21 Ağustos 2007 Salı

İSTİKBAL MARŞI

Blogları gezerken,bir ara baktım ki sürekli gülüyorum.Aşağıya indikçe bir kahkahayla gülüyorum,bir düşünmek zorunda kalıyorum.İnanılmaz hoşuma giden bloglardan biri.Üstelikte tam zayıflama kararı(ufukta dizim göründüüüü) almışken ve çocuklarımın kapıyı kilitledikleri bir anda karşıma çıkan bir şiir.Okuyun lütfen.Haklı olduğumu göreceksiniz.
Sanki bana yazılmış.
Kendisinden izin almadan bloğuma aktardım.Sevgili"incir çekirdeğini doldurmaz" umarım bana kızmazsın.Ama paylaşmalıyım.
Ve isterim ki herkes senin bloğunu okusun.


Korkma olmaz bişey sende bu irade oldukça
Sönmez buzdolabının ışığı arıza olmadıkça
O senin payına düşen, pasta börek poaça
O da senin bu da senin hepsi senindir ancak

Yapma kurban olayım spor diyet derken kendine eziyet
Ye pişir, aşır taşır olsun afiyet
Sonra okuma "su içsem yarıyor" diye lanet
Hakkındır yiyecen tabi, yemektedir asıl marifet

Ben ezelden beridir tombuldum tombul yaşarım
Hangi çılgın mutfağıma kilit vuracakmış şaşarım
Kükremiş sel gibiyim, kaybederim kendimi üstünden aşarım
Düştümü Şekerim tansiyonum, köşedeki bakkala koşarım

Mabadımın dört yanı olmuşsa hamurdan duvar
Benim o mabada sebep iştahım var
Onların kalorisi varsa yerim yapmam ar
Nolmuş yani beni almazsan yar

NOT: HER HAKKI SAKLIDIR, ÖZÜME AİTTİR, YARIN ÖBÜR GÜN YOK BEN YAZMIŞTIM BENİMDİ OLMASIN,
Sibel SSular

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Tülay abla cım; nerden bulursun bunları bılmem.. resmen koptum ayol burda:)))

sevgıler
fidan

etki alanı dedi ki...

Bayıldım Fidan
Aslında gezdiğinde inanılmaz bloglarla karşılaşıyorsun.Bu da onlardan biri
Bekliyoruz

Selen dedi ki...

Tütücüm,
Ben bunu benim diyetisyene bir okuyayım bari :)))

Selen dedi ki...

Tütücüm,
Bana mail atar mısın? Senin mailin bende yok da..

etki alanı dedi ki...

mail adresim
ermantulay-ZF4@hotmail.com.

NiNo dedi ki...

:D yuzumu gulumsetti merhabaniz ardindan bende kahkahalara gomuldum iyiki ugradiniz :D

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Beni inanılmaz güldürdünüz Allah da sizi güldürsün (amin)
Daha önce çocuklarınızın mutfağı kilitlediğini hatırladığım için bir an bu şiir size yazılmış sandım haklı olarak.Ben de kilolarımla yaşayan biri olarak bu şiiri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim canım...

su dedi ki...

selamlar,
blogumdan alıp kendi blogunuza koymanız hoşuma bile gitti diyebilirim ama şöle bir yanlışlık olmuş, incirçekirdeği benim arkadaşlarla oluşturduğumuz ortak sayfa. benim sayfam incirçekirdeği değil. Ama olsun farketmez, sevg,ler saygılar:):)

Adsız dedi ki...

10 puan 10 puan 10 puan !! Kalçasına dolgun Türk kadını ancak bu kadar ifade edilebilirdi..Süpermiş..Zaten herşey battı balık yangider ya da can boğazdan gelir ' in arkasına saklanarak yaşamaktan gelmiyor mu ?
Öpüyorum kocamanından yazanıda , bize ileteni de :)

Adsız dedi ki...

merhaba;
inanın bu şiir tam benlik hatta çaktırmadan bana yazılmış sanırım
:):):):):)

sevgiler

pecete dedi ki...

Ahhh sana ne desem bilmem ki... Seni çok seviyorum Tülay.

etki alanı dedi ki...

Sevgili Nihan
gülümsemenize sevindim.Amacıma ulaşmışım demek ki.Bunu seviyorum



Sevgili Hayatkazanbenkepçe
Bütün kiloluları ortaya çıkarıp bir dernek kurmanın en iyi yolu bu galiba.Ne dersiniz?

etki alanı dedi ki...

Sevgili Su
Sizin birlikte açtığınız bu blog zaten beni koparmaya yetti.Sana da incirden ulaştım.Öyle bir zincir kurmuşsunuz ki herbirinizin her satırını okuyorum.
Bana büyük keyif veriyorsunuz.
Herkesin size ulaşması sağlamak istiyorum.Güzel bir paylaşım olmasını istiyorum.
Lütfen devam edin...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Pastarda
Bence de 10 puan.
Beni ancak böyle bir şiir anlatabilirdi.
O bloğa bir girin bakın.Bir de gençliğe hitabı var,koparsınız.
Muhteşemler.

etki alanı dedi ki...

Esra hanım
Anladım ki siz de bizdensiniz.
Zayıflatamadıklarımızdanmısınız.?

etki alanı dedi ki...

Peçete'm
Arkadaşlık,bir ağaç gibidir.
Onu sevgi ile sular,saygı ile budar,hoşgörü ile gübreleriz.


Ayşem beni seviyooooo...

lalecik dedi ki...

Merhaba Tütü, ben izinden döndüm. Bol bol dinlenip siparişlerimi yaptım. Aslında o tarafa gesem uğrayacaktım ama olmadı. En kısa zamanda geleceğim. Şiir gerçekten nefis:)) İnsanı gülümsetmemesi mümkün değil. Sen nasılsın umarım herşey yolundadır.
Sevgiler.
Lale

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Merhaba ben gene geldim ama bu kez hayırlı kandiller dilemeye geldim .Allah bütün dualarınızı kabul etsin bu mübarek gecede ...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

:))))
şahaneymiiş

aynur

etki alanı dedi ki...

Sevgili Lale
Nihayet tepki alabildim.
Kendine iyi bak




Teşekkür ederim hayatkazanbenkepçe
Hayırlı kandiller....



Değil mi Aynur?
Hele bir de sitesine girsen sürekli gülümsersin..

nisan dedi ki...

ilahi tütü çok güldüm gece gece :D

etki alanı dedi ki...

Ama nisan,gerçekten çok isabetli...

Yaren dedi ki...

Siirin süper, bayildim :))))))).Ne kadar güzel yazmisin,tebrik ederim.Harika!!!