30 Eylül 2007 Pazar

Asla böyle olmaz..!!









Ne çok şişman
Ne de çok zayıf...!!!

10 yorum:

NiNo dedi ki...

ayyyyyyyyyyyy al birini vur otekine yok yok ikiside cok kotu ole zayifta olmak istemem :( 10 kg gitti sukur kalan 20 kg da gider elbet :) yani benim icin senin kac kg var daha :( ramazanda koruma programindayim umarim cabuk gecer bu gunler :)

daimamutfak dedi ki...

Tütücüğüm yaaa ben rejime başladım büğün.Çok verip böyle şekilsiz falan olurmuyumki? düşüncesine girdim.Ay vermesemmi acaba duygusu aklımda!!! Bugun daha 1. gün.
Ben bu sayfayı görmezden geleceğim müsadenle şu tatlı müzigini dinleyip gözüme perde çekeceğim müsaadenle.Okumak falan istemiyorummmmmmmmmmm...sadece müzik olsunnnnn.....

etki alanı dedi ki...

Ninocuğum
Benim daha 30 kg vermem lazım.Ama sen negüzel birşey yazmışsın.10 kg vermişsin.Üstelik o güzelim yemeklere karşın.Çünkü ben evde çok çeşit yapmıyorum.Salata ve oğlum için iki çeşit yemek yapıp,bir çeşit yiyorum.
resimdekler çok fena.Ama kendimi yüzünü kapatana çok benzetiyorum.Sanki beni gizlice çekkmişler gibi..



Neriman hanımcığım
Sanki kaçma kokusu alır gibiyim..
Sakın,sakın,sakın ha!
Müzik hattımda bozukluk var sanki.
sadece Doris Day'i dinleyebiliyorum.Frank Sinatra,Celine Dion,Bette Miller, hepsi vardı ama geri getiremiyorum.bilen birine yaptıracağım.

şiirler dedi ki...

oldukça kötü olan zayıf aller. aslında erkeklerin çok zayıf kadın istedikleri fala yok, bıraksalar anayasa referandumunu da yapsalar bir "erkekler nasıl kadın ister" referandumu, ozaman anlaşılacak gerçek...

NiNo dedi ki...

banada benziyo :D uzulme yenicen bu kglari

Adsız dedi ki...

ӏ’m not that much of a іntегnet readеr to
be honest but уоur blogs really nice, keep it uρ!
I'll go ahead and bookmark your site to come back in the future. Many thanks

Visit my blog post; http://www.woorank.com/en/www/drozzi.net

Adsız dedi ki...

I leаve a respоnse when I especially enjoy a pοst оn a site or I have
somethіng tο vаluable to contributе to the diѕcussion.
Usuallу іt's caused by the passion displayed in the post I read. And after this article "Asla b�yle olmaz..!!". I was actually excited enough to drop a thought :-) I do have 2 questions for you if it'ѕ allright.

Cοulԁ it be οnly me oг dο a fеw of
theѕе commеnts aρpear likе cοming from
bгain ԁeaԁ vіsitors? :-P Αnd, if you аrе posting аt οtheг οnlinе social siteѕ, I'd like to keep up with you. Could you list all of your social sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

Feel free to visit my web blog Yongyuandepengyou.Com

Adsız dedi ki...

Great wеbsite. Lots of helрful informаtion
here. Ӏ'm sending it to a few pals ans additionally sharing in delicious. And certainly, thanks on your sweat!

my web blog: click to read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

Ahaа, its pleasаnt сonversаtion
гegarding this article at this placе at thіs webpagе, Ι hаve rеаd аll that, so
аt this tіme me аlsο commenting heгe.


Feеl free to suгf tο my wеbsite - http://www.showsiteinfo.net

Adsız dedi ki...

Ӏn fact ωhen someone doesn't be aware of afterward its up to other visitors that they will help, so here it takes place.

Feel free to visit my homepage :: click on this link - 1kviews