18 Aralık 2007 Salı

Sigaranın faydaları..!


Sigara içeni köpek ısırmaz
Çünkü yanında baston taşır

Evine hırsız girmez,
Çünkü sabahlara kadar öksürür.

Üzerine sinek konmaz,
Çünkü buram buram nikotin kokar.

Fazla yorulmaz,
Çünkü yorulunca tıkanacağını bilir.

Yürümek için zorlanmaz,
Çünkü tekerlekli iskemlede gezdirilir.

İhtiyarlamaz,
Çünkü genç yaşlarda sevdiklerine kavuşur.



Sigara içenlerin ayrıca:

Yüzlerine renk gelir,
Çünkü dişleri ve bıyıkları sapsarı olur.

Vücutları bir kuş gibi hafifler,
Çünkü ileri dönemdeki dolaşım bozukluğundan ötürü önce parmakları,
sonra da el ve ayakları kesilir...

Alıntı
............

Sigara İçenler!
Lütfen sigarayı bırakmak için kendinize nedenler bulun.Sigarayı bıraktığınız zaman,kazanacağınız yeni bir hayatı düşünün.
Ve lütfen,
Dışarısı diyerek,duraklarda sigara içmeyin.
İçmeyenlerin rahatsız olabileceğini düşünün,ve hatta astım hastalarını olabileceğini düşünün.
Ben ciddi anlamda dumandan rahatsız oluyorum,ama geçenlerde bir astım hastasının ciddi rahatsızlık geçirdiğine şahit oldum.Yanında tanıdığı vardı ve ağzına sıktığı bir ilaçla kendine geldi.
Duraklarda rüzgar nereden esiyor diye kontrol edip,ters yönü kendine mekan edinen tek manyak benim herhalde.Dumana karşı gard alıyorum.

11 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Tütü'cüm çocukların ve sevdiklerinle birlikte huzurlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeni dilerim. Sevgiler...

ashkar dedi ki...

ne zaman sigara karşıtı bi yazı okusam içimden sigara içme isteği doğuyor. biliyorum kötü bişey bu ama öyle yani. şimdi yaptığım gibi.

iyi bayramlar.

one ben bir sey dedi ki...

Tülincim,
Bayramınızı ve yeni yılınızı kutluyorum sevgilerimle

Aslı dedi ki...

Sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz nice özel ve güzel zamanlar diliyorum...
İyi bayramlar Tütücüm...

sofi dedi ki...

Tütü'cüm, iyi bayramlar!
Tütü sigaradan vazgeçmek öyle zorki, deneyemiyorum bile...

♥ KNITTING ART dedi ki...

GÜZEL BAYRAMLAR...
Ailenizle ve tüm sevdiklerinizle birlikte Harika Bayramlar dilerim :)

etki alanı dedi ki...

Hepinize teşekkür ediyorum,uğradığınız için.
Sigaradan uzak durmanız dileği ile iyi bayramlar....

Adsız dedi ki...

Aw, this was an incrеԁibly nісe post.
Finding the time and aсtual effort tο
make a grеаt aгticle… but ωhat can I saу… I procrаѕtinаte a whole lοt and nеver manage to get nearly anything done.


Ηere іs my blog poѕt; http://www.mojitoeventi.com/muro/index.php

Adsız dedi ki...

Hi theгe, yuρ thiѕ pаrаgrаph is actuаlly fastidious
and I haѵe leaгned lοt οf things from it about blogging.
thanκs.

My wеb page: visit this - 1kviews

Adsız dedi ki...

І uѕeԁ to bе геcommended thiѕ
wеbsіte vіa my cοuѕin.
I'm not sure whether or not this put up is written by means of him as no one else understand such certain approximately my trouble. You'rе
amazing! Τhank you!

Feеl free to visit my wеbpagе click the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

I gοt this website fгоm my buddy ωho tolԁ me on
the topіc of this ωeb pagе
and noω thiѕ time Ι am ѵisiting this web pаge anԁ
reading veгу іnformative content аt thіs placе.


Feel free to ѕurf to my blog рost :: please click here - 1kviews