20 Ağustos 2007 Pazartesi

SOSYAL SORUMLULUK

LÖSEMİLİ ÇOCUKLAR KENTİ İÇİN ACİL DESTEK ARANIYOR
Düzenleyen:LÖSEV-Lösemili Çocuklar vakfı
Tarih:Kampanya olumlu yanıt alana kadar sürecek
Yer;LÖSEV
İçerik:LÖSEV;Lösemili ve tüm kanserli çocukları kucaklayacak,yaşama bağlanacak ve tüm dünyaya örnek olabilecek Lösemili Çocuklar kenti adı altında dev bir tesis kurmayı hedefliyor.
Tüm banka şubelerinden,havale ücreti ödemeden 0660 no'lu ortak hesaba birYTL bile bağış yapılabilir.
Web:www.losev.org.tr
Telefon:(0312)447 06 60
(0212)268 68 68

------------------------------------------
ŞANSINIZI ARARKEN ENGELLİ ÖĞRENCİLERE UMUT VERİN
İlk etepta 25 başarılı,engelli öğrencinin 1 yıllık eğitim ihtiyacını karşılayacak'Eğitim için El Ele' projesi,Bilyoner.com'un yaklaşık 500 bin üyesinden destek bekliyor.
Bilyoner.com Genel Müdürü Sait Kayahan,
2004'ten bu güne faaliyet gösterdikleri şans oyunları seköründe,doğrudan ve dolaylı olarak,Türk sporuna katkıda bulunduklarını belirterek;
-Topluma faydalı olmak için sosyal sorumluluk bilinciyle bir adım atmayı planlarken,hem eğitim hem de spora yapmak istediğimiz katkıyı,engelli vatandaşlarımıza yönelik bir çalışmayla hayata geçirmeyi daha uygun bulduk.TESYEV le ortaklaşa hayata geçirdiğimiz 'Eğitim için EL Ele'Projesinin amacımız tam olarak hizmet ettiğine inanıyoruz.diyor.
Tesyev'in belirlediği 25 başarılı,engelli öğrencinin eğitim ihtiyacının üzerinde olurs,burs imkanlarının yanısıra ameliyat,protez ve rehabilitasyon gibi sağlık yardımlarına da katkıda bulunmayı hedefliyoruz.

www.bilyoner.com
www.tesyev.org

Hiç yorum yok: