6 Ekim 2007 Cumartesi

187.sayfa SOBEsi

Pınar beni sobelemiş.
Elimi uzatıp hangi kitap gelirse,o kitabın 187.sayfasını bloğumda yayınlayacağım.
Hemen uzattım ve ;Tuna Serim'in "Tek Bacaklı Kızıl Balerin"isimli kitabının,187.sayfasındaki ilk cümle;
"Adama anlatıyor.Zaten ondan başka konuşacak kimsesi yok;kedi bakıyor gözlerine öylece,kocası balık avına çıkma hazırlığında."
Muhteşem bir oyun.Kitaba teşvik ediyor.Uzun süredir okumamıştım.90.sayfada kalmışım,devam ediyorum.
Teşekkür ederim pınar.Ben de Lalecik ve misss zerrin'i sobeliyorum.Zamanları varsa davet ediyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ηi! I know this is somewhat off topic but I was wondеrіng if you knew ωhere Ι cοuld
locate a caρtсha plugin for my commеnt fοrm?

I'm using the same blog platform as yours and I'm having problеms finding оnе?
Thanκs a lot!

Also viѕit my site: click this link - 1kviews