25 Aralık 2012 Salı

Bir de anlasanız...

Zararlarının boyutunu herkes biliyor.
Ben bundan söz etmeyeceğim.
Hayatım boyunca hiç içmedim,asla da cazip gelmedi bana...
Çok şükür ki çocuklarım da içmiyorlar...
 
Sadece sokakta  ,kimseye aldırış etmeden içenlere çok kızıyorum.
Yanından geçen,durakta beklerken içenlere  adeta saldırasım geliyor.Dumanı kime zarar verir diye düşünmeden içenlere sesleniyorum.Yanınızda astım hastası ,kanser hastası olabileceğini düşünün lütfen,ya da benim gibi rahatsız olabilecek,hoşlanmayan insanları düşünün,veya çocukların olduğu noktalarda içmeyin sonraya bırakın.
Özellikle duraklarda rüzgara göre bir köşe bulup ona göre pozisyon belirleyin lütfen.
Zaten hava kirliliğinin getirdiği rahatsızlıklar var.Toplum olarak kalabalık hareket ediyoruz içenler, hele,havadar yerde özgürce kasıla kasıla içenler var ki,sinir olduğumu farkettiğinde ise bazılarının  tarafıma doğru üflemeleri deli ediyor beni.Duman da sahibini savunurcasına bana saldırıyor sanki,yönümü değiştiriyorum ama beni takip ediyor adeta...
İzmaritleri yere atmaları,ağızlarını temizleyip yere tükürmeleri.....Çıldırıyorum!
 
Lütfen!
Dumanınızı takip edip,yer belirleyin...En azından bunu yapın.
Aslında açık hava da daha çok dikkat edilmesi lazım...
 
Madem iradesiz içensin,başlamışsın bir kere, tamam!
Kanser yapıyorsun,zehir saçıyorsun,ozonu deliyorsun,bunu da anlıyorum...
 
Ama,sağına soluna bak da öyle iç oldu mu ,sayın tiryaki!
 

2 yorum:

gülsen VAROL dedi ki...

Ben ileri derecede bir COAH hastasıyım. ve Murphy kanununa göre nerede olursam olayım sigara dumanı bana doğru gelir.. beni nefessiz bırakır biraz dinmiş öksürüğümü alevlendirir.. ve ben içimden hepsine "zıkkım için" derim ..

etki alanı dedi ki...

Çok üzüldüm senfonim,hastalığı nette inceleyeceğim,ve murphy kanununu...Dilerim bir an önce iyileşirsin.Ve kimse zıkkım içtiğinin farkında değil....