29 Ağustos 2007 Çarşamba

Okuyun Çok Çok Bilgilenin !! MENAPOZ :)

Aslında menapoz,kadınların tahmin ettiği gibi korkulacak birşey olmayıp,vücudun kendi diliyle konuşmasıdı diyebiliriz.
Şöyle ki:
Normal zamanda"başım ağrıo,bu gece olmas"ları yutmak zorunda kalan erkekler,zaman gelip te tahammül sınırları zorlanınca doğal olarak karşı savunmaya geçerler.Bu noktada da.kadın vücudunun doğası gereği vermiş olduğu bir tepkiyi doğurur:MENAPOZ
Şimdi sözcüğü birazcık açalım...
Menapoz,ingilizceden dilimize geçmiş bir sözcük olup "Menapause"şeklinde yazılır.
Sözcüğü hecelere ayırdığımız zaman karşımıza şöyle bir şey çıkar:
-MEN A PAUSE-

Yani... Tercümesi....

-ADAM ! Bİ DUR!

ya da

-DUR ! BE ADAM !

ya da

-YA DUR Bİ ALLAHINI SEVERSEN ALLAH ALLAH :) :)

............................................................................................................

Ben uslanmaz bir hırsız oldum. Yine alıntı aşırdım.
Ama haksız mıyım.Güzel ve esprili yazılar görünce dayanamıyorum.Kleptomani mi oldum acaba...?
Okumanızı,hatta bloğa girip okumanızı istiyorum.Zeynep Kıbrıs'a gittiği için teknoloji artistliği yapamıyacağım.Hane halkım'a dahil ettiğim 'Tembelisi'den çaldığım bu yazı ve nicelerini oradan bulabilirsiniz.Sanırım bunun ucu da "incir çekirdeği"ne dayanıyor.Müthiş bir ekip çalışmasıyla ortaya çıkan blog ta bir gülüyor,bir düşünüyorsunuz.
Sizinle paylaşmak istedim.
GÜLÜMSEYİN:::)) !

8 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

eline saglik cok guzel asirmissin, beni de gulumsettin, hem de biliyodum bunu ben duymustum daha once ama..
ah dur bakiym, ben bunu daha once duyduysam bu anonim o zaman!!
evet anonim anonim :)))
bak gordun mu, asirmamissin..
(simdi daha iyi misin :P)

etki alanı dedi ki...

Bahaneme ortak oldunuz. sağolun.
Sitenizi okuyunca yeni bir kaynak bulduğum için sevindim.
Aşırılacak bir blog daha.
Yani Anonim...
K
Çok daha iyi hissediyorum.
Sizdeki potansiyelede hayran oldum.
Anonimlerinize sahip çıkın.Kleptomanim tutabilir.
Adınızı okuyamadığım için yazamıyorum....

NiNo dedi ki...

cok begendim :D) ellerine saglik :D sen asirmasan biz goremicektik ama :) cok guldum

YILDIZNAF dedi ki...

Bence bunun adi asirmak degil tanitmak ! benden de asirsaniz bir ara, ne iyi olur :)
Sevgilerimle...

etki alanı dedi ki...

Artık ismi kısa arkadaşım ..
Doğru söylüyorsun.Tavsiye etseydim kimse bakmazdı.(farkındaysanız hemen atladım)
Tebessüm güzeldir.




Sevgili Yıldızım
Her an sürprizlere hazırlıklı olun.Sizinde çok hoş yazılarınız var.(gönüllü hırsız ve ev sahibi)

Unknown dedi ki...

Ama ben sana çok gülüyorum sen nerelerdeydin de ben seni şimdi yeni keşfediyorum gerçi bende yoktum bu aralar bilirsin neyse öpüyorum seni ablacığım...

etki alanı dedi ki...

elçince
Ne güzel şeyler yazmışsın.
Bundan sonra hep buradayım.

Adsız dedi ki...

Wow! This blog lοokѕ just lіke my
old οne! Ιt's on a entirely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Great choice of colors!

my homepage ... please click here - 1kviews