2 Aralık 2007 Pazar

8 Ay kaldı

Yürüyorum,yürüyorum,toplam 15 dakika.
Yiyorum yiyorum,maşallahım var!
Zayıflıyorum,galiba rüyamda.

Huzursuz uyanmalar!
Gece sık sık uyanıp,yine dolap faresi oldum.İnsan gözü kapalı yiyecek arar ve bulur mu?
Eeee...
Dolabı yerleştirirken geceyi hesaplıyorum herhalde.Planlı koyup ezberlediğim kesin.
Işığı açmadan,dolabı aralayıp,alacağımı alıp,koordinatlarını ezberlediğim sürahi ve bardağın da hakkını verdikten sonra gidip yatıyorum.2 saat aralıklarla yaptığım bu egzersizler ne yapıyor dersiniz?
Tabii şişkinlik! (kilolarımın yeni ismi)
Sabahları,odun gibi kasları yumuşatmak için,yatakta bir sağ,bir sol eylemlerle adeta hacıyatmaz öyküleri yaşıyorum.
Karanlık kuşunun kabahatleri sabah kalkınca ortaya çıkıyor.Gece ne aşırılmışsa,kırıntıları buzdolabının önünde dökülmüş vaziyette..Su derseniz,dibe vurmuş,temiz bardak gecenin menüsünün renginde izlerle dolu....
Daha bitmedi!
İş yerinde de ganaj aşırıyorum...
Diyeceğim vahim durumdayım....çok vahim!

Biri bana dur desin!!!!

(Sevgili yildiznaf,sakın beni örnek alma ,oldu mu anacım)

Yine beni ben durduracağım..

3 yorum:

mavimantar dedi ki...

İyiki beni bulmuşsunuz.Sizin sayenizde ben de sizi bulmuş oldum.
Buradan çıkmak biraz zor olacak gibi görünüyor.Ama başladım bir yerlerden okumaya;artık takipçilerinizden biriyim demektir.

lalecik dedi ki...

Sevgili kocaman kadın Tütü:)özlettin kendini. Senin yaptığın her yemeğin nefis olduğuna eminim. En kısa zamanda gelicem.
Sevgiler.

pastacik sezer dedi ki...

tütüye pasta yaptırmayı başarmış bir kadın olarak kendimi kutluyorum ilk olarak. dolapda ganaj olurda yenmezmi üvey annem.cuma günü senin yanımda ayşemin telefonda verdiğin destek ve gaz için teşekkürler. düğünden3 gün sonra bile o günü düşününce heyecan basıyor beni.sağol üvey annem. ben demiştim üvey annelerinde içinde gizli kalmış bir iyilik vardır diye.öperim seni üvey annem