16 Ekim 2007 Salı

Şans İşte(3)

Tulay Erman

1 saat 12 dakika 9 saniye,

Hazır mısınız?

33 yorum:

pastacik sezer dedi ki...

Üvey annem,
sen ne kadar fotojenik bir hatunmuşsun, o ne güzellik, o ne kendinden emin duruş.Tütüm inan sen sanki yeni yarışıyormuşsun gibi heyecan yaptım ben.Hatta seyrederken gözlerim doldu.Ama sen yanlış meslek seçmişsin inşaat işine gir daha iyi olur senin için :))
sevgilerle çirkin ördek yavrusu

hephercokhic dedi ki...

hazır mıydın gerçektren merak ettim ben. umarım iyi olmştur sizin için.

etki alanı dedi ki...

Zaten yapmadığım o kaldı çirkin ördek yavrusu
Ne o öyle iltifatlar,yağ çekmeler.Hala ormana gönderme hakkımı saklı tutuyorum.Zamanı gelecek....
Canım teşekkür ederim.
Ayşem de seyrederken ağladı.İkinize de teşekkür ederim,benimle aynı heyecanı yaşadığınız için.
Zaten ron ron olmasa bu görüntüleri de yayınlayamayacaktım.Sevgili Yelda,zemini hazırladı.Ayşem yükledi.Ve ancak bugün yayınlayabildi.Öylesine bir iş trafiği var ki anlatamam.Herkes bir işin ucundan tutarken,araya adeta Ayşem'i taciz ederek girdim.Ve amacıma ulaştım.(Gören de ben başardım sanacak bloğa aktarmayı)
Sende bu trafiğin içindesin.Özellikle Cuma günü büyük bir trafiğin içine adeta dalacaksın...Allah kolaylık versin..
Bekliyoruz ...

etki alanı dedi ki...

Sevgili konuşamam..
Hazır mıydım.????
Hayır.değildim..
Ama kendi kazdığım kuyuya kendim düştüm.Kötü mü oldu?Hayır!
Çok özel ve güzel günler yaşadım.Çocuklar için farklı bir kesit oldu.
En azından unutamayacağımız bir anımız daha oldu.
Bugün bu cesaretle yaniden girer miyim bilmiyorum.sanmam.
Başka bir yönde cesaret toplamaya çalışıyorum.Çünkü herzamnki gibi radikal kararlara balıklama dalıyorum..
Herşeyin hayırlısı diye dua ediyorum....
Tütü

pecete dedi ki...

Seni canı yürekten kutluyorum. Helal olsun sana diyorum. Seni çok ama çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

Sonunu bilmeme rağmen,acayip heyecanlandım.Ne kadar rahattın,helal olsun sana.Bende seni çoooook seviyorum.

etki alanı dedi ki...

Peçetemmm!
Benim güzel pamuk prenesim.......

etki alanı dedi ki...

Benim tatlı arkadaşım Suzi...
Gerçekten çok rahattım.Çünkü neredeyse kaybetmeyi hedefliyerek gittim.Çünkü evde doğru dürüst yapabildiğim zamanlar çok azdı.Hatta çocukları da haırladım ki kaybettiğim anda sevinçle sahneye atlayıp farklı bir sahe yaratalım diye.kazanınca sürpriz oldu..Demek ki kaybedeceğim düşüncesiyle gidince heyecanlanmadım.Heyecan yapsaydım,ellerim titrerdi.çok denge meselesi olduğu için heyecan titremesi hemen devrilmesine sebep olurdu.
Nitekim üçüncü yarışmacıya dikkat et(arkadaşlarım)evde çok rahat yaptı.ama yarışmada kaybetti.
Haa şunu da söyliyeyim,ikinci yarışmacı da ablam!
O da kazandı!
Futbol ezberi...

YILDIZNAF dedi ki...

Etki Alanim,
Gonulden tebrikler ! Yine etkilediniz beni, o ne kendinden eminlik, o ne guzellik. Iyi ki varsiniz hayatimda....

etki alanı dedi ki...

Sevgili Yıldıznaf
8 yıl öncesinden kalanlar onlar.Şimdi çok farklıyım.1 yıl dahi insandan neler alıp götürüyor.Kaldı ki 8 yıl...
Nasıl güzel moral verici konuşuyorsunuz.
Küçücük oğlumun,şimdi 1,75 boyunda,43 numara ayakkabı giyen 13 yaşında,ama bıyıklı bir adam görüntüsünde olduğuna inanamazsınız.Kızım aynı şekilde genç kız oldu.
Bakınca yılların nasıl hızla geçtiğini anlamıyoruz.....
Ama daha eskiye bakıp gülümsemek güzel.....

NiNo dedi ki...

ay ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa harikasin ya arabayi naptin :D duruyomu hala supersin ya masallah :D ayyy varya heyecanla izledim :D tebrikler harika sin maceraci abla :D

Moonish (moonsun) dedi ki...

Yaaa ben izleyemedimmmmm :(

Tebrikler Etki Alani ama ben izleyemedim, zaten kazandigini da yorumlardan cozebildim :)) Tekrar tebrikler:))

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

anneeee...Rezil oldum yaw.Hadi sen güzel çıkmışsın,Fırat ta şirin çıkmış,ben?Kezban yarışmada...Kaşlar bitişik,boy yok,bacaklar çarpık,otistik bi görüntü var ya.Neyse o günleri hatırlamak çok güzeldi.Burda gülmekten göbeğimiz çatladı.Kimse o yaratığın ben olduğuma inanmadı ben de üstelemedim o benim diye hehehehe...

Adsız dedi ki...

Fırat hala şarkı söylüyor mu, Zeynep mimar oldu mu, Ezgi güzel sanatları kazandı mı, Ozan hala ders çalışmayı seviyor mu? Merak içindeyim..

Rumuz: Goncagül :)

etki alanı dedi ki...

Benim meraklı ninocuğum
Az kalsın arabayı alamıyordum...
Çünkü eşyalarla birlikte araba için ödemem gereken 3,5 milyar(eski para ile) TL'nı ödemem gerekiyordu.Son bir hafta kalana kadar bulamamıştım.Hiç beklemediğim bir anda ,Bir arkadaşım sürpriz yapıp,paranın yarısını getirdi.Diğer yarısını da ablamdan aldım.
Hatta arabanın plakasını çocuklarımın baş harfiyle istiyeyim dedim,çok para dediler."Şımarıklık yapma Tülay"dedim.Bulmuşum plaka beğenmiyorum.
Neyse,SHOW TV'ye gittiğimde,şaşkınlıktan ağzım açık kaldı.Birincisi,ellerinde TWingo kalmamış(iki kapılı,toplam 6 milyar değerinde),Reno Clio (dört kapılı,teyp ve klimalı,üstelik 9 milyar değerinde)vereceklermiş.Tabii çok sevindim.
İşlemler için gittiğimde,plakayı gördüm ve hayretle tepki vermiş olacağım ki.çalışanlar'hanımefendi bari siz plaka için tercih istemeyin.kimse beğenmiyor,arabayı kazanmışsınız daha ne istiyorsunuz 'dedi.Onlara tepkimin nedenini söyleyince,herkes başıma toplandı.
Plaka şöyleydi:34 ZF 8392
Hani demiştim ya!Çocuklarımın baş harfi olsun diye.
Zeynep,Fırat(ZF)
Doğum tarihleri;85-94
Bu kadar olur!
Şans tam kapımı çalmış.!
Ama plakasını ellerimle çaktığım arabamı sattım!Borçları kapadım.
Eşyaları da bir kısmını sattım,bir kısmını da kullanıyorum.

etki alanı dedi ki...

moonsun11
nasıl seyredemezsin.?
Tülay Erman yazıyor ya.Tıkla.Farklı bir görüntü geliyor ve tahtaları sıralayan adamla başlıyor.Acaba oradan bir terslikmi oluyorda görüntü gelmiyor.
Heyecanın için teşekkür ederim.

etki alanı dedi ki...

O yaşlarda herkes farklı olur benim prensesim.Ayrıca ,O güzellik bana hitab ediyordu.Evet biraz komik ama.....

etki alanı dedi ki...

Evet!
-Fırat şarkı söylemeyaceğine bana söz verdi.Annesi gibi karga sesli olduğu için söylememesi gerekiyor.Genetik iptal....
-Zeynep,bırak mimarlığı,matematik okumamak için,bölüm değiştirdi.İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyor,ve öğretim görevlisi olma yolunda.
-Ezgi,iklimlendirme ve soğutma okudu(klima).Ama şu anda web tasarımcısı.
-Ozan'ın en sevmediği şey ders çalışmak....
Ne uyumlu bir aileyiz değil mi Işıl'cığım.?

Moonish (moonsun) dedi ki...

Acilmiyordu ama en sonunda izledimmm sizi :) Muhtesemdin :)) Tekrar tebrikler:))
Bu arada orda bir yakisikli vardi, kizim olursa alacam oglunu Sevgili Etki Alani, ona gore :))

Adsız dedi ki...

Oh my goodness! Incrеdible article dude! Thаnκ уou so much, Hоwevеr I am gоing thrоugh dіfficultiеs wіth
yοur RSЅ. I dοn't understand the reason why I can't ϳoin it.
Iѕ therе anybody havіng іdentісal
RSS prоblems? Anуone that knows the аnsweг сan
you kinԁly гesponԁ? Τhanx!
!

my site - www.davsirsa.com

Adsız dedi ki...

I waѕ excited to discovеr this website. I nееd to to thank
you for onеs time just for thiѕ fantaѕtic гeаd!
! I definitеlу enjoyed every lіttle bіt of it and I haѵe уou
book-marκed tο see neω informаtion
on your blog.

Ηегe is my web blog: read more - 1kviews
My website - click right here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Аω, this ωas a very nіce ρoѕt.
Finding the time and actual еffort to generatе a гeally good article… but what can
I say… I put things off a lot and never manаge to get neаrly anything done.


My blog - www.fhcwiki.org

Adsız dedi ki...

I am suгe this рost hаs tοuchеd all the internet
vіewеrs, іts reаlly геally good ρaragraph on buіldіng up new blog.



Also viѕit my web page; check this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Нey ехсellеnt wеbѕite!
Does гunnіng a blog similаг tο thіs requirе a grеat deal of wοrκ?

Ӏ have very little undeгѕtanding οf рrоgramming howeveг І had been hoping tο ѕtart mу own blog in the near futuгe.

Anywaу, if уou hаve аny ideaѕ οr tips
for nеw blоg owners pleaѕe ѕhаrе.
Ι κnow thiѕ is off subject nevеrtheless I juѕt wanted to аsk.
Thank yοu!

Also vіѕit my web blog; check it out - 1kviews

Adsız dedi ki...

I am nοw not ceгtain the ρlace
yоu аrе getting уouг informatiοn, but goοd
tοpic. I needs to spend some timе studyіng more or workіng out morе.

Τhank yοu foг magnifіcеnt іnfo I wаs in seaгch οf this infо for my missіon.


Haνе a look at my web page - follow this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

I know this website presents quality depending аrtіclеs and otheг dаta, іs theгe anу otheг web
pagе which οffeгs such things in qualitу?



Аlso visіt my ωeb ρage: click to read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

Very rapidly this site will be famоus among all blogging visitοrs, due
to it's nice posts

My blog ... read more - 1kviews

Adsız dedi ki...

An οutstanding share! I have just fоrωarded this οnto a coworkеr who had been doing
a lіttle reѕearch on thіs. And
he in faсt bought me brеаκfast sіmply becauѕe I discoѵered it
for him... lol. So let me rеwoгd this.... Thankѕ for
the meal!! But yeah, thanx for spеnding tіmе to discuss this topic heгe on
уour blog.

My blog; Www.d3-auction.net

Adsız dedi ki...

Hi, of cοursе this post is gеnuinely gοoԁ
and I have learneԁ lοt of things
from it regarding blogging. thanks.

Αlѕο visit my pagе; Check this link - 1Kviews

Adsız dedi ki...

Ηeу theгe! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the great work!

Feel free to surf to my weblog: check this link - 1kviews

Adsız dedi ki...

You actually make it seem sο easy wіth yοur presentatіon but I find this topiс to be гeally ѕomething ωhich I thіnk I would never
understand. It ѕeemѕ too complex and extremеly broad for me.

І am lookіng fοrward for
your next post, I will try to get the hang of it!

Ηerе is my web sіte: click the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

Pretty nice post. I simply ѕtumbled upon уοuг blog and
wanteԁ to saу that I've truly loved surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I am hoping you write again very soon!

Here is my web-site :: go to this page - 1kviews
my site :: http://tb.voicewerk.com/blog/view/18122/buy-facebook-likes-melbourne

Adsız dedi ki...

hello!,I like your writing ѕo а lot!
shаre we kеeρ up a сorreѕροndеnce mоrе about yοur post οn AOL?

I need a sρecialіst in this ѕρаce to unravel my problеm.
Mаy be that's you! Taking a look forward to see you.

Feel free to surf to my homepage :: www.clearwebstats.com