8 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni bir soluk;Bursa


 Ayrıldım İstanbul'dan...
Merhaba diyorum Bursa'ya...
Geceyi izliyorum,yıldızlara yakın olmanın huzurunu yaşıyorum...Gündüzün sesini dinliyorum,çoğu geçen vasıtaların sesi bile olsa,dinleniyorum.
 Çoğunlukla çok yalnız oluyorum,ama kendimle o kadar doluyum ki....Hayatı hep bir ucundan yakalamayı seviyorum ben.Yalnızlığımın en sevdiğim yanı,düşünmek...Üretmeye yönelik planlar bu esnada gelişiyor...Hep arayış içinde olmak yeni fikirler üretmeme sebep oluyor.
 Manzara geniş bir arazi,uzaktan Bursa sporun yeni tesislerini görüyoruz,yeni yapılanmalardan dolayı çevre inşaat dolu.Enteresan bir görüntü,yeşil ve deniz manzaralı bir ev istemiştim ama ne gariptir ki,rahatım, huzur veren bir ev olduğu için seçtim burayı.Bahçeli evin etrafı çok dar olduğu için olsa gerek,bunalmış olmalıyım ki,yüksek bir evi tercih ettim.Kapılar ve camlar açık uyumayı özlemiştim,burada bunu yaşıyorum.
 Geniş bir bulvar,sadece gürültü verse de,tuhaftır bu kadar enerji alabileceğimi tahmin etmezdim...Hiç hoşlanmadığım beton, beton, beton...Beni bu kadar değiştiren ne oldu bilmem...
 Daha tam ayrılık olmadı sanki,fiziki olarak ayrıldım ama,gerçekler ve hatıralar içimi tırmalıyor...Keşmekeşle geçen İstanbul  var arkamda...Eminim ki önümde fırsatlar olacak ve yumuşak bir geçişle her şey geride kalacak...Enerjim yeni bir geleceğe olacak,çünkü geçmişe tahammül yok artık.İyi ki acıları gömme,ya da çöpe atma yeteneğim var.Ufak tefek kırıntıları bıraktım ki,beni uyarsın en karamsar zamanlarımda,çabuk toparlanayım diye...Nasılsa hayata gözü kara atlıyorum hep,uçurumları hesaplamadan.Kendi kendimi hırpalama özgürlüğüne sahibim,zorluklara atılırken kimseye danışmıyorum çünkü.Hayatla düello halindeyim hep...

Güzel günlerin gelmesini bekliyorum...
Bir de bir kedi!

7 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

tutucum hosgeldin, ardic parkin ordasin anladigim gule gule otur. Bisi lazim olursa bana ulas olur mu :-) operim cok

etki alanı dedi ki...

Bursalı olduğunu bilmiyordum.Ne güzel...elbette ulaşırım sana,ben de öperim...
*_*

Adsız dedi ki...

My partner and I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be just what I'm looking for.

can you offer guest writers to write content available for you?
I wouldn't mind creating a post or elaborating on a number of the subjects you write in relation to here. Again, awesome blog!
Also visit my website ; Click This Link To Read My Grow Taller 4 Idiots Review

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili Tütücüm,
yeni bir başlangıç güzellikler getirsin sana.Sen hepsini hak ediyorsun :) Biliyor musun yazını okurken Tütü kedileri olmadan ne yapacak diye düşünmüştüm:)sanırım hiç görmeden de tanımışım seni :)

etki alanı dedi ki...

Harikasın tabiat ana...
Burada geçici olarak bulunuyorum ama kedisiz duramıyorum gerçekten.
Üstelik başımı kaşıyacak zamanım yok...buna rağmen mırıltı sesini özlüyorum.Sanırım enerjimi onlardan alıyorum.Bugün vakit bulabilseydik barınağa gidip bir tane alacaktık sırığımla...Bu hafta fırsat yaratıp gitmemiz lazım,zira ikimizde krize giriyoruz..
*_*

gülsen VAROL dedi ki...

Merhaba Güzel İnsan..
Bir yesadüftür seni bulmama , okumama, ve tanımak istememe sebep olan.. Dolu insanları severim.. Boşluklarımı doldurduğu için... Kovaları da severim cesaretime önderlik ettikleri için..
Kendimden ne çok şey buldudğumu söylesem şaşarsın..
Bursa... Yatılı okuduğum şehir..
30 yıl sonra yeniden yaşadığım ve özgürlüğüme kavuşarak ayrıldığım şehir!!!
Güle güle otur... yaşa... mutlu ol güzel insan.

etki alanı dedi ki...

Beni mutlu eden bu yazının sahibine bir uğradım.Bayıldım,aynı düşünceleri farklı ifadelerle yakalamak muhteşem...hikayeler ve şiirlerle dolu iki blog.
Bursa bana iyi gelecek,bunu anladım....