5 Temmuz 2007 Perşembe

yaz bloğu


http://www.crebro.net/2006/09/polimer-kil-forumu/
Kalbin ve sevgiyle yaptiğin hiçbirşey seni yoramaz.
MERHABA,


Temmuz ayının bu sıcak günü aranıza katılıyorum.
Öncelikle etki alanıma girecek konular bir yaz hafifliğinde olacaktır emin olun.
Konularım daha çok herkesin merakını uyandıracak nitelikte olacak. aslında ilgimi çeken her Konuya yer vermek istiyorum.

Yeni bir hayata başlar gibiyim.
Güzel ve etkileyici sözlerle çok karşılaşacaksınız.özlü sözleri çok seviyorum.
Hayret edeceksiniz, merak edeceksiniz,şaşıracaksınız,güleceksiniz .
Umarım seveceksiniz.
Hadi bakalım!

TÜLAY sizlerle........

12 yorum:

etki alanı dedi ki...

Bakın bu benim annemdir...Annelerin en güzelidir(Her kesin annesi kendine güzelmiş:)Ben ki 22yıllık onun kızıyım böyle anlamlı güzel sözler yazan bir anne daha görmedim.Var mı bilmiyorum.Ben edebiyatçı olmama rağmen böyle sözler yazamam.Ama gerçekten keyif alacağımız bir blok..Öyle sürekli tavsiye veren dırdırcı sözler değildir bunlar.Mutlaka herkes bir şekilde kendinden bir şey bulacaktır ve eğlenecektir...Ben 22 yıldır eğleniyorum...Keşke annemle tanışma fırsatınız olsa...Bu yönden sizi daha şanslı görebilirdim.Tabii annemin de şanslı olduğunu söylemeyi unutmamalı değil mi.Bence bu bloğu takip edin yer yer güler yer yer ağlar yer yer düşünürsünüz.Belki hayatın bir köşesinde unuttuğunuz ya da kaybettiğiniz bir şeyi hatırlar ve onu geri döndürebilirsiniz.Ya da geyik te yapabilirsiniz.Türkçe lastiklidir.Nereye çekerseniz artık...

pecete dedi ki...

Aramıza hoşgeldin Tütü... Uzun zamandır bekliyorduk valla. Teknoloji ile arandaki aşkı aşarak gelmene çok ama pek çok sevindim... Yazılarını heyecanla bekliyorum. Arayı çok uzatma olur mu??? (Bu arada Zeyno'nun da eline sağlık diyeyim mi?)

Adsız dedi ki...

Merhaba Tütü,hayırlı uğurlu olsun....Seni tanıdığım içinde çok mutluyum.Sevgiler......

Adsız dedi ki...

Tülay hn slm lar. Hoşgeldiniz aramıza. Bende henüz çok yeni bir blog sahibiyim. İnanın çok seveceksiniz bu işi. Ben de merakla yazılarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle

Selen dedi ki...

Tütüüüüüü,
Çok tebrikler hoşgeldin...
Seninle tanışmış biri olarak hoşsohbetin ve neşene tanık oldum. Bu kadar güzel yazabildiğini bilseydim o gün seni daha çok sıkıştırırdım blog dünyasına gelmen için. Biz karın doyuruyorsak sen de ruhumuzu doyuracaksın. Kızına da katılmamak elde değil. Seni ne çok sevdiği de kucaklamasından belliydi ;)
Öpüyorum

ufukmutfakta dedi ki...

Tülay, hoşgeldin aramıza,
Neşe kattın sanal dünyamıza,
Hayrete, meraka, şaşırmaya,
Hazırız dünden, halimizden anlasana!

Hay Allah, sadece hoşgeldin aramıza diyecektim ben. Bunlarda nerden çıktı anlamadım:))Takipte olacağız.Sevgilerimle...
Ufuk

Adsız dedi ki...

Tülay hn yıne ben.. Şu anda saat 02:00 suları... Veeee, ben çok şaşkınım.. Neden mi??? Çünküüüüüü, inanamıyorum, benim bugün telefonda görüştüğüm kişi sizmişsiniz ehehhehe.... Ne kadar zekiyim dimiii.... Hay Allah yaa daha önce neden, niçin bağlantı kuramadım hayret yani(aslında bu kadar saf ve dikkatsiz değilimdir :) ) Sanırım yarının heyecanından olsa gerek. Ne güzell belki de siz bu yorumu görmeden biz tanışmış olacağız..
Fidan

hanimiş dedi ki...

Aman da Tütü bloglanmış da benim ne kadar da geç haberim olmuş.. Yorucu bir günün ardından bir heves açtım baktım yazılarına. Bekliyordum böyle afili cümleler ama bu kadarını değil! Tazecik bloğunun bir takiğçisi de ben oldum artık. Çarşamba görüşürüz.. :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Tülay Abla,
Çok doğru bir karar vermişsin, blog yapmakla, neden dersen, bake shop ta kendi işimi kur(a)mama maceramı anlatırken, o kadar hoş bir yazı ile benim durumumu anlatmıştınki, ben cesaretsizliğimden utanmıştım..Seni tanımış olmaktan çok mutluyum, eminim yazılarını zevkle takip edeceğim, hayırlı olsun..

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Etki alanınız çok güzelmiş. Tebrikler...

Adsız dedi ki...

Ι needed to thank you for this wonderful read!! ӏ definіtеly enjoyeԁ
every little bit of іt. I've got you book marked to check out new things you post…

my website go to - 1kviews

Adsız dedi ki...

I needed to thank уou for thiѕ
wonderful read!! I definitely enjoyeԁ eveгy lіttlе bit
of іt. I've got you book marked to check out new things you post…

Take a look at my site go to - 1kviews
Also see my page > http://yongyuandepengyou.com