8 Aralık 2007 Cumartesi

Başlıksız.....

Sabah kalkıyorum.
Camı açıp nefes alıyorum.Deniz kokusunu,martı sesleriyle içime çekiyorum.Odalarına bakıyorum,mışıl mışıl uyuyor çocuklarım.Sessizce eşofmanımı giyip dışarı çıkıyorum.
Deniz kıyısı çok yakın ya....

Dalga sesleriyle uzun bir yürüyüş yapıyorum.Dönüşte dükkanlar yeni açılmaya başladığı için,önce dükkanın önünü süpürüyorlar."Günaydın" diyorum hepsine.
Tanıyorum ya...

Gazetelerimi alıp eve giriyorum.Çaydanlığı ocağa koyup,duşa giriyorum.Sabun kokan bedenimi dinlendirdiğim için kendimi kutluyorum.Bir dilim ekmek ve peynir alıyorum,çayımı yudumlarken,balkon masasının üstüne koyduğum gazetelerimi okuyorum.Bahçeme ektiğim maydanozun kokusu geliyor.
Ufak bir bahçem var ya....

İki saat keyif yaptıktan sonra,çocuklarım uyanıyor.Onlarla sohbet ede ede öğlen oluyor.Onlar kendi planlarını uygulamaya geçiyor.Ben ev temizliği için yardımcımın gelmesini bekliyorum.İhtiyacım olan zamanı yaratıyorum kendime.Çünkü kitabımı yarıladım.
Kitap yazıyorum ya....

Ve akşam olunca,deniz kıyısında bir çay bahçesine arkadaşlarla buluşmaya gidiyorum.

.......
Aslında,İstanbul'da 8.katta,camın kenarına oturmuş,dışarıya,is kokularıyla ve renkleri değişmiş beton yığınlarına bakarken yaşatıyorum kendime,bu kısa metrajlı film kurgusunu...

11 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Tütücüğüm,
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim ben de okuyunca çokk mutlu oldum ve gurur duydum.Ne güzel.
Hikaye,kurgu ve yazım harika
Sevgilerimle

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Neden olmasın sizin bu kurgularınız küçük kasabalarda doya doya yaşanıyor. İstanbul şartlarında mümkün olmasada yaz aylarında çok kısa bir dönem de olsa soluyorum o havayı.İyi geliyor.Ama orada yaşayanları kıskanmıyor da değilim.Şu an okurken bile gittim geldim teşekkür ederim.Sevgiler...

kalimeero dedi ki...

ne sicak bir hayal.. benim hayallerimle cakistigi yerler oyle cok ki.. lutfen devam edin yazmaya..

Filiz Morkoç dedi ki...

Muhteşem bir hayal bu.. Hayal bile olsa özenmemek, kıskanmamak elde değil içeriğini.. Gri kaplı bir gözyüzünün altında, griye çalan betonarme yığınlarda yaşayıp, tüm gün rezil plastik klavye sesleriyle şenlendirdiğimiz (!) hayatımıza bir başkaldırış gibi olmuş..

sofi dedi ki...

Sevgili Tütü, bende çoğu zaman böyle hayallere sığınıyorum senin gibi, bir bakarsın gerçek oluvermiş, oysa oturduğumuz semt deniz kıyısı ama tesilm olmuşuz griliğe...

Adsız dedi ki...

At this time I am gοing away to do my breakfast, afterωard haνіng mу breakfast cоming
over again to гead addіtional news.

Look into my ωeb site: go to this page - 1kviews

Adsız dedi ki...

We stumbled ovеr here by a differеnt pаge аnd thought I might chеcκ things оut.
I liκе whаt I ѕee ѕo noω i'm following you. Look forward to looking over your web page again.

Also visit my web page ... follow the link - 1kviews

Adsız dedi ki...

What і don't realize is in reality how you are now not really a lot more neatly-appreciated than you may be now. You are so intelligent. You know thus considerably with regards to this subject, produced me personally consider it from numerous numerous angles. Its like men and women aren't fascinated until it's one thing to do with Girl gaga! Your own stuffs nice. At all times handle it up!

My page - visit this Site - 1kviews

Adsız dedi ki...

Why ѵiewers still makе use of to reаd news papers when in this technolοgical globе all іs
exіsting on net?

my web ѕite :: check this - 1kviews

Adsız dedi ki...

Generally I do not rеaԁ post on blogs, hοwever I wiѕh tо say that this
write-up verу compelled me to try and do so!
Υouг writing taste has been amazed me.
Τhank yоu, veгy greаt pοst.


Looκ іntο my site: visit this website - 1kviews

Adsız dedi ki...

Hey! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My website looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trуing to
find а thеme or plugіn that might bе
able to resolve this prоblem. If you have anу
rеcommendationѕ, please share. Appreciate it!


Also visit mу web page ... robertdress.blogspot.com