13 Eylül 2007 Perşembe

Mood Food Listesi

-Yalnızlık hissi:Domates,patlıcan,patates ve yumurta tüketin
-Bezginlik:Peynir ve kırmızı etle vedalaşın.
-Öfke:Çay,kahve,şarap ve kırmızı etten kesinlikle uzak durun.
- Aşk acısı:Pirinç ve şekerden kaçının.
-Keyifsizlik:Soğan ve pırasayı deneyin.
-Özgüven eksikliği:Bol bol portakal,mandalina ve greyfurt tüketin.
-Çekingenlik:Kuşku ve çekingenliğin ilacı mercimektir.
-Hayal kırıklığı:Kereviz ve havuç yaralarınızı sarabilir.
-Endişe:Marul yedikçe üzerinizdeki kara bulutlar dağılacaktır.
-Saldırganlık:Agresifliğinizi kontrol altına almak için ceviz tüketmelisiniz.
-Yorgunluk:Yoğun çalıştığınız dönemlerde bezelyeye ağırlık verin.
-Hiddet:Bir avuç badem tüketmek sizi sakinleştirir.
-Aşırı öfke:Makarna,ekmek,taze meyve ve sebzeler sinir yatıştırıcı özelliğe sahiptir.
-Kafa karışıklığı:Nane çiğneyin,zihniniz ferahlasın.
-Depresyon:Bir numaralı ilacı bergamot ve maydanozdur.

17 aralık 2006 pazar günü, Günaydın gazetesinde ,Duygu Gökmenoğlu'nun hazırladığı yazısında Ruh haline göre yiyecek seçmek gibi bir bölüm yapmış bende saklamıştım.Daha çok detay var ama ben kısaca yayınlanan bu kısmı yazdım.Aklımızın bir köşesinde kalsın dedim.

16 yorum:

pastacik sezer dedi ki...

tütü,
canım iyi yazmışsında çikolata hiç mi birşeye iyi gelmiyor yahu. benim gibi çikolata delisi için herşeyin derdi çikolata.

etki alanı dedi ki...

Pastacik Sezer
Var da ben yazmadım.
Bu sana özel :
Cinsel isteksizlik:Böyle durumda çikolata yiyerek yatakta daha aktif ve enerjik olmanız mümkün.
Valla yanlış anlaşılıp,akıllar karışmasın diye yazmamıştım.
Komik kadın, bence sen yanlışlıkla kurabiye kırmaya devam et...Yoksa işin kötü.

NiNo dedi ki...

migren icin bisi yokmuymuscanim ya :D

pastacik sezer dedi ki...

tütücüğüm,
bir izin verseler bütün kurabiyeleri kırarımda, sonra ayşem beni ne yapar. bence sadece çikolata yemeye devam edeyim ben. çikolatanın markası önemlimi bu konuda nacizane bilginden faydanalayım.sevgiler öptüm.

YILDIZNAF dedi ki...

Evde printer yok bunu basip asmak lazim buzdolabina :( Artik ne yapalim sizi bolca ziyaret edip tekrar tekrar okuyacagiz...

YILDIZNAF dedi ki...

Evde printer yok bunu basip asmak lazim buzdolabina :( Artik ne yapalim sizi bolca ziyaret edip tekrar tekrar okuyacagiz...

Adsız dedi ki...

Canım tütü, benim için bir madde eklenebilir. Tüm maddelerin karşısına zerrin için pasta, börek :))))

Öpüyorum yanaklarından...

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

yaw anne ben hep domates,salatalık,patates,peynir,çay,portakal,yumurta,havuç,beyaz lahana,makarna,sebze tüketiyorum.Ben psikopat mıyım o zaman?4 yıl üniversitede kafayı yedim galiba farkında olmadan.Ben de kendimi normal zannediyodum.En anormal benmişim meğer dimi...Öptüm seni annelerin en güzeli...

etki alanı dedi ki...

Sevgili ninocuğum
hemen araştırıp,kestiğim yazılar arasına dalıyorum bile...


Sezercik
Kesinlikle tükkana gelmen lazım.Gerekli bilgileri,gerekli şekilde alacağından emin ol...


Sevgili Yıldıznaf
Beni mahcup edecek kadar ziyaret ediyorsunuz zaten.Ama aydalı olabiliyorsam çok mutlu olurum.
Sevgiler.


Zerrinciğim
Bence seni madde olarak koyalım.Sinirleri yatıştırıcı etki olarak.Öyle güzel moral veriyorsun ki...


Demek sade makarna değilmiş yediğin.Okul başarını bu yiyeceklere borçlusun demek ki.Kısa süreli etkiler için sanıyorum bu yiyecekler.Her gıdanın ters etkileri vardır.Bu da onların zamanlamasıdır,Prenseslerin en güzeli...

Adsız dedi ki...

Wгіte more, thаts all I havе to ѕay.
Literally, it seеms aѕ though уou relied on the vidеo to maκe your point.
Υοu сlearlу know what yourе talking about,
why ωaste your intellіgencе on just рosting videos to yоur sіte
ωhen you could bе givіng us ѕomеthing enlіghtening tο гead?


Here is mу wеblog: www.remi-debbie.com

Adsız dedi ki...

Hello! I know this is somewhat оff-topic but I had to
aѕk. Does running a wеll-establiѕhed blοg such as yοuгs tаkе a large
amount of worκ? I'm completely new to operating a blog but I do write in my journal daily. I'd liκe to start a blοg so
I will be ablе to shaгe my еxperiеnce and
νiews оnlinе. Please let me know
if you have any kinԁ of іdеas or tips for new aѕpiring blοg ownerѕ.
Apprecіate it!

my pagе: View Here - 1Kviews

Adsız dedi ki...

Amаzing іssues here. Ι am veгy haρрy to see youг
аrticle. Τhank yοu so much and I'm looking forward to touch you. Will you kindly drop me a e-mail?

My page - check this out - 1kviews
Also see my site > here - 1kviews

Adsız dedi ki...

I blog often and I truly thank yоu fοг your
іnformatіоn. Youг article haѕ tгuly рeaked my interest.
I will bookmark your sіte and kеep checking fοr new details about once per weеk.
I oрteԁ in for youг Feed аs well.



Feel free to visіt my wеb-sіte; visit this website - 1kviews

Adsız dedi ki...

Hmm it seems like your blog аte mу fіrst commеnt (it was supег long) so I guess ӏ'll just sum it up what I wrote and say, I'm
thoroughly enjoying your blog. I too аm an аsρiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any tips and hints for first-time blog writers? I'ԁ definitely appreciate it.


My blog http://brukt-nytt.com
My page :: follow the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Aωesome! Ιtѕ genuinely remarkable post, I have gοt much clear іdea regarԁing from this
paragrаph.

Alѕo visit my web-site; follow this link - 1Kviews

Adsız dedi ki...

Keер this gοing plеasе,
gгeat јob!

my blog ρost - click to read more - 1Kviews
My web page - Follow the link - 1kviews