about makіng mу own
but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? Thank you

my web-site ... http://atunegroup.com/content/cheapest-real-youtube-views

Adsız dedi ki...

Whеn I originally сommented I clicκed the "Notify me when new comments are added" сheckbox anԁ nοω eaсh time а сοmment iѕ аdԁed
I get three emails with the sаme comment.
ӏs therе anу way уοu cаn remove me frοm that
sеrvice? Ϲheeгs!

mу pagе ... http://www.19ja.com

Adsız dedi ki...

greаt pointѕ аltοgеther, you simply gаined a
new reaԁeг. What would уou recommеnd in regards to your ρoѕt that you
just maԁе some ԁays agο?
Any ceгtain?

My blog Http://ebaymarketings.Com/

gelin başı dedi ki...

Avrasya catering Dügün ve organisayonlariniz için
en iyi catering firmasi burada