4 Kasım 2007 Pazar

Sürpriz !

Bir akşamüstü kapıdan içeri bir Çitlenbik girdi.
Tükkan sahibini göremeyince biraz hayal kırıklığına uğradı.Öyle ya O'nu ziyarete gelmişti.Biraz gecikeceğini söyleyince sevindi.Beklerken sohbetimiz çay eşliğinde gittikçe koyulaştı.Aslında ne kadar ortak yönümüz olduğunu farkettik.
Bir tanesini söylüyorum;gece denize girmeyi ikimizin de çok seviyor oluşumuz gibi !!!
Kendisi bir yelken tutkunu,bıcır bıcır maceralarını anlatırken zaman akıverdi.

Sonra sohbet,kurabiye kalıplarına doğru kaydı,ve kalkıp seçmeye başladı."Keşke" dedi,"her kurabiye kalıbının arkasına aynı kalıptan yapılmış kurabiyeler yapsanız".
Yılbaşına doğru Ayşem'in yapacağını,ama vaktinin olmadığını,hatta kurabiye ağacı yapmak için ağacı bile beğendiğini söyledim."hep berebar yapalım" dedi.

Ve birden"Haydi ona sürpriz yapıp biz hazırlayalım "dedi.

Tamam dedim.Ama bunu gizli yapmak için benim dışımda birinin organize etmesi lazım deyince,zıplayarak"ben yaparım" dedi.

Ve yaptı!

Hemen mesajlar çekilip,herkesi ayarladı.Hiç itirazsız kabul edilmesi işin en güzel yanlarından biri.Hatta buluşma tarihini öyle ilginç bir güne ayarlamışlar ki 19 ekim,Ayşem'in Oktay usta'nın programına başladığı ilk gün!
Ama hiçbirinin Ayşem'in televizyona çıkacağından haberi yok.Bir aksilik olur da ertelenir diye son güne kadar bildirmedik.Tesadüfün güzelliğine bakın.
Çifte kutlama olacak!
Ama ,cuma akşamı ve cumartesi sabahı diye grup ikiye ayrılınca,düzensizlik olacak ve Ayşem cumartesi gelemiyeceği (Ankara'ya gideceği)için,3 kasıma ertelendi.

Ama O cumartesi Ayşem yeğeninin doğum günü için hazırlık yapmak zorundaydı, gelemiyecekti.Artık iptal edilemez diye ufak bir yalan söyleyip,öğlene kadar gelemiyeceğimi söyledim.Mecburen öğlene kadar tükkanda olacaktı..

Bütün grup öyle güzel organize olmuş ki öğlende herkes dağılmak üzere toplandı.
Sevgili Hilal benimle birlikte Euro Flora'ya , ağacı taşıyamam diye arabasıyla gelip Yardımcı oldu,Hatta daha ileri gidip ağacı"Zaten Ayşem'e hediye almak istiyordum" diyerek benden önce davrandı.
Ben de kısır ve makarna salatası yapmıştım.Elimde ağırlık vardı.O gün Hilal bana Hızır gibi yetişti.Yoksa elimdeki ağırlıkla zamanında yetişemezdim.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Tam bir hızlı gonzales.....

Grup(Gülriz,Ufuk,Münevver hanım,suzi,yasemin,selen,müge ve eşi,neslihan,Hilal,Pınar ve ben)-Işıl en zor işi üstlendi,çok erken gelip Ayşem'in dükkandan çıkmamasını sağlamaya çalışıyordu.
Yelda ve vildan zaten dükkandaydı.Onların gelişine anlam veremeyen Ayşem çözmeye çalışırken,Ece bilmeden ziyarete gelip sürprizin içine düştü ve o günkü kurabiye kursuna katılmaya karar verdi.
Ayşem'i çöp dökmeye giderken birden duruşunu ve arkası bitmeyen gruba bakışını görmeliydiniz.Çöp naylonu havada elinde kalmış vaziyette şaşkınlıktan donmuş şekilde olayı çözmeye çalıştığını (hangi önemli gün diye)gözünüzün önüne getirin lütfen!

O ufacık tefecik tükkan oldumu size içi dolu turşucuk!

Dışarıda cumartesi pazarı,içerde sürpriz!
Hemen dışarıya bir masa hazırlandı ve Ufuk hemen kurabiye paket operasyonu başlattı ve bir tepsi içine YERLEŞTİRİLDİ.

VE TÖREN!

HERKES KENDİ YAPTIĞI KURABİYEYİ BİR GELİNE TAKI TAKAR GİBİ,AĞACA ASTI.

Başta bu organizasyonu ayarladığı için Gülriz'e ve tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız...

Resimleri daha sonra ekleyeceğim.Çekenler gönderdikten sonra...

18 yorum:

pecete dedi ki...

ben seni tanıyorsam, sen bu yazıya sadece resim değil, daha neler neler eklersin bacımcım. Ablanı seviyorum ama seni daha çok seviyorum... Hem de pekçok...

gülriz dedi ki...

Ama o çitlenbik yer seni, yer... Hadi yaz gelsin de denize girelim seninle hem de gece gece, hafif bir iç ürpertisiyle atıverelim kendimizi sulara, ne dersin?

Canım Tütüm, ne güzel şeyler söylemişsin sen öyle. Utandım hafiften, biraz da yanaklarım kızardı galiba... (Zıplama ayrıntısını bile unutmamam, ayrıca güldürdü beni. Zaten sevinip de zıplamadığım bir zaman dilimi de yok ki; ne yapalım ben böyleyim, ufacık sevinçleri bile coşkuyla yaşamak ve bir tarafımın hep çocuk kalması mutlu ediyor beni...) Güzel oldu be Tütüm, bak fotoğrafları gönderdim, onları da ekle olur mu? Çok seviyorum ben seni, hadi bu bitti, bir sürpriz daha ayarlayalım :))) Kocaman öpücükler, benden sana

Müge Hüner dedi ki...

Tütücüğüm;
Aklına sağlık, ne de güzel düşündün, bir araya gelmek için bahane kollayan bizleri toparlayıverdin yine. Çok iyi vakit geçirdim çook. Herşey için tekrar teşekkürler.
En çok da sıcacık ev sahipliğin ve muhteşem lezzetteki kısırın için...(Bütün gün gittim geldim sürekli senin kısırı yedim düşün gerisini:))

Adsız dedi ki...

Tütüüüüüü,ogün bana kimse kısır vermedi:(((((
Çok güzel bir gündü,sen her tarafa koşturmaya çalışıyordun.Etrafı toparlayamadan çıktığım için kusura bakma...Ufaklığa yetişmem gerekiyordu da....

daimamutfak dedi ki...

Tütücüğüm bu ne güzel organizasyon böyle.Müthiş. Tüm arkadaşlara buradan sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.Güzel kalpleri için.O Güzel ağacı görmek istiyorum.Hayalimde canlandırdım bile.Ama mutlaka resmini görmek istiyorum.Bakarmısın tütücüğüm zorluyorum.Sınırlarımı aşıyormuyum!!! Sana kucak dolusu sevgiler yolluyorum.Ağaca benim yerime bu sevgi kurabiyesini asıver canım.Ve tüm arkadaşlar bir yerinden ısırıverin ne olur..

etki alanı dedi ki...

Peçetem
Canım ablamın hiç birşeyden haberi yok ama suç ortağı.Her sürprizde neden ablama sığınıyorum bilmem.hani gerçekten onunla ilgili birşey olsa sen yine etrafına bakacaksın,yine ne sürprizi var diye...
"Ayşe tatile çıktı" gibi birşey oldu bu...
Ayrıca seni sevmesem böyle şeyler yapar mıyım?


Çitlenbiğim
Eğer bir erkek kardeşim olsaydı kesinlikle senin gibi biriyle evlenmesini isterdim.Sosyal,ince düşünceli,şirin,sevimli,becerikli ve eli çabuk(en önemlisi çok su içen).
Şansın bol olsun.


mügecik
Afiyet olsun.Ne zaman kısır yapsam sen aklıma geleceksin.Ve ne zaman seninle bir organizasyona katılırsak,söz kısır benden!
Sevgiyle öpüyorum.


Suuziiii
artık bir blog aç!Şu acemi halimle,bir dahaki gelişinde ben deneyeceğim.Sana teşekkür etmek isteyince yorum yazmanı beklemek zorundayız.
Yok yok ben deneyeceğim ...
İyi ki geldin.
Harika çam ağacına bayıldım.Ellerine sağlık...


Neriman hanımcığım
Çok isterdim sizde olun burada.Ve ilk işim Ayşem kurabiye yaptığı bir gün sizin adınızın yazılı olduğu kurabiyeyi asacağım ve resmini çekip bloğumda yayınlayacağım.Ayrıca hiç ısırtmam kimselere,saklıyacağız.Resimleri yarın yayınlarım herhalde...

NiNo dedi ki...

ablisko ya ne guzel seyler yasiyosunuz :( ben buralarda garipppppp nasil ozendim tahmin edemezsinnnnnnnnnnnnnnn MASALLHAHHHHHHHHH

pastacik sezer dedi ki...

Yoktum, üzüldüm!!!

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben de orda olmak isterdimmmmm :( Ne guzel paylasimlar bunlar :)

Adsız dedi ki...

Tütücüm,tebrik için teşekkürler...Ötekilerin yanında lafımı olur.Sen yalnız konuyu değiştiriyorsun,kısır neden banada verimedi?:(((
Birde,blog olayı...Herkes aman çok kolay sende yap diyo,ama sevabına gösteren yokki...(bu konularda ne kadar beceriksizim bilirsin)

Adsız dedi ki...

harika bir organizasyon olmuş tütücüğüm...senin payın büyük belli.....keşke resimleride görseydik....

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Tütü ne güzel bir sürpriz hazırlamışsınız ellerinize sağlık.Ahhh ahh keşke bende orada olsaydım sizleri çok kıskanıyorum...sevgiler..

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bu güzel organizasyon için tebrik ediyorum. Yaşananları böyle detaylı okumak çok hoşume gitti ayrıca.
Sevgiler,

etki alanı dedi ki...

Ninocuğum
böyle sürprizleri aslında hepimizi biraraya getirdiği için yapıyoruz.Siz hepiniz aramızdaydınız,farkında değil misiniz?
Hele sen Türkiye'ye gel,senin için özel toplanırız.Sakın için gitmesin,tamam mı?


Sezerim sezerim
Ben sensizliği neylerim?


Arkadaşlığın güzelliğini yaşadık gerçekten moonsun11.Çok güzeldi.İnşallah sizlerle de biraraya geliriz.


Suziciğim,sen kendini çok hafife alıyorsun...
Sen geleceğini söyle ben sana özel yaparım kısırı.Borcum olsun.
Sen tükkana geldiğin gün bloğun açılacaktır.Geldiğin gün Ayşem'in dükkanda olmasına dikkat edelim de bir hata yaparsak O düzeltir(!).(Aslında planım ona açtırmak,çaktırma)Yoksa iki beceriksiz güzel bir iş çıkarırız.


Sevgili Özlem
Biraz teknoloji özürlüyüm,bu nedenle resimleri yayınlarken zorluk çekiyorum.Ron ronuma mırlıyorum.Benim gibi kediye dayanamaz değil mi?


Sevgili burçin
Ben de sizin o olağanüstü tekniğinizle çektiğiniz resimlere gıptayla bakıyorum.Ne muhteşem bir yetenek.Ben de en kısa zamanda kursa gidip geliştirmek istiyorum.Yakın çekim fotoğraf hastasıyım.Hani derideki dokuyu bile çekerler ya!o kadr detaylı...
Ziyaretiniz için teşekkür ederim.


Sevgili cafe gusto
Resimleri kesinlikle yayınlayacağım.(Becerebilirsem)
Tüm organizasyonu Çitlenbik Gülriz yaptı,Ve yorulanlar da kurabiyeleri yapan arkadaşlar oldu.Hem uzun yoldan gelen oldu,hem de bebeğini bırakıp gelen.Bu güzellik unutulmaz.Bu anların resimlerini yayınlamak kesinlikle görevim.
Sevgiler.

daimamutfak dedi ki...

Ah Tütücüğüm nasıl mutlu ettin beni anlatamam.Çok duygulandım.İnanamadım ..Ne hoş düşünce bu..Biliyormusun çok sevindirici geldi..Diyorum ya tatlı kadınsın..Keşke orada olsam ve katılsam çok mutluluk duyardım ama istanbula gelir gelmez tanışacağım sizinle..Buda benden söz . Sevgiler bol bol ..kucak kucak..daha ne diyeyim bilmemki..

Adsız dedi ki...

:)
çok şekersiniz hepiniz

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ay cok kiskanndimmm... hele de resimleri gorunce ben de orda olmaz istediiimm..
imza
kiskanc kari

etki alanı dedi ki...

Neriman Hanım,sizinle tanışmaktan ben de mutluluk duyarım.Lütfen buyurun.


Eğer tahmin ettiğim kişiysen sen de çok tatlısın A.....


Sen kıskanç olamazsın gulteınen..Olmaz olmaz diye birşey yok..Bakarsın böyle bir günü seninle de yaşarız.
Seninle tanışmayı ben de isterim...