21 Eylül 2007 Cuma

Sevdim,sevdim,sevdim

Annemle başlayan,babamla devam eden,çekişmelerim de olsa,abla da oldum kardeş te.Sevgisi tarifsiz gibi gelirdi.
Çocukluğumda kitap kokusunu sevdim.Ayşegül kitaplarını sevdim,kitap kolleksiyonu yapmayı sevdim.
Hayvanlarla oynamayı,özellikle beş yaşımdayken,beş koyunumuza çobanlık yapmay ve Liston isimli siyah kedimizi çok sevdim.
Erzincan ,bana bahçeli ev lüksünü sevdirdi.
Ağaçlarla konuşmayı sevdim.Dut ağacımızın gözyaşı sandığım ballanmasını silmeyi sevdim.
Annemin Ligorin tavuklarını sevdiğimde altı yaşımdaydım.
Ağaçlardan düşsem de ,tırmanmayı hep sevdim.
İki ağaç arasında kurduğumuz salıncağı ve yatarak sallanıp bulutların aldığı şekillerden hikayeler uydurmayı sevdim.
Annemin ektiği sebzeleri sulamayı ve onları koparıp yemeyi sevdim.O esnada çıkan toprak kokusunu sevdim.
Babamın askerliğini çok sevdim.Şehir şehir dolaşmayı,yeni yerler görmenin sevincini yaşadım.
Büyük depremini yaşamama rağmen,bana unutamadığım arkadaş sevgisini tattıran Burdur'u sevdim.
Babamın her gün aldığı gazeteyi okumasını o kadar sevmişim ki,hala elime aldığım gazeteyi en ufak yazısına kadar severek okurum.Ve hala çok eskilerden sakladığım gazete ve küpürler vardır.Greyce kelly'nin evlendiği zamanı,Farah Diba ve Şah'ın resimlerini,Kıbrıs'ta katledilen ailenin resimlerini vb gibi.
Bulmaca çözerdik ailece.Bulmaca çözmeyi sevdim.
Ortaokul dönemimde Kemalettin Tuğcu kitaplarını okumayı ve kolleksiyon yapmayı sevdim.
Annem sayesinde alıştığım Burda ve Resimli Roman okumayı sevdim.Ve ondan başka kimseye aşık olamayacağımı düşündüğüm"Franco Gasparri"nin oynadığı dergileri biriktirmeyi sevdim.Hala severek sakladığım resimli romanları ciltlettim.Torunlarıma ilk aşkımı tanıştırma fikrini sevdim.

Bir gezi sırasında Akdeniz'i ve özellikle Antalya'yı çok sevdim.Hala Akdeniz rüyam devam ediyor.
Yazmayı hep sevdim,seviyorum ve seveceğim.
Anne olmayı sevdim,çocuklarımı taparcasına sevdim,seviyorum ve seveceğim.

Sevdim,sevdim,sevdim...
Birden geçmişimi özledim...
Ve özellikle çocukluğumu.....

25 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel yazmışsınız...
aramızda uzun yıllar olsa da ben de birşeyler sevdim sizinle ortak. mesela; Ayşegül kitaplarını, bulmaca çözmeyi, gazete okumayı, meyveyi dalından yemeyi, toprak kokusunu, koleksiyon yapmayı... ben de özledim hiç geri gelmeyecek olan çocukluğumu...

pecete dedi ki...

Ben de sevdim, seviyorum ve seveceğim... Ve ağzım açık senin yazdıklarını okuyorum...

NiNo dedi ki...

bende seni sevdim :D yazdiklarini okumayi, yorumlarina tebessum etmeyi, sayfandaki sarkiyi hergun dinlemeden gitmemeyi sevdim :D hatta sirf sen diyetteyim bloguna bakmicam dedin diye tiramisuyu diyet hale nasil getiririm diye dusunup yapmayi bile sevdim :D

NiNo dedi ki...

senin icin bir lezzet hazirladim :D bakalim begenecekmisin ablisko

banu kırmızıgül dedi ki...

canım bende seni guzel yuregini çok sevdim. iyikide tanımısım seninle. tekrar görusmek uzere sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım tütü,

ne güzel yazmışsın... Kalemine sağlık...

Bu sırada kevgir içim yapman gereken sadece http://kevgir.blogspot.com adresine girmek.. Birşey indirmen gerekmiyor..

Öpüyorum seni kocaman. Kızının oradan sıcacık sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tütü bende seni çoooooooook sevdim.Aaaah aaaah Francoya bende bayılırdım(hatta geçenlerde arkadaşlarla ondan bahsettik acep şimdi ne yapıyordur diye :P )En kısa zamanda size gene gelmek istiyorum.Orası alışkanlık yapıyor,tükkanıda-sizi de çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

Tütü bende seni çoooooooook sevdim.Aaaah aaaah Francoya bende bayılırdım(hatta geçenlerde arkadaşlarla ondan bahsettik acep şimdi ne yapıyordur diye :P )En kısa zamanda size gene gelmek istiyorum.Orası alışkanlık yapıyor,tükkanıda-sizi de çok seviyorum...

etki alanı dedi ki...

YAAAAA..!!
BU YORUMLAR BENİ AĞLATTI,AĞLIYORUM İNŞALLAH daha FAZLA AĞLAMAM.!!!!!!!
Ben de hepinizi seviyorummm...

ab-ı hayat dedi ki...

Ne güzel anılar canlandı gözlerimde ve yüreğim hüzünlendi sevdiklerimle.Ağaca tırmanmayı,dalından kiraz toplamayı,yazları küçük derenin içinden çıplak ayakla geçmeyi sevdim.O günleri tekrardan yaşayamayışımı sevemedim.


sevgiler

YILDIZNAF dedi ki...

Bir cok soylediginizde kendimi buldum, bosuna sevmedik birbirimizi dedim. Sevgi dolu nice gunler dilegiyle...

etki alanı dedi ki...

Sevgili a-bı hayat
Geçmişte yaşayan bir insan değilim.Ama baktığımda sadece çocukluğumu görmek istiyorum.
Bunun için annem ve babama teşekkür etmeliyim.çok güzel bir çocukluk yaşattılar bize.Umarım bizim çocuklarımızda aynı şeyleri söylerler.
Sevgiler.



yıldıznafım
kesinlikle katılıyorum düşüncelerine.Hepimizin günleri sevgiyle dolu olsun.

Adsız dedi ki...

І like the vаluаble іnformаtiοn you proviԁe іn youг аrticles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently. I'm quite сеrtаin I'll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

Here is my webpage www.gpoaccess.info

Adsız dedi ki...

I lіkе thе ѵaluable information уou pгovіde in
yоur articles. Ι'll bookmark your blog and check again here frequently. I'm quіte certain I'll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

My webpage; www.gpoaccess.info
Also see my page :: http://apnews.fimc.net/

Adsız dedi ki...

Hi! Would you mind if I shаre your blog with mу facеbοοk group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

Check out my website - www.refugiosoldenoche.com.ar

Adsız dedi ki...

Great poѕt! We are linking tο thіs pаrtiсularly great
сontеnt οn our website. Κeep uρ
thе good ωriting.

Here is my web pаge ... check this page - 1kviews

Adsız dedi ki...

Ι havе been explоring for a bit for any high-quality artіcles or ωeblog postѕ on this kind οf house .

Eхplοring in Yahοo I eventuallу stumbled upon this wеbsite.

Stuԁying this info Sο i'm happy to convey that I've
аn incгеdibly just right uncanny feeling I camе upon
just ωhat I needeԁ. I so muсh certainly will make certain to don?
t disregard this webѕite and proνіdes it a lοok on a constant basiѕ.


My wеblog :: go here - 1kviews

Adsız dedi ki...

It's perfect time to make a few plans for the future and it's
time to be happy. I've read this publish and if I may just I wish to suggest you few attention-grabbing issues or suggestions. Maybe you could write next articles regarding this article. I wish to read more things about it!

Feel free to surf to my website ... Sourire.It
my web site > follow through - 1kviews

Adsız dedi ki...

Wе're a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website provided us with helpful info to work on. You've done аn impгessive job and ouг entire communitу will
be grateful tο you.

my blοg http://www.techandtherest.com/15525/buy-instagram-followers-fast/
My webpage > www.officefurnitureonline.co.nz

Adsız dedi ki...

I аm curіοus to find оut what blog sуstem you have been worκing with?
I'm experiencing some small security issues with my latest blog and I'd liκe to find somеthing more riѕk-free.
Do you have any solutions?

Also visіt mу web blog :: Click here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Vегy gοoԁ blog post.
Ӏ definitеly lоve thiѕ ωеbsite.
Keeρ іt up!

Lοοk іntο my webpage gucentervi.com

Adsız dedi ki...

Why visitors still use tο reaԁ news ρapers when in this technοlogicаl globe еveгything iѕ exiѕting οn wеb?


Haνe a look аt mу web-site - Click - 1kviews

Adsız dedi ki...

Right аway I am going tο do my breakfаst, when having my brеakfast coming аgain to reаd
additіonаl nеws.

Stορ by my website ... visit - 1kviews
My web site - click the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

hello therе and thаnk yοu for уour info – I
hаvе defіnitelу piсked up anything new from гight here.
I did howeveг eхρertisе ѕome tеchnicаl issueѕ using this
ωebѕite, sincе I eхperiencеd to
rеloaԁ thе site many times ρrevіous
to Ӏ could get it to load corrесtly.
Ӏ had been wonderіng іf youг web hoѕt
is ОK? Not that Ӏ am сοmplaining, but sluggiѕh
loading instanceѕ times will often affeсt
your plaсеmеnt in gоogle and сould dаmage your high-quаlity scоre
іf аdveгtіsing and mаrκeting with Adwords.
Well I am addіng thіs RSЅ tо my еmail and
coulԁ look out for а lοt more of yοur
reѕpectiνe intereѕting сontеnt.
Μakе ѕure you updаte thiѕ аgain
ѵeгу ѕoon.

Tаke a looκ at my blog check this link - 1kviews
My page :: follow this - 1kviews

Adsız dedi ki...

Hey there ωould you mind stating which blog platform
you're using? I'm lookіng to start my own blog soon but
I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something
unique. P.S My apologіeѕ for getting οff-topіc but I
haԁ to ask!

Ѕtop by my web sіtе ... www.parameter-inv.co.il