25 Ekim 2007 Perşembe

1001 Çocuk 1001 Dilek

Fakir bir Cocugun dilegini gerceklestirmek istrmisiniz? 1001 Cocuk 1001 Dilek
Her bütçeye uygun dilek var...
Fakir cocuklar hayallerini kurup mutlu oldukları ve hic gerceklesmeyecegini sandıkları birer dilek tutular.
Deniz Feneri cocukların dileklerini gerceklestirmeyi amaclayan 1001 Cocuk 1001 Dile.
Daha cok cocugun dileginin gerceklesmesi ve mutlu olması icin gelin el ele verelim.
http://www.1001dilek.com/'i klikleyip bekleyen dilekleri secip sizde fakir bir cocugun dilegini gerceklestirebilrsiniz.

4 yorum:

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Ne kadar güzel işlere imza attığının farkında mısın ? Hem bu kadar araştırma yapıp bu güzel bilgileri paylaşıyorsun hem de nerede bir hayır işi var bulup destek oluyorsun . İnanılmaz tebrik ediyorum seni ve ben de bu projeyi daha çok ses getirmesi için kendi bloguma yapıştırıp diğer arkadaşlara da böyle yaparak daha fazla kitleye duyulmasını sağlayacağım .

NiNo dedi ki...

ne guzel seyler paylasiyosun ama abla :) belki biz bulamicaz asir sen asir :) bu arada benim dilegimide Rabbim kabul etti okullu oldum sonunda : D

etki alanı dedi ki...

Seyhan hanım çok teşekkür ederim.Özellikle desteğiniz için...
Ben sizler gibi maharetli mutfak insanı değilim.Doğum günü pastası yapmayı bilmem.Hele sizin gibi ikiz annesi olunca ,Allah size kuvvet versin.
Muhteşem görünüşlü iki pasta(biraz kurtlu ama..)
İkizlerin yanaklarından öpüyorum ve doğum günlerini kutluyorum.



Sevgili ninocum
Hangi okullu oldun bilmiyorum ama seni yürekten kutluyorum.
Ayrıca belirttiğim gibi,tembelisi yazısının üstüne basarsan tüm yazdıklarını okursun.Özellikle bunlar bir grupla hazırlanmış bir blog.Benim hane halkımda "incir çekirdeğini doldurmaz "diye bir blog var.Muhteşemler...Mutlaka takip etmelisiniz...

NiNo dedi ki...

ablacim ben International Epoka University ' ye gecen hafta itibariyle kayit yaptirdim uluslararasi ingilizce isletme okicam ins :D dualarini bekliyorum umarim oglusumu ve esimide bu arada ihmal etmem tek dusunduren olay o suan beni. bu arada soyleiddgin sitelere bakacagim sagolasin opucukler