6 Temmuz 2007 Cuma

Daha ne olsun

GÜÇ İSTEDİM
Ve Tanrı,beni güçlü yapmak için karşıma zorluklar çıkardı.
BİLGELİK İSTEDİM
Ve Tanrı bana çözmek için sorunlar verdi.
ZENGİNLİK İSTEDİM
Ve Tanrı çalışmak için bana beyin ve güçlü kaslar verdi.
CESARET İSTEDİM
Ve Tanrı üstesinden gelmem için bana tehlike verdi.
SEVGİ İSTEDİM
Ve Tanrı yardım etmem için sorunlu insanlar verdi.
İYİLİK İSTEDİM
Ve Tanrı bana bana fırsatlar verdi.
İSTEDİĞİM HİÇBİRŞEYİ ELDE ETMEDİM
İHTİYACIM OLAN HERŞEYİ ELDE ETTİM




Etrafımdaki güç daha büyüyor sanki.
blog için cesaret toplamaya ve bilgisayarı öğrenmeye çalışıyorum.Ama bu aşamada çocuklarımın ve Ayşem'in sabırla(sınırları zorluyorum)yaklaşımlarının etkisi çok büyük.
umarım başaracağım.Zaten Ayşem'le birlikte dükkan içinde yaşadıklarımızı anlatsam
bir stüdyoda dizi film çekiyoruz sanırsınız. Ara ara bunları anlatacağım.Hanım hanımcık,içli dışlı,daldan dala,karşı karşıya ,bazen ite kaka ama kesinlikle omuz omuza bir ilişkinin arı kovanı maceralarına tanık olmaya hazır olun.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tülay hn oyle cok merak ettım ki simdi sevgili Ayşem le yasadıklarınızı, sabırsızlıkla beklıyorum. Bu arada ne guzel yazmıssınız, İstediğim hiç birşeyi elde etmedim, ihtiyacım olan herseyı elde ettım.... diye. Sanırım ben de hiçbirsey elde etmedım ( henüz )
Fidan

Hülya dedi ki...

Etki alanınızda olabilmek dileğimle...
Dostumun dostu dostumdur....

Doruk dedi ki...

Hoşgeldin Tülay'cığım:) Ne iyi ettin de geldin, hep yaz olur mu?

pecete dedi ki...

Olacak, olacak biliyorum ve biliyoruz.

Adsız dedi ki...

You cοuld certainly see yοur enthusiasm within
the woгk уou write. Thе wοrlԁ hοpeѕ for more passіonate wгiters ѕuсh as you who are not аfraid to
mention how thеy believе. At all tіmeѕ gо after your
heart.

Heгe is my pаge: click right here - 1kviews