20 Eylül 2007 Perşembe

Pigmelerle Dans Eden'den

Çok severek takip ettiğim ve cesaretini izlediğim sevgili Meltem'e çok önemli bir konuya değindiği için destek vermek istedim.Bloğundaki yazıyı aynen yayınlıyorum.
Ayakları kesilen köpeğin önünde yavrusu ateşe verilip yakıliyor mu Turkiye`de?
Turkiye`den bir arkadasimdan email geldi, oldugu gibi yayinliyorum:`
Çok önemli bir kampanya başlatıyoruz ve bütün vicdanlı insanların desteğineihtiyacımız var..
.5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanununun HAYVAN HAKLARI YASASI olarak değişmesinive Türk Ceza Kanunu kapsamına girmesini istiyoruz.
Çünkü şu anda hayvanlara işkenceedenler, bağlayıp tecavüz edenler,ayaklarını kesip gözlerini oyanlar,yavrusunuannesinin gözleri önünde yakan vicdansızlar ceza almıyor,yakalansalar bile bu kanun Kabahatler Kanunu kapsamında olduğu için yere tükürmekle eşdeğer tutuluyorve cezası en fazla o kadar...
Oysa hergün Türkiye'nin her yerinden işkence,itlaf,insanın kanını donduran vahşet haberleri alıyoruz..(En son Bandırma'da 280 köpeköldürüldü,çoğu annesini emen yavrulardı ve ölmeleri bile beklenmeden canlı canlıgömüldüler,Adanada ayakları kesilen köpeğin önünde yavrusu ateşe verilip yakıldı,
Bingölde su içmek için dereye giren yavru ayıya 2 saat taş ve çivili sopalarlaişkence edildi,hem de kahkahalarla yaptılar,zevk alarak,ayı yavrusu insanlarınelinden ancak ölerek kurtuldu.
Oysa diyoruz ki insan öldürmekle hayvan öldürmek arası sadece bir adımdır.Merhamet her yerde merhamettir.
Yaşam Hakkına Saygı sitemizdeki dilekçeyi sadece 1 dakikanızi ayırıp imzalarmısınız? http://www.yasamhakkinasaygi.com/dilekce/dilekce.detay.php?id=246
Ayrıca lütfen bu linki tüm tanıdıklarına gönderin,katılımın çokluğu çokönemli.Tüm çaresiz canlar adına teşekkür ediyorum.`Dun gece George Orwell`in daha once kitabini okudugum Animal Farm (Hayvan Ciftligi) isimli filmini izledim. Canlarina artik tak eden hayvanlar isyan edip bir ciftligi ele gecirip sahiplerini de kovuyorlar ve duvara yaziyorlar:
`Iki ayak ustunde duran her canli dusmanimizdir` Dogru galiba...Ne olur kimseye `Hayvan` deyince hakaret ettiginizi dusunmeyin!Pis seyler yiyebilip ulu orta tuvalet ihtiyacini gidermek bir hakaret konusu oluyorsa, bu emailde bahsedilen kisiler nedir ben anlamadim!!!!!!!!!!!!-Ne demek istedigimi pek ifade edemedim, ama sinirimdendir!!!!-
Yazan pigmelerle.dans.eden



216 numaralı imza Tülay Erman

5 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ne guzel dedin...
hemen girip imza birakiyorum ben de arkadasim..

etki alanı dedi ki...

Teşekkürler enkelini.çok hassas bir konu....

Adsız dedi ki...

Haνe you evеr considered about іncluding a little bit more than
just your articles? I mean, ωhat yοu sаy is valuable and everything.
Howeνer thіnk about if you added sοme grеat piсtures
οr video clips to give your ρosts more,
"pop"! Your content іѕ еxcеllent but ωith
imagеs and videos, thiѕ site could definitеly be one of
the very best in itѕ niche. Very gοod blog!


my page: www.dexhamilton.com
My site: Click the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Eхсellеnt article. I will be dealing with а few οf
theѕe іѕѕues as ωell.
.

Tаke a look at my webpаge; simply click here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Right aωay Ӏ am going awаy to do mу brеаkfаѕt,
οnсe haѵing my bгeaκfast coming again to read additional nеws.


Μy homeраgе - Check This - 1Kviews