30 Ağustos 2007 Perşembe

Tanrı---Şeytan

TANRI cenneti ve dünyayı yarattığı zaman insanlar uzun yaşasın ve sağlıklı olsun diye yeryüzünü brokoli, ıspanak, karnıbahar ve her çeşit yeşil, sarı ve kırmızı renkli sebzelerle donattı.
Şeytan tanrının yarattığı nimetleri kullanarak tereyağlı börekleri, pastaları yarattı ve Adem ile Havva'ya sordu çikolata da ister misin diye. Evet dediler. İkisi de 5'er kilo şişmanladılar.Şeytan keyifle sırıttı.
TANRI insanlar sağlıklı olsunlar, vücut ölçülerini korusunlar diye sağlık kaynağı yoğurdu yarattı
Şeytan buğdaydan beyaz unu, şeker kamışından şekeri aldı, karıştırdı. Havva iki beden büyük örtünmeye başladı.
TANRI benim yeşil salatalarımdan deneyin dedi.
Şeytan mayonezli salata sosları yaparak, tereyağlı, sarımsaklı kızarmış ekmekle ikram etti.

TANRI hafif sünger gibi beyaz bir kek yaparak Angel Food Cake adını verdi.
Şeytan çikolatalı keki icat etti. Adını Devil's Food koydu.
TANRI koşsunlar spor yapsınlar da aldıkları fazla kilolarını versinler diye spor ayakkabılarını verdi.
Şeytan kablolu TV ve uzaktan kumandayı vererek Adem'in kanal değiştirmek için bile kalkmasına gerek bırakmadı. Adem ve Havva TV karşısında kah ağlayarak, kah gülerek şişmanlamaya devam ettiler.
TANRI iyi beslensinler diye haşlanmış patatesi yarattı.
Şeytan patatesi haşlamadan soydu ve yağda iyice kızartarak sundu. Kilo almaya devam ettiler.

TANRI hiç olmazsa biraz sağlıklı beslensinler diyerek yağsız biftek önerdi.
Şeytan Mc Donald's double cheeseburger yanında kızarmış patates isteyip istemediklerini sordu. Adem evet dedi,super big olsun.Şeytan güzeeel dedi.Adem cardiac arrest oldu.
TANRI acilen bypass cerrahiyi geliştirdi.
Şeytan hemen hastanelerdeki ameliyat sırası beklemeyi icat etti.


.................................................
..............................................

Bunu hepimiz için çaldım.Tamamen duygusal...:)

Rejimi tetikleyen bir yazı...
Bunu okuyan kesinlikle zayıflamayı hedefleyecektir.
Biraz ürkütücü bir tablo ama kesinlikle doğru hedefe götüren bir amaç ...
Teşekkürler Dilaraaaa..Seni de hane halkım'a ekledim. :D

11 yorum:

๔เl๏รђ dedi ki...

ne demek cnm..cok gusel durdu snde bu yazı ;)
bnde dıetteyım ya veremedım su 3 kıloyu bı tıyo ver:D
mmuck... =)

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş bu yazıvalla çok güldüm okurken..

NiNo dedi ki...

harika :) gercekten de aci ama gercekler neyseki biz basladik inceliyourz :D ben 1 kg daha kaybettim bu hafta :D

NiNo dedi ki...

11 ay kaldi yaziniza uzunca bir mektup gonderdim :D yorum diyemedim mektup gibi oldu cunku :D umarim bunalmazsiniz okurken malum uzun ya :D ara vererek kuyun olmazsa :D sevgiler

Bri; dedi ki...

yahuu ben hiç buu yandan düşünmemiştim,yazıyı bende senden çalıp hemen kocamaaannn yazılarla buzdolabının üstüne yapıştırıyorum:)saol paylaştığın için..

etki alanı dedi ki...

Dilaraaa
Ay�p oluyor ama .3Kg deyince. 30 kg �n yan�nda s�z� edilmez.Ay�p, ay�p.
Hemen veriyorsun o kilolar�.
Sevgiyle �p�yorum.


Sevgili El�ince
Ziyaretiniz i�in te�ekk�r ederim.
Yine bekliyorum.
Herkes g�lmeli..


Nino'cu�um
�ster k�sa,ister uzun ama hep yaz.
esprili insanlar� �ok seviyorum.
Asla s�k�lmam.Uzaklardan dost bulmak kolay de�il.Son zamanlarda �lkelerden arkada�lar ediniyorum.Ve bu �ok g�zel bir �ey.
L�tfen devam.��nk� mektupla�may� �ok seviyorum ve �zlemi�tim.Bana iyi geliyor.Hele bu kadar �abuk cevaplar gelince daha bir g�zel oluyor.
Benim o�lumu g�renlerde ona hi� yemek yedirmedi�imi d�n�yorlard�r.13 ya��nda 1,75 boyunda 43 numara ayakkab� giyen b�y�kl� bir �ocu�um var.Yanyana gelince 10 rakam�n� olu�turuyoruz.S�rekli basket oynad� i�in et tutmuyor.Yoksa doymak bilmiyor,ama yak�yor.
Geli�me �a�nda siz de bunu ya�ayacaks�n�z.

etki alanı dedi ki...

Hemen Brdget
Bu konuda aşırmak çok güzel oluyor.Daha çok insan yararlanıyor.
Teşekkür ediyorum.

NiNo dedi ki...

yazmami hic:D valla ben yazarim sende okudukca hic sorun yok :D bizim aileyi bi tanisan babam kardesim ve ben arada annemde takilir ama en cok biz ucumuz bir cumlemiz yokturki espirisiz :D gulmekten yikilarak konusuruz :D bu yaz hep oyle gecti tatilde hep oyle gecse gunler keske. mutfak hizlisi gonzales kontunun karisi ninodan opucukler

๔เl๏รђ dedi ki...

tmm hemen verıorum o 3 kıloyu :D söz..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Ben de en sevdigim duayi ekleyeyim(sanirim seytandan asirdim ben de bunu) :
TANRIM BIR AY ICINDE 5 KILO VEREMEZSEM BUTUN YAKINLARIMI 5 KILO SISMANLAT!!! AMIN!!! bir ara bunu buzdolabima yapistirmistim:)))

Adsız dedi ki...

Wοnԁеrful beat ! Ι wish to aρprentice evеn as you amend your web site, hоw could i subscribе for a weblog website?
Thе aсcount aidеd me a acceptablе deal.
I had been tiny bit familiаr оf this your broadсast offerеd shiny сlеaг idea

my homеpagе ... http://www.yuxunseo.com