21 Eylül 2007 Cuma

Hayat Nedir..?

Hayat, skor tabelası tutmak değildir.Kaç arkadaşınız olduğu ya da kaçının sizi arkadaş kabul ettiği değildir.Bu hafta sonu için planlarınızın olması değildir. Hafta sonu yalnız olmanız da değildir.

Hayat, şu sıralar sevgilinizin olması değildir.
Geçmişte kaç sevgilinizin olduğu da değildir.Bugüne kadar hiç sevgilinizin olmaması da değildir. Sizi kimin öptüğü değildir.

Hayat, ailenizin serveti değildir.

Hangi okula gittiğiniz değildir.

Ne kadar güzel ya da çirkin olduğunuz değildir.
Giydikleriniz, ayakkabılarınız değildir.
Ne çeşit müzik dinlediğiniz değildir.
Ne kadar akıllı olduğunuz değildir.

Herkesin size verdiği akıl notu hiç değildir.
Hayat standart testlerin belirlediği kişiliğiniz de değildir.
Hayat, bir kağıda dökülmüş hayat hikayeniz ve bu hayat hikayesini kimin kabul ettiği de değildir.

AMA HAYAT;

Kimi sevdiğiniz, kimi incittiğinizdir.Kimi mutlu, kimi mutsuz ettiğinizdir.
Sizin olanları koruyabilme ya da mahvedebilmenizdir.
Dostluklarınızdır.Neyi söylediğiniz ve neyi kastettiğinizdir.
Hangi önemli hüküm ve kararları verdiğiniz ve de niçin verdiğinizdir.İçinizde sevgiyi taşımak, büyütmek ve dağıtmaktır.Ama en önemlisi, yalnız başına asla gerçekleştiremeyeceğiniz bir şeyi yapmak,Hayatınızı, başka insanların kalbine dokundurabilmektir.
Başkalarının kalplerini etkileyecek yolu ancak siz seçersiniz.Ve hayat bu seçimlerdir zaten.
Hayat silgi kullanmadan resim çizme sanatıdır.Ve insanlar böyle büyürler...

Unutmayın;

Yaşama kendimizden ne katarsak, yaşamdan da onu alırız...


Teşekkürler Esma.!
Aldığım en güzel maillerden biri,muhakkak paylaşmalıyım.

4 yorum:

NiNo dedi ki...

tutucum ablacim nerlerdesin diyodum bende :( demek pc de sorun var umarim hallolmustur harika bir yazi cok begendim opuyourm

daimamutfak dedi ki...

Tütü'cüğüm geldim.Dayanamam ben size.Ah ne güzel yazmışsın ellerin dert görmesin.Saat 5.İşim bitmiş bir güzel siteye girip gezineyim dedim.Aklıma siz geldiniz.İyikide gelmişim.İyi hafta sonları canımcım..sevgilerimi yolluyorum..neriman

etki alanı dedi ki...

Sevgili nino
Biyografini okuduğumda neden yıldızımız uyuştu anladım.Benim sevdiğim bir mesleğin varmış.Hareketliliğin ve aktifliğin,samimiyetine yansımış. gulteınen sen ve yıldıznaf benim gurbetteki komşularımsınız.Sağolun.
Truva atı adlı virüs PC mi kapladı.Ama oğlum onu alt köşeye aldı.Nasıl oluyor anlamıyorum ama siteme giriyorum artık.Kısa sürelide olsa evde daha rahat yazabiliyorum.



Neriman hanım
Sizin yorumlarınızı okurken,sanki kapı komşumla konuşuyormuşum gibi hissediyorum.
Sizede iyi hafta sonları diliyorum.

Adsız dedi ki...

Ηaving read this ӏ thought it was ratheг іnformatiѵe.
I appreciаte yοu findіng the time and eneгgy to put this informative агticle togethеr.

I onсе again fіnd mysеlf spеnԁing
a lot of timе both reading anԁ
commenting. But so what, it was still worth it!

my web blog; friendlydiary.com