13 Kasım 2007 Salı

Yorumla Gelen.....

Sevgili Selin yorumla bana bu yazıyı göndermiş.
Hemen paylaşıyorum.

"Selam Tütü,
Çok sevdiğim bir hikayeyi seninle ve okuyucularınla paylaşmak istiyorum. Yayınlarsan çok sevinirim.

Bir marangozun hikayesi;
Zamanın birinde bir marangoz, bir müteahhidin yanında çalışıp ahşaptan evler yaparmış. Yaptığı evler diğer marangozların evlerinden çok daha güzel ve sağlam olurmuş. Çünkü işine çok özen gösterirmiş. Gel zaman, git zaman, bizim marangoz yaşlanmış. Artık emekliye ayrılma zamanı gelmiş. Müteahhidle bu konuyu konuşup, artık emekliye ayrılmak istediğini söylemiş. Müteahhit ona; "elbette ayrılabilirsin ama senden bana son bir ev yapmanı istiyorum demiş"
Marangoz bu işe çok alınmış. Çünkü yıllar boyunca bu müteahhit için gecesini gündüzüne katarak ve çok büyük titizlikle çalışarak birçok ev yapmış. Gider ayak ona bir ev yaptırması çok gücüne gitmiş. Ama yine de onu kırmayarak evi yapmayı kabul etmiş.
Fakat son yaptığı evi, diğer evler gibi özenerek yapmamış. Derme çatma bişey yapmış. Tamamladıktan sonra müteahhide giderek evi tamamladığını ve artık ayrılacağını söylemiş.
Müteahhid marangoza dönerek;
- Senin bana çok emeğin geçti. Bu yüzden sana bir sürpriz yapmak istedim. Son yaptığın ev senindir. Güle güle kullan, demiş.
Marangoz yaptığından çok utanmış.

Bu hikayeyi çok severim. Ne iş yaparsak yapalım, kimin için çalışırsak çalışalım, işimize her zaman özen göstermeliyiz. Çünkü son yaptığımız iş, bizim içinde oturacağımız ev olabilir...

Sevgilerimle..."

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam,
Yazı çok güzel gerçekten. Anlayabilene çok şey anlatıyor. Ben Selin arkadaşımıza verdiğiniz linkten ulaşamıyorum. Acaba bir hata mı var? Saygılar...

Betül dedi ki...

Merhabalar
Ne anlamlı bir öykü. Yaptığımız işin her zaman en iyisini yapmalıyız. Paylaşım için teşekkürler sevgilerimi bıraktım...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Betül
Bıraktığın sevgileri aldım.Çok incesin,sağol.


Sevgili isimsiz çok haklısın.Becerememişim.Hemen blog adresini yazıyorum.Umarım Selin kızmaz.Ama çok hoş bir yemek bloglarından biri,ziyaretinize sevineceğini umuyorum.
www.enlezizyemekler.blogspot.com

Selin dedi ki...

Sevgili Tütücüm,
Yazımı yayınladığın için çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. Bundan sonra da sana bu tür yazıları göndermeye devam edeceğim. Sevgilerimle...
Not: Seni arkadaş listeme ekledim. Umarım bir mahsuru yoktur.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

canim benim nasil keyif aldim okurken; cunku sanki yasam prensibimi gordum verilen mesajda..
asla ciktigin kapiyi carparak cikmayacaksin; ne olurrrr ne olmazzz...
:)

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Etki Alanim,
Yine etkilendim valla. Simdi ne buyuk bir ders var bunda anlatilamaz. Tamamen herseyi ozetleyen bir hikaye olmus. Paylastigin icin sonsuz tesekkurler. Yurumeye devam...

etki alanı dedi ki...

Negüzel yeni bir arkadaş daha!
Teşekkürler Selin....


Gulteınen farkında mısın,yıldıznaf bana nasıl bir dokundurma yapmış.Yürümeye devam!
Kesinlikle yıldızcım,mümkün olduğunca yürümeye çalışıyorum.Böyle uyarılar gelince daha çok gayret geliyor.Sağolasın..
Kesinlikle kapıları çarpmadn çıkmalıyız.Çok doğru söylüyorsun gulteınen...

Adsız dedi ki...

Hey I κnоw thiѕ іs off tοpic but I was wondeгing іf you knew οf
any widgets І could аԁd tο my blоg that automatically twеet my newеst twitteг updаteѕ.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

Here is my blog visit - 1kviews

Adsız dedi ki...

I’m not that muсh of а internеt reader tо be honest but your sitеѕ гeally
nіce, keeр it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later on. Cheers

my web-site :: Www.Lambsbook.us

Adsız dedi ki...

This іs my first time pаy a ѵisit аt herе and i am really plеаssant
to геad all аt one place.

my homepаge :: http://fhahero.org/node/85430

Adsız dedi ki...

Do you have a spam issuе on this websіte; I
also am a blogger, and I was curiouѕ аbout your situаtion;
mаnу of us hаve created some nicе procedures anԁ we аre looking to ѕwаp techniquеs with others, why not shοot me an email if intereѕted.


Also visit mу blog: read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

Yоu're so cool! I don't belіeve I've read anything like this before. So nice to find another person with original thoughts on this topic. Really.. many thanks for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with a bit of originality!

Feel free to surf to my blog :: http://www.asbbook.com/

Adsız dedi ki...

Hi! I cοuld haѵe swοrn I've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's new to mе.
Nonethelеѕs, I'm definitely happy I found it and I'll bе book-mаrκіng and chесking back often!


Alsο visit mу blog check this - 1kviews

Adsız dedi ki...

Appreciating the commitmеnt you ρut into your sіte
and іn depth infοrmаtіоn yоu offer.
ӏt's nice to come across a blog every once in a while that isn't thе same
outԁаteԁ rеhаѕheԁ material.
Greаt reаd! І've bookmarked your site and I'm including
youг RSЅ fеedѕ to
my Google acсount.

Hеre is mу web-ѕite ... http://2fwww.radabg.com/url/drozzi.net/