4 Ekim 2007 Perşembe

Takılarım

Yaptığım takılardan bir kısmını yayınlıyorum.Yalnız,görmemişin bloğu olmuş takmış takıştırmış demeyin lütfen.!
Çünkü resimleri küçültmeyi öğrendiğimde daha mütevazı yayınlarım.
Resimleri, Tüm olanaksızlıklara rağmen ,beni kırmayan Ayşem çekti.
Canım arkadaşım,nasıl zorlandı.Ama bence muhteşem çekmiş,çünkü yapılışını bile görebiliyorum.Neredeyse internetten kurs verebileceğim kadar detaylı çekmiş.
Umarım anlayan arkadaşlara yardımcı olur.
Teşekkür ederim Ayşem.....















14 yorum:

Eski dedi ki...

şu 11. çanta sanırım çok hoş olmuş yaa ben çok severim böle cicili bicil şeyleri :)

pastacik sezer dedi ki...

tütüm,(nam-ı diğer üvey anne) hepsine bayıldım, ama çantalara daha bir bayıldım.Ellerine sağlık

yass dedi ki...

hepsı ayrı ayrı cok guzel ... en cok kopekbalıgını begendım bı de en sondakı bebegı.. ne kadadr guzel bırsey bu yetenek meselesi.

NiNo dedi ki...

ayyy abla bunlar ne bittim ben ya bak yakininda olsa kesin kurs alirdim deniz kizi kopekcik canta kolye ahhh hepsi ya bayildim bunlara ellerine saglik bence bole buyuk olmasi guzel olmuis :D aysemede tesekkurler harika fotolar sevgiler

tata dedi ki...

Sevgili Tütü, boncuk islerini genc kizligimda biraktim. Simdi hic sabrim kalmadi ince islerle ugrasmaya. Seni tebrik ediyorum, cok hos gercekten. Ellerine, gözlerine saglik!
Sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Muhtesem hepsi, ellerinize saglik :)) Ama ben encok fil basi'yla, gri boncuklu cantaya bayildim... El emegi, goz nuru dedikleri sey asil bunlar iste, eline, gozune saglik :)

etki alanı dedi ki...

Sevgili nnev
Teşekkür ederim.
O modeli bir markaya gönderdim cevap bekliyorum.Eğer kabul edilirse vitrinlerde görebilirsin...


Arkadaşım sezer
Daha doğrusu prensesin arkadaşı !(burada pamuk prensesin üvey annesinin filmindeki cadı gülüş efektini hatırlıyorsun-gerekiyor çünkü)
Ne üvey anneler var görüyorsun değil mi.Gerçi resimleri, Pamuk prenses çekti,ama neyseee!!!
Hala ormana göndermekte ısrarlıyım.
(Bilmeyenler için söylüyorum;Ayşem "pecetedennotlar" bloğunda bir yazı yazdı.Ona bir yorum yazmıştım.Sezer de benim yorumuma yorum yazmış.Böylece aşırgan tütüden sonra birde üvey anne oldum.)


Hayvan figürlerini çok seviyorum yass
Tümünü yayınlamadım.Firmalara dağıtmış durumdayım,gelsin onları da size göstereceğim.İlgine teşekkür ederim.



ninocuğum
ufaltılabiliyormuş resimler.Öğreneceğim kısmetse.O kadar çok boncuk işi yapmışım ki,evden artan boncukları ayırdım.üç kez dağıttığım boncuklar,toplam 150 kg dı.Abartmıyorum.13 senedir toplu işler yapıyorum.Bazen aynı boncuğu,hem rengiyle hem de şekliyle bulamıyorsun.RPT(tekrar)olayı gelince tutturamadığım için eve yığıyordum.Bitince bir daha kullanılamıyor.Örnek ayırıp gerisini dağıtıyorum.Çin ,ülkeyi neredeyse ele geçirince işler iki senedir çok az geliyor.Bu nedenle köylere ve eşe dosta dağıttım hepsini.150 tane ev hanımına iş dağıtıyordum.Onlarda işsiz kaldılar.Ama bir çok firma bu sene yavaş yavaş örnek istemeye başladı.
Mesela,püsküllü çanta 3 sene önce "Hotiç" te satıldı.Diğer çanta ve kuklam ve üstündeki ayakkabı için bir markaya örnek verildi.Bakalım bekliyorum...


Sevgili tata'cığım.
Yaptıklarından örnekler varsa yayınlar mısın.?
Zaten benim de gözler isyana başladı,ama çocuklar okuyor.Mecburen devam diyorum.
Benden de sevgiler...



Tatlı moonsun11
El emeğine çok değer veriyorum.Bir çok blog da akla hayale gelmeyecek,muhteşem eserler var.Hayranlıkla dolaşıyorum o zaman.Onun için sana ,yaptığın kitap ayraçlarını,değerlendirip,satabileceğin mağazalar bul diyorum.
Bak ben ne yapmıştım.Bu işlere ilk başladığım zamanlar,herkes ortaköyde yer aç demişti bana.Fırat o zaman çok küçüktü,ve sık sıkbademcik probleminden dolayı ateşi yükseliyordu.Oğlumu bırakıp,gidecek vakti kendime yaratamazdım.Birden "oynayacaksam büyük oynayacağım"dedim.Ve Vakkonun kapısına dayandım(tabii randevu alarak).Onlar da o dönemde otantik tarz dokuma bilen arıyorlarmış.Bayıldılar.Bir cesaretle gittiğim ilk müracatta gördüğüm ilgi beni daha da tetikledi. iki yılboyunca muhteşem işler çıkarttık vakko ile.
Cesaret et ve dene diyorum.
Eğer fırsatım olsa senin için araştırırım Türkiye'de.Ama hep aklımda olacaksın.Sen örneklerini yapmaya devam et....

Adsız dedi ki...

Tütücüm,bu arada azmine bayıldım(vakko falan)Bende deniz kızına bayıldım,inşallah iyi haberler alırsın ve bol siparişler...Bu arada,MERHABA :P

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok teskkur ederim Etki Alani :)) Muhtesemsin :) Aslinda haklisin, ben yapmaya devam edeyim ve burda bir kac yere de danisayim, hani TR'yle baglanti biraz zor olur ama burasi icin biseyler ayarlamaya calisayim, cok tesekkur ederim:)
Ah zaten insanlarin yaptiklari seyleri gorunce mest oluyorum ben de o sayfalari gezerken :) Aynen senin sayfanda oldugu gibi ve girisimci ruhuna hayran kaldim:))

NiNo dedi ki...

vay be sen neymissin be abla dedim duydunmui :D masallahj ins duzelir isler hay bu cinin dicem ayip olcak :D

etki alanı dedi ki...

Suziciğim
Hoşçakal deyip başlayayım.
Bir tek Vakko yok.Daha sonrasında Park Bravo ile altı yıl çalıştım.Ve dört yıl neredeyse sadece benim takılarım satıldı orada.Daha sonrasında Rengin giyim(abiye kıyafet)le çalıştım ve bu firmanın defilesinde 15 modelim yer almıştı.Casca firmasının Rusya defilesinde dört tasarımım yer aldı.Ayyıldız mayolarında üç tasarımım ,Elle ayakkabılarında iki tasarımım,Hotiç'te beş tasarımım ve adını hatırlayamadığım onlarca toptancıya tasarımlar hazırlayıp,üretimini yaptım.En son ve hala çalıştığım VediXlarge firması var.Broş çalışıyorum.
Bunaldığım ve işleri geri gönderebildiğim zamanlardı.Ve Beşiktaş Hobi merkezinde iki yıl takı ve aksesuar eğitmenliği yaptım.Ayşem'le tanışmamız o dönemden...
Gördüğün gibi bir zamanlar kartaldık...

etki alanı dedi ki...

Moonsun11
O kadar gençsiniz ki,enerjinizi doğru yerlerde harcamanızı istiyorum.insanın kendi tasarımını,vitrinlerde,gazete ve dergilerde yayınlandığını görmesi kadar insana haz veren çok az şey vardır.Muhteşem bir duygu.Eğer ben sizin yaşlarınızda başlasaydım,kesin isim yapmıştım.Emeklilikten sonra bu işlere kalkışınca ,tek başına yorucu oluyor.Boncuğu alıyorsun,model çıkarıyorsun,sunuyorsun;daha büyük,daha küçük,daha açık,daha koyu,boncuk biraz büyük ya da küçük olsun,taş boncukla nasıl olur gibi isteklerle karşılaşınca ,Eminönü'ne günde üç kez gittiğimi bilirim.Ve sadece bir modelin ortaya çıkması ve onay alması tam bir ayımı alırdı.Hangi iş olursa olsun,alt yapısını sabırla ve iyi şekilde ortaya çıkarınca ,o iş için tek adres olabiliyorsun.Hele zamanında yetiştirirsen ilk aranan sen oluyorsun.
Hadi seni göreyim tatlı kız....

etki alanı dedi ki...

Ninocuğum
Başladım bitireyim bari.Bu ablan,Derya Baykal'ın programına iki kez yalnız,bir kez de Ayşem'le birlikte katıldı.Bir kez yemek yarışmasına ve kanaltürk'te takı konusunda bir kez programa katıldım.Ayşem Fimo konusunda Derya Baykal'ın programlarına o kadar çok katıldı ki,artık neredeyse kanki oldular.Güzel dostlukları vardır.
Diyeceğim o ki;Bakeshop Beşiktaş elemanlerı,birer televizyon yıldızı..!!
Bizi sizler varettiniz..dermişim(gördüğünüz üzere hemen havaya giriliyor)
Gayret ve azim her kapıyı açıyor,bunu gördüm.
Kokulu kokulu öpüyorum(Seda Sayan'dan çalınmış olup....)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sen hala kartalsin bence etki alani... Sayende kafamdan binbir dusunce gecmeye basladi :) Bu blog dunyasinda cok yeniyim ama bana muhtesem dostlar kazandirdi ve ufkumu genisletti. Iyiki varsin EtkiAlani :))