29 Eylül 2007 Cumartesi

Hiç Böyle Düşünmemiştim.!!!

Bugün !
Nefsime yenik düştüm ..Senelerdir ilk kez. Berbat bir bahaneyle!'Tutamadım' seni. Kayıp gittin ellerimden ..Ne olur yarın yine gel ve beni kabul et yalvarırım ..Hem 'Ramazan'ın da kulağına gitmesin sakın ..Ya seneye bize geldiğinde bugünü hatırlayıp bana eski şefkatini göstermezse ?Ne olur beni affet ..Yarın saat 05:10 'da bizim evde buluşalım olur mu ?
Seni seviyorum ..
Beni hiç unutma 'ORUÇ' ..



Bakar mısınız.?
Teşekkürler Genç Adam blacklebron....
Hayatı yüzümüze çarpan esprili blog.

5 yorum:

NiNo dedi ki...

:( cok uzuldum kotu oluyor insan sonrasinda dimi :(

etki alanı dedi ki...

Yoooo!
Hiç kötü olmuyorum ben.İrade ayı olduğunu unutup,homini gırtlak bütün ay,oruç kisvesi altında oruç açmak için kıtlıktan çıkmışcasına yiyenler utansın.

NiNo dedi ki...

kotu oluyo insan derken tutamadim demissinya orucu. tutamayinca kotu oluyor insan dimi demek istedim :(

etki alanı dedi ki...

Tatlı nino
Ben seni çok iyi anlıyorum.
Gaza gelince etrafımda gördüğüm kendini kaybetmiş insanlar aklıma geldi de..
O nedenle coştum..İsyanım kimeyse.
Tutmasan da kendini kötü hissetme anlamında söyledim.Kul sapıtınca.Yaratan ne yapsın...

Adsız dedi ki...

Exсellent blog! Do you have any tips
foг aspiring writеrs? I'm hoping to start my own site soon but I'm a lіttle lost on
eνeгything. Would you ρropose starting wіth
a free platform like Worԁpгess or go for a paid οption?
There аre so mаny optіons out theгe that I'm totally confused .. Any tips? Bless you!

my web blog - take a look here - 1kviews