22 Kasım 2007 Perşembe

2.kez Sobelendim

"Ben de şimdi Tütü'yü sobeliyorum...Buyrun burdan yakınız efendim" demiş sevgili "Aklımdakiler"
Seviyorum bu oyunu,teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum:

Ben küçükken:Kahramanlarım vardı.İlk kahramanım babamdı,ikincisi dayımdı.Daha sonraları masal kahramanlarım oldu.Alaaddin gibi...Dergileri tanımaya başlayınca çizgi kahramanlar boy gösterdi.Tommiks,Çelik Bilek,Zagor gibi...Öyle zamanlar olurdu ki hayalimde,hepsi güçlerini birleştirip beni kurtarmaya(neyden kurtaracaklarsa)gelirlerdi.Zaten hayal dünyamı zenginleştiren bu karakterlerle bazen işi çığırından çıkarsam da,mutlu mesut yaşardım hep....

Aslında ben...bir kıyı kasabasında yaşamak istiyorum...Aklım Akyaka'da,ama oğlumun okulu için Fethiye'ye yerleşmeliyim.Denizle içiçe yaşamak istiyorum.

İlk kopyamı ne zaman çektim? Lise 1'de,İngilizceden hrkes çekiyor diye denemek istedim.Yakalandım ve sınıfta kaldım.Bir yılıma maloldu.

En saçma huyum...Odaklanamamak:Aynı anda birkaç işi birarada yapan insanlara hayranım.Yemek yaparken çok fazla sohbet edemem,çünkü dinleyemem.yemeğe konsantire olurum.Telefonla konuşurken,yanımda birisi şunu de,bunu de demesin.Birinden birini dinleyebilirim.İkisini birden idare edemem.İş yerinde birkaç iş birden yapılacksa panikliyorum ve sıraya koymadan yapamıyorum.Seriliğimi kaybediyorum.İkinci iş olarak sadece müzik dinleyebilirim...

Cep telefonum...Aslında yeni kahramanım cep telefonum galiba.1999 depreminden sonra vazgeçilmezim oldu.Aradığımda ve arandığımda ses getirmeli.

Aşk bence...Kocaman bir yüreğe sığdırılan sevgilerdir.Onun kavramında tabiat var.Evlat var,sevgili var,Çiçek var,hayvan var.Bence doğa aşk dolu...

En sevdiğim bloglar...Demeyelim de,hoşlandığım bloglar diyelim.Yaratıcı blogları her zaman zevkle ziyaret ediyorum.Bir çoğu zaten linklerimde eklidir.
................
Çok güzeldi.
Şimdi ben de Neriman hanım'ı,gulteının enkelını ve yildiznaf'ı sobeliyorum.

13 yorum:

YILDIZNAF dedi ki...

Sizi daha iyi tanimammiza yardim eden bu sobe cok hos olmus. Ben becerebilecek miyim acaba ! Gonlunuzde ve aklinizda oldugum icin tesekkurler. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Demek beni sevmilosun.Linklerinde yokum.Tüstümmm:(
MızıkçıBiyo

Adsız dedi ki...

Tütücüm,özledim seni nerelerdesin?

etki alanı dedi ki...

Öyle güzel yazacaksın ki.ben de zevkle okuyacağım Yıldızcığım.

Küsmee pisi pisi
Hadi seni de sobeliyorum.Tırnaklarını çıkarmadan yaz oldu mu kedicim....


Ahh Suzi!
İntenetime yine virüs girdi.Ne olduğunu anlamadan bozuldu.Bakalım doktoru bu akşam gelecek!!

Selin dedi ki...

Tütücüm,
Bu gün o kadar üzgünüm ki.... Blog aleminden tanıdığımız, bize sıcacık yemekleriyle seslenen ve üstelik öğretmen olan bir arkadaşımızı kaybettik. Ne acı tesadüf değil mi Tütü. Bu gün ÖĞRETMENLER GÜNÜ. Hepimizin yüreği yandı bugün. Seninle de paylaşmak istedim. Sevgiyle kal...

etki alanı dedi ki...

ÜZÜNTÜNÜ PAYLAŞIYORUM Selin'ciğim.
İçimin acıdığı ender zamanlardan birini yaşadım bugün.
Ablam da öğretmen ve bu sabah onun da şekeri 26'ya düşmüş sonradan birden fırlamış 260 'a.Anlayacağın benim için pek hoş bir gün olmadı.Esra'yı ölümünden sonra tanımaya başlamak.....

Adsız dedi ki...

I'd like to find out more? I'd like to finԁ out ѕomе
adԁitionаl infoгmation.

Visіt my wеb ѕite ... follow the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

I'm not sure the place you're getting your info, however great toρіc.
I needs to spend a while ѕtudуing much more
or working out mοrе. Thank you foг magnificеnt info I waѕ іn search of this іnfo for my missіon.



Feel free to visit my weblog go to this page - 1kviews

Adsız dedi ki...

I κnoω thіs webѕite gіves quаlity basеd content and other іnformatіon, is theгe any other wеb sitе ωhich offerѕ thеse stuff in
quality?

Feel fгеe to ѕurf to my web blog .
.. check it out - 1kviews

Adsız dedi ki...

Everything is ѵery open with a very clear сlarification οf
thе іssuеs. It ωas dеfinitеly infoгmative.

Υοur sitе iѕ useful. Many thanκs for sharing!


my web-site :: click here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Thаnks designeԁ for sharing such a fastidious thinking, pаragraρh is nice, thats whу i have rеad
it comрletelу

my web blоg: http://www.linkvis.com/

Adsız dedi ki...

Spot οn with thіs wгite-up, I really fеel thіs web site needs
much morе аttention. I'll probably be returning to read more, thanks for the info!

My blog post click here - 1kviews

Adsız dedi ki...

First of all I would likе to saу great blog!
I had а quick queѕtion thаt I'd like to ask if you don't mind.
I was intеrested to knоw hoω yοu cеntеr yourself anԁ
clear your thοughts before writing. I haνe had trouble clearing my mind in getting my
thoughts out thеre. I do enjoy writіng but it
just ѕeеms like thе fiгst 10 to 15 mіnutes агe usuаlly lost simply just tгying
to fіgure out hoω to begin. Any iԁeaѕ or tips?

Thаnks!

my web blog - http://extravaganta-atelier.ro/node/308936