29 Kasım 2007 Perşembe

Coştum Yine.....

Televizyon dedik ya!

Birden yapımcılara seslenmek geldi içimden...

Çözümü var mı bilmiyorum ama şiddetin ve silahın olmadığı dizi yanlısıyım.(Geç bunları....aman da aman... tarzında tepkileri duyar gibiyim.)
Etki altında kalabilen bir toplumuz.Yaşam koşullarımızın yön değiştirmesi çok çabuk ve olası hale geldi.Hayata bakışımızı değiştirmek amaçlı,yaşam koşullarımızın adeta ezerek üzerinden geçebilen,neredeyse yoksulluğun sömürülmesi gereken bir gelecek gibi lanse edilmesinden bıktım.

Ayrıca,kurtlar vadisi ve benzeri dizilerin yayınlanmasından sonraki suç oranının yükseldiğine hepimiz şahit olduk.

Sanki kültürümüzde bunlar varmış gibi,şiddetle elde edilenin daha mübah olduğunu savunur hale geldiler.

Kahramanları tükettik !

(Ben yine süpermen gibi,masal kahramanlarını istiyorum.En azından hayal olduklarını biliriz.Ve biliriz ki iyilik galip gelecektir.Kötülük yok olacaktır.)

Sayın yapımcılar.!
Herkesin bi kişilik bazı vardır.Örnek alınacak kişileri,şiddetle yansıtılan projeler haline getirmeyin lütfen.!
Zaten insanların içi hapsedilmiş duygularla dolu.Tahrik edici sahneleri farklı dozlarla yansıtın.Hatta mümkünse yayınlamayın.

Vur! Kes! Biç! mantığını bırakın artık!

Evlerde yaşayan aileleri düşünün ve okul dolusu öğrencileri alacakaranlık kuşağı haline getirmeyin.Onlar bizim yaşam damarlarımız.
....

Ben sadece fikir verdim......

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Appreciating the hard worκ you put into уour blog and
ԁеtailed information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't thе same old гehashed mаteriаl.
Fantastіc read! I've bookmarked your site and I'm including your
RSS fеedѕ to my Gοogle асcount.


Here is my page ... go here - 1kviews