3 Ağustos 2007 Cuma

Her çekirdek bir ağaçtır

Blogları dolaşırken Berceste'de duyarlı bir konuyu okuyordum,tam o sırada arkadaşım bu konuyla ilgili aşağıda yazdığım maili gönderdi:
Merhaba arkadaşlar
Sizden bir ricam var.Yediğiniz meyvelerin çekirdeklerini kurutup biriktirirsniz her çekirdek bir ağaçtır projesin katkıda bulunmuş olacağız.
Her meyvenin çekirdeğini ayrı biriktirirseniz memnun oluruz.
www.tuyrev.ork sitesinden ve www.doktorfahrettin.com adlı siteden detaylı proje bilgisi alabilirsiniz.
Projeye destek veren herkese teşekkürler.
mihriban@panografik.com

8 yorum:

lalecik dedi ki...

Sevgili Tütü, harika bir proje ve hemen linkini tıklayıp konu ile ilgili detaylı bilgiyi alacağım.
Sevgiler.

etki alanı dedi ki...

Duyarlılığın için teşekkür ederim sevgili Lale
Ben de hemen biriktirmeye başladım.Ama kurur kurumaz göndermek gerekiyormuş.Umarım ulaşımda terslik yaşanmaz.Zira muhteşem bir proje.Destek olmak şart.

Berceste dedi ki...

İnşallah çıkar çekirdeklerden ağaçlar ve sincaplar, kuşlar da yardım ettikleri projeden karınlarını doyururlar. Bekleriz gene geliniz :)

tata dedi ki...

Iyi ki ugradin Tütü, ben de iade-i ziyaret yaptim. Harikasin! Bundan sonra hep misafirinim.
Sevgiler

etki alanı dedi ki...

Sevgili berceste
Hep iyi dileklerle doluyuz.Umarım gerçekleşir.
Hep uğruyorum zaten...
Sevgiler


Başımın üstünde yeriniz var tata'cığım.Ben de her akşam gezerken bakıyorum.Hane halkıma yazdım.Konu komşu uğrasın diye.
Mutlu kalın

munevver dedi ki...

Segili Tütü, küçük oğluma söylemiştik, o küçükken.Yediğin meyvelerin çekirdeğini toprağa göm diye. Yavrum, o da öyle yapardı. Şimdi bilmediği bir çok yerde ağacı var onun. Zaman zaman hatırlar gülümseriz. Bu projeden bahsedeyim, bakalım ne diyecek?
Sevgiyle, Nane Limon

etki alanı dedi ki...

Ben de küçükken hep gömerdim çekirdekleri Münevver hanım.Çocukluğum bahçeli evlerde geçtiği için bunu anlayabiliyorum.Keşke çocuklarıma da bu güzelliği yaşatabilseydim.Ama bu projeyi çok sevdiler.
Az önce bloğunuzdaydım.yorum yapacağım sırada tel.geldi.kaldı.Çok güzel tarifler veriyorsunuz ve arada diğer sosyal konulara da değiniyorsunuz.ünlü ünsüzlere şöyle bir baktım.Akşam daha detaylı bakarım.Ron ron tatilde.İşleri ihmal etmiyeyim.
Sevgiyle kalın..

Adsız dedi ki...

Ѕimρly want tο saу yоur article is aѕ suгρriѕіng.
The clarity in your post is just eхcеllent and i could assume you're an expert on this subject. Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the enjoyable work.

Here is my webpage; follow this link - 1kviews