6 Ekim 2007 Cumartesi

Türklere Sorulan ilginç Sorular

- sizin ülkede kızlar okuyabiliyor mu?
-yok ben türkiyede okuyabilen ilk türk kızıyım!

- siz turkiyede sex yapiyor musunuz?
- hayir, biz bolunerek cogaliyoruz

- sizde umumi tuvalet yok mu?
- dolu var, niye ki?
- o zaman niye hep duvarlara işiyorsunuz.
- yok canım bunu da nereden çıkardın.
- e iyi de bütün duvarlara buraya işeme yazmışsınız

- evlerinizde elektrik var m??
- hayır, televizyonu mum ışığınnda izliyoz malesef.

2003 sydney her dort kisiden nerdeyse ikisinin hatta ucunun ortak sorusu.
-sizin ulkede 4 tane kariniz olabiliyormus bu dogru dimi?
-evet dogru, bu niye garip geliyorki size ne kadar normal aslinda

- neredensin?
- türkiye.
- usame bin ladin turkiye'de saklanıyormuş, doğru mu?
- hayır.. amerika'da şimdi.. beni biraz önce aradı.. yengenle berabermiş.

- sizde niye beyzbol yok?
- sizde de uc top bilardo yok naber?

- siz orda deveye mi biniyosunuz?
- evet türkiye de herkes deveye biner. deve taksileri falan vardır. deve kullanma ehliyeti almak için de 18 yaşında olmak gerekir. ben 18 yaşına girince babam bana deve alcak.

alman: - türkiye'de itfaiyeci var mı?
türk: - hayır dev battaniyeler var onlardan örtüyoruz biz yanan binalara ormanlara..

paris'te bir isveçli ile geçen diyalog
-nerelisin?
-türküm
-hayır diilsin
-neden diilmişim?
-çünkü türkler sarışın, uzun boylu ve mavi gözlü olurlar
-nerden kapıldın bu fikre?
-hasan diye bir türkle tanıştım, o sarışın, mavi gözlü ve uzun boyluydu
-bravo ya...

siz kiz cocuklarini gomuyorsunuz değil mi
-hı hı ben toprakta yetistim kok vermem uzun surdu

- aa siz turk musunuz?
- evet.
- sizin ulkenizde gece sokaga cikan insani kesiyorlarmis dogru mu?
- senin gibi lavuksa keserler dogru.

ingiliz hatun: inanamıyorum! sabah kahvaltısında hem zeytin hemde kızarmıs sucukmu yiyeceksin? nasıl oluyorda yiyebiliyorsun bunları hemde büyük bir istahla?
ben: peki ya sen; sabah kahvaltısında yagda pismis yumurtanın yanında, nasıl haslanmıs fasulye yiyebiliyorsun?

- sen turksun dimi?
- evet ben turkum
- olmaz sen turke benzemiyorsun
- bana turk tipini bi tarif etsene

- fırına attım olmadı, kaynattım yine olmadı. annene sorar mısın, sizin orda (türkiye'de) karpuzu nasıl pişiriyorlar?
- anneme sormama gerek yok bayan, bütün türkler bilir bunu
- tavada kızartacaksın! :)

-bundan türkiye'de de var mı? (matkabı göstererek)
-hayır, biz başka şey kullanıyoruz delmek için.
-ne kullanıyorsunuz?
-?????

-nerdensin?
-turkiye
- aa bende biliyorum orayi, afrikada nijeryanin altinda degil mi?
- yokk ustunde gecen hafta tasindik..

-sizin ülkede maşallah diye bi kamyon şirketi mi var?
-yoo neden
-her gelen türk arabasında maşallah yazıyoda

-siz muslumanlarin simdi 4 tane mi karisi oluyo?
- evet.. ne guzel di mi..
- olur mu oyle sey ya.. nasil yani simdi sen benimle evleniyosun, sonra bir baskasiyla.. sonra bi daha.. sonra bi daha
- yok üc alana bir bedava veriyolar.. ucuza geliyo..

- ay siz kadinlari satiyo musunuz bi de?
- valla mesela sen en az üc inek edersin..
- aa.. sacmalama ya.. oyle sey mi olur.. ne kadar sacmalik, bidi bidi vidi vidi..
- yok vazgectim, en fazla iki inek edersin..
- o niye?
- cok konusuyosun..

- sizde kitap var mi?
- ne gibi?
- yani okulda diyorum, kitaplariniz var mi? nereden ogreniyorsunuz bilgileri?
- valla kitap yok, hocalar ezberlerinden anlatiyorlar. zaten hocaya bi sey olursa biz de okulu birakiyoruz..

Teşekkürler konuşamam (incir çekirdeğini doldurmaz)

11 yorum:

kedi dedi ki...

Süper yaaa:)
En çokta cevaplara bayıldım.
Benim de lisede Hollanda'dan gelen bir arkadaşım vardı:Gülay.
Şimdi annesi bigün yaprak sarması yapınca Hollandalı komşularına bi tabak götürmüş Gülay"bizde adettir"diye,çok sevinmişler. Hollandalı komşu ertesi gün gelip tabağı getirmiş(tabii boş olarak)demiş ki:
-"Ya siz Trklerin ne kadar zor yemekleri var?"
-"Neden?"diye şaşırarak sormuş Gülaylar.
Meğer bunlar yaprakları teker teker açıp içinin pirinçlerini yemiş,yapraklarını atmış gariplerim:)))

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim nasılsın.
sabah sabah çok guldum :) bende birkaç turisle karsılasmıstım buna benzer soru soruyorlar. bizleri araplarla karıstırıyorlar. çok sinir bozucu.
sevgiler canım...

pastacik sezer dedi ki...

ben komik değil ama acı bir soru ile karşılaşmıştım Fransada. Yaklaşık 15 yıl önce,Sokaklarda gezerken arkadaşlarla bir fransız bey bize yaklaştı nerelisiniz diye sordu Türküz dedik aa siz ülkenizde çarşafla dolaşıyorsunuz dimi diye sordu biz ilk önce afalladık tabi.Hayır ülkemizde de böyle dolaşıyoruz diyince bu defa adam şaşırdı, ne oldu diye sorduk. Peki siz madem hep böyle giyiniyorsunuzda burda yaşayan Türkler niye sizin gibi değil dedi.Acı ama gerçek

zehra dedi ki...

superrr
muthıssın cevaplar ınce zekanın eserı bellı:)
kandılın mubarek olsun

Asortik Krep dedi ki...

İngilizlerde kızarmış patatesin (cips) üstüne sirke döküyorlar :)

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ahahahhh hah hahh..
koptumm koptummm..... ofisteyim, bu kadin deli mi die bana bakiyor "turk" olmayanlar..
ahahahhhhhh

Adsız dedi ki...

Thіs sitе was... how do Ӏ say it?
Relevant!! Finally I haѵe found somethіng that helped me.
Thank you!

Look at my webѕіte www.zsdevot.com

Adsız dedi ki...

Having геad this I belіeveԁ it wаѕ гather enlightening.
I арρreciаte you taκing the
tіme and effoгt tο put this infoгmatiοn togеther.

I onсе аgаin find myself personally ѕpending а significаnt amount
οf time both rеаԁіng and posting commеnts.

But so whаt, іt was still worthwhilе!


Αlso viѕit my ωeb site follow this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Hello, I enjoy rеading all оf yоur
aгticle pοst. I ωantеd to write a little cοmment to supρort you.


Herе is my ωeb blog ... follow this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Hеllo there, You havе done an іncгeԁible
job. І'll certainly digg it and personally recommend to my friends. I'm confident theу will be benefiteԁ fгom thiѕ wеb ѕite.


Take a look at my wеb blog: check this - 1kviews
my website > pridefolio.com

Adsız dedi ki...

Hellο thегe! Ӏ know this is somewhat оff topic but I was wondегing іf уou knew wherе I could get a caρtсhа plugіn
for mу comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having diffіculty finԁing one?
Thanks а lot!

My homeрage click here - 1kviews