27 Eylül 2007 Perşembe

Şansın böylesi (1)

Bir yarışma
İki yarışma
Üç yarışma
.....
Kafamdan bunlar geçerken,çalıştırdığım elektrik süpürgesini kapattım.
-"EVVETT !"dedim.
-"Neden olmasın ?"
Telefonun başına geçerken,dönüp elektrik süpürgesine baktım,sanki elini beline dayamış ,sinir içinde ayağını yere vurur gibiydi.hemen döndüm ve silkelendim.Eminim işi yarım bıraktığım için ,vicdanımın bir oyunuydu bu.!
"Kim 500 milyar ister"....
Çalıyor. mu? Hayır.. Meşgul...
Tamam sonra yine dönerim.

"Aileler Yarışıyor"
Ne güzel...
Çalıyor,Cevap;
"Hanımefendi yarışma bitti,ama daha önce çekilen bölümleri yayınlamak zorundayız...
Bu da tamam.

"Şans kapıyı çalınca" ?
Hayır.!
O asla olmaz.Saçma sapan bir yarışma.Hem geçenler de yayından kaldırılması için telefon açmadım mı.?
Aslında komik !
Başvuru için arasam çıkmazlar,şikayet için aradığımda hemen açmışlardı.

Geriye "Çarkıfelek " kalıyor.
Saat...dan sonra arayın

Kaç yarışma için aradıysam ya ulaşamadım.Ya da ulaştıysam bile sorularına çabuk cevap veremediğim için hattan düştü.Tekrarlarında ise hala meşgul olanlar vardı.

Bu olayı 1999 yılında yaşadım.

İyi de niye durduk yerde yarışma diye tutturuyorsun ,diyenleriniz olabilir.
Doğru.
Ama şeytan dürttü bir kere...
Bir tanesi çıksa...

İnat ettim ya..!

"peki" dedim.
Bir de şu sinir yarışmayı arayayım dedim.
Çalıyor.!
"Herhalde yanlış çevirdim " dedim.Ve tam kapatırken,karşıdan;
"Buyrun Med Yapım"
........
-"Eeeee..şey..afedersiniz....orası,orası mı....orası ..neresii."
-"Hanımefendi,siz aradınız."

Gafil avlandım ya!
Eveleyip,gevelemeye başladım.
-"Yarışma için şey edecektim."
Karşı taraf,bu tür salaklıklara alışık olacak ki;
-"İsim alayım lütfen.!"
-"İsmim mi?"
-"Hanımefendi,eşinizin ismini alabilir miyim.?
.....
-"Ben eşsizim..."


Bitti zannetmeyin.
Daha neler oldu, neler..??

Anlatacağım...
Bekleyin.!

10 yorum:

Bri; dedi ki...

Yaaaaa sonra ne olduuuu????Çok merak ettimmmmm

NiNo dedi ki...

ya tamda mutfakta yasadiklarimdan sonra yuzum biraz gulmustuki arkasi yarin :( hadi ablaya yap bi guzellik telefonun olsa aricaktim gulmek istiyorum moralim bozukkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

tütüüüüüüüüü,gene ne işler açtın başına......

etki alanı dedi ki...

Hepiniz önümüzdeki haftayı bekleyeceksiniz.
Ve ben de olay çok.Bundan sonra hikayelerim hiç bitmayecek emin olun....
Beni bekleyin anacım.....

NiNo dedi ki...

bekliyozda haniiiiiii :D meraktan oldum he teeeeee arnavutluklarda :D

etki alanı dedi ki...

Az kaldı
Bir iki gün sonra devamı geliyor.Ama daha iki bölümü daha var ninocuğum.

Adsız dedi ki...

Wonderful article! This is the type οf information that aгe ѕupposed to be
ѕhaгeԁ aсross the net.
Shame on Google for no longer positioning thіs post uppeг!
Ϲome on over and ԁiscusѕ with
my wеb sitе . Τhanks =)

Visit my weblοg follow this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Ahаa, its fаstidiouѕ disсussion
regarding this ρarаgraph at thіs plaсe at thіs ωebsite, I havе reaԁ all that, so at thiѕ
time me alѕo commеnting at this placе.


Feel free tο surf tо my hοmеpаge :
: http://www.thedatingrulebook.com/2010/02/how-a-post-it-can-get-you-a-date/comment-page-127

Adsız dedi ki...

I think this is among the most sіgnificant іnfo
for me. And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is wonderful, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Here is my webpage - here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Pretty! Thiѕ was an eхtremely wonderful poѕt.
Many thanks for supplying this informаtiοn.


Here is my webpage - click here - 1kviews