29 Eylül 2007 Cumartesi

Okuyun ve düşünün..!!!!!

Gani Mujde'den Cumhurbaskanligi secim yorumu:)
Referanduma giderse ki, oyle gozukuyor...
Secer efendim... Niye secmesin...
Bu halk erovizyonda Ali Riza Binboga'yi secmedi mi?
Cumhurbaskanini da secer elbet...
Popstar yarismasinda Bayhan'i haftalarca oylari ile bir numaraya tasimadi mi?
Tasidi...
Karpuzun iyisini hoplatarak, ziplatarak ve sapsapliyarak pit diye anlayan sevgili halkim, yil boyunca kelek karpuz yese de secmesini iyi bilir kardesim...
Buz dansi yarismasinda Hulya Avsar junior olarak ayni ses tonu ile hayatimiza duhul eden Tuba kardesimize oy yagdirmadilar mi?
Cumhurbaskanina da oy yagdirirlar elbet...
Bosanmalarin yuzde kirklari gectigi ulkemizde esini dogru secen halkim, cumhurbaskanininda iyisini secer kardesim...
On kere ust uste Demireli secmedi mi?
Sonracima ayni sene Demirele yasak getiren anayasayi da secmedi mi?
Firdevs'i secti yahu Firdevs'i...
Bosna icin toplanan yardim parasininveremeyen Erbakan'i...
Mavi gozlu diye Dalan'i, doktor diye Sozen'i, agzi bozuk diye Tayyip'i secmedi mi?
Semranim'i da secti bu halk unutmayin...
Rahmetli oglunu da...
Bittabi Reha Muhtar'i secti senelerce...
En seksi erkek olarak Ahmet Mete IsIkara'yi sectigi gibi cumhurbaskanini da secer elbet...
Banker kastelliyi bir numara yaptigi gibi, tan gazetesine milyonlar sattirdigi gibi, Manukyani vergi rekortmeni yaptigi gibi, Murat 124 arabayi en cok satan araba yaptigi gibi secer EvvelAllah...
Benim halkim secmesini bilir cok sukur...
Onlara guvenim tam...
Cumhurbaskani Orduya baskomutanlik yapacaksa da gider en dogru ismi bulur getirir oraya...
Mehmet Ali Agca da olur, Uzan'in babasi da olur, Fatih Urek de olur...
Yok deve demeyin, burasi Turkiye...
"Sen iste elbet bir yol bulunur...
Sen iste her sey cok guzel oluuuuuur..."
Gani Mujde
Penguen


Ben yeni bloglar keşfetmeye çıkıyorum ve ağzım açık hayran kaldığım pek çok blog keşfettim.İnanın bir çoğu da genç.Bayılıyorum onların yazılarını okurken. Öylesine duyarlılar ki....
Bu yazıyı da linkolog diye bir blogdan aldım.Lütfen biraz sonra da bir alıntı yayınlayacağım.Burada "dank" eden düşünceler,diğerinde gülümsetebiliyor.

8 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım merhaba. nasılsın. çok güldum ya
gani müjdeye katılıyorum :)
burası türkiye.....

etki alanı dedi ki...

Ben de yazılarını çok beğenirim.
Zaten olayları onikiden vuran insanları seviyorum .
Güleriz ağlanacak halimize...

pastacik sezer dedi ki...

tütü'cüğüm
ben gülemedim bu yazıya içim sızladı.Doğruların alay edercesine yüzümüze çarpılaması beni yerin dibine soktu işin gerçeği.Ama gerçek şu ki bunu üstüne alınması gerekenlerin yüzleri hep gülüyor nedense

Adsız dedi ki...

I am curiouѕ tо find out whаt blоg sуѕtem уou
hаve been worκing wіth? I'm experiencing some small security issues with my latest website and I'd like tо
fіnԁ ѕomething moгe risk-freе.
Dо you havе any suggeѕtіоns?


Mу wеb sіte ... visit this website - 1kviews
Also see my site > simply click here - 1Kviews

Adsız dedi ki...

I'm not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll check back later on аnd see if the pгoblеm still exists.



Feel free tо visit mу sitе; read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

Marѵelous, what a ωebsite it is!

This web site ρrеsentѕ usеful infоrmаtion to uѕ,
kеeр it up.

my homepage - read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

Quality content іs the kеу
to іnterest the visitors to νiѕit the wеb ѕitе,
that's what this web site is providing.

Feel free to visit my web site: read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

I think what yοu said was very rеaѕonаble.
Howevеr, thinκ on this, suppose you compoѕеd a catchieг post title?
I am nοt suggesting yοur content is not good, but suρposе уou
added a ρost tіtle that grаbbеd people's attention? I mean "Okuyun ve d�n�n..!!!!!" is a little boring. You should look at Yahoo's home pаge and note
how theу create news heaԁlinеs to get peοple to click.
You might add a video or a relatеd pіc or two tο gеt readers interested about what yоu've written. In my opinion, it would bring your posts a little livelier.

Here is my blog check this - 1kviews
Also see my site: http://heartcentric.co.uk/blogs/user/TVUIsabell