26 Ekim 2007 Cuma

ACİL YARDIM !!

Sevgili Suzan
Uzun süredir virüs olduğu için,maillerimi okuyamıyordum.Bir cesaret girip okudum.Umarım geç kalmadan yardım edilebilir.Benim kan grubum uymuyor.Hemen gideceğimi tahmin ediyorsundur.Meşgul etmemek için aramadım bile.İnsanları boşuna uğraştırmak doğru gelmiyor bana.Ama buradan ulaştırıp yardım alabiliriz diye düşünüyorum.


ARKADASLAR, BU SABAH BIR ARKADASIMIN 3 YASINDAKI OGLUNUN LOSEMI OLDUGUNU BUYUK BIR UZUNTUYLE OGRENDIM. ARKADASIM PERISAN DURUMDA. ACILEN A RH+ KANA IHTIYACLARI VAR. LUTFEN KAN VEREBILECEKLERIN BENIMLE YA DA METIN BEY'LE TEMASA GECMELERINI RICA EDERIM . SIMDIDEN HERKESE TESEKKURLER.
MAKBULE SAFKAN
/ CEP TEL: 0532-264 73 61
METIN BEY: 0533- 572 46 47 Iyi calismalar
Dtex Ltd Sti.
Makbule Safkan
Ofis Tel: 0212-352 18 70

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Tülaycım,ne kadar duyarlısın.Çok çok teşekkürler,haberleri sana iletirim.Sevgiler....

NiNo dedi ki...

Allahim o minigi ailesine bagislasin ve tez zzamanda iyi olsun ins :( cok minik ins aranan kanb ian once buklunur ablacim

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

allah minigi anasina babasina bagislasin.
ben yazini copy paste yapip TC deki arkadaslarima fw ediyorum hemen

pastacik sezer dedi ki...

tütüm,
her çocuk hastalığı duyduğumda içim acıyor. dün metin beyi hemen aradım ve kendisiyle konuştum. benim numaramı aldı ve uzun süreli bir tedavi süreci olduğunu söyledi gerekli olduğunda beni arayacak.

etki alanı dedi ki...

merakla bekliyorum suzi.Umarım doğru kişiye ulaşılır.


Ninocuğum,çocuk deyince hepimiz harekete geçiyoruz.İnşallah herşey yolunda gidecek diye umuyorum.dualarımızı eksik etmeyelim.....


Amin gülteinen.Duyarlılığın için teşekkür ederim.Herkes birilerine yazarsa daha çabuk netice alınır.Çok güzel düşünmüşsün.

Sezer'im Sezer'im
Ben seni bilmez miyim?Okuyunca hiç şaşırmadım.Seni boşuna sevmemişim.Ne kadar güzel bir davranışta bulunmuşsun.Daha fazla yazamıyorum.Hem gözlerim sulanıyor,hem de sabahın altıbuçuğunda oturmuş cevap yazıyorum.Seni seviyorum çirkin ördek yavrusu...

pastacik sezer dedi ki...

ağlatma beni üvey annem zaten ağlamaya yer arıyorum.kimsenin yüreğinde evlat acısı olmasın

Adsız dedi ki...

Τhanks for finally tаlκing аbout > "ACİL YARDIM !!" < Loved it!

My weblog ... сhесk this link - 1kνieωs

Adsız dedi ki...

This is а topic thаt is nеar to my heaгt.

.. Мanу thanks! Exаctlу
ωhеre аre уοur contact detailѕ though?


Here iѕ my website - follow through - 1kviews
my web site: skaitube.com

Adsız dedi ki...

Whаt's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has helped me out loads. I hope to give a contribution & aid other customers like its helped me. Good job.

Here is my web-site - newrepublicoftexas.com

Adsız dedi ki...

You сould cеrtainly ѕеe youг enthusiasm in
the articlе you writе. Τhe sector hоpes for mοгe passionate writerѕ ѕuch as you ωhо are
not afгаid tо ѕay how they believe.
At all times gо аftеr your heart.


My webpаge - view Here - 1kviews
Also see my webpage > follow this - 1kviews