23 Temmuz 2007 Pazartesi

ORMANDAKİ AĞAÇ

İki çeşit ağaç vardır.Birisi ormandaki ağaç,ötekisi açıklık kırda tek başına duran ağaç.
Kırdaki tek başına ağaç,ilk bakıştagöze çarpar.İlk bakışta insanı hayrete düşürür.Fakat bir bakarsınız,iki bakarsınız gözünüz gitgide alışır ona.Onun yalnızlığındaki'kahramanlık'gitgide kaybolur.
Ormandaki ağaç,kırdaki ağacın büsbütün tesidir.İlk bakışta gözünüze çarpmaz.Fakat güzelliğini her bakışta biraz daha anlarsınız.Bütün ormanın ahenginde,o ahengi tamamlayarak fakat ferdiyetinden kaybetmeyerek yaşamaktadır.
Nazım Hikmet


Sofra Dergisi'nin ,Haziran sayısındaki "şarapdünyası" sayfasının yazarı Sayın Elif Erol yazısına bu alıntıyla giriş yapmış.Çok hoşuma gitti.
Ben de Bake Shop için bu alıntının çok uygun olduğunu düşünüyorum.İnanın Bake Shop bundan daha güzel tarif edilemez.Gelenler bilirler,dükkanımız ara sokakta şirin bir köşedir.
Biz ormandaki ağacız.Her geldiğinizde bir başka güzelliği yaşarsınız.
İnanın ben dükkanı her açtığımda ürünleri okşayarak seviyorum.Hani bir çiçeği sever ve konuşursunuz,ses gelmez ama sevgiyi hissedersiniz ya aynen öyle.Bu alıntıyı okuduktan sonra her sabah "Günaydın sevgili ormanım" diyerek işe başlıyorum.(Ne kadar normalim tartışılır, ama bu böyle)
Her türlü bitkinin bulunduğu bir ormanda gibiyim.Hanımlar pasta yaparken gerekli tüm malzeme ellerinin altında olunca,fondaki müzikte damardan girince yapılan sohbet te ,pasta da kalitesini ortaya koyuyor. Bu ahenge uyum sağladım.
Bu ahengi tamamlıyacak olan sizleri Bake Shop'a bekliyoruz.
Ayşem ve ben tüm pasta gönüllülerini ,Beşiktaş'taki arkadaşlığın buluşma noktası
olan ağacımızın gölgesine davet ediyoruz.
LÜTFEN BUYRUN.....

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Tütü,bende sizleri ve tükkanı çok sevdim...Farkındaysan,arada fırsat yaratıp size kaçıyorum ve çoooook güzel vakit geçiriyorum.Sevgiler......

etki alanı dedi ki...

bizde seni görmekten çok mutlu oluyoruz sevgili Suzan.Daha sık fırsat yarat lütfen..

munevver dedi ki...

Tütü, ben de bugün herkesi o ağacın altında buluşmaya davet ettim. Fırsat bulayım, yine geleceğim.İkinizi de öpüyorum.
Sevgiyle, Nane Limon

tülay erman dedi ki...

Harikasınız.
Biz de sizi kucaklıyoruz sevgili Nane Limon.

Adsız dedi ki...

Tütü'cüm bende seni, tükkanınızı, Ayşem' ve bebişi çok sevdim. Çok hoş bir yarım saat geçirdim. Seni
izlemeye devam, sevgiler..

Adsız dedi ki...

Ah bende bi fırsat bulup gelebilsem o tükkana..İlk fırsatta gelip Ardayla , Bebiyi tanıştıracağım :)
Bende sizlerle tanışmak ve paylaşımlarınıza ortak olmak için can atıyorum..Bu arada eleman lazım mı tütü ablaaaaaaaaaaaaaa :)
Lazım dersen , işi gücü bırakıp gelicem yanınıza :)

etki alanı dedi ki...

Sevgili Ebru bizde seni çok sevdik.Günlük yaşamımız, senin gibi güzel insanlarla tanışınca anlam kazanıyor.



Sevgili Pastarda
Elemana her zaman ihtiyaç vardır.Ama gelip patronla görüşmen gerek.Çünkü O bir ron ron ron dur.(Laf aramızda çok kötü bir patrondur.Gel de gözlerinle gör.)
Hamili yakinimdir diyerek tanıştırırım.İşi gücü bırak!

Adsız dedi ki...

I have read ѕo many aгticlеs or reviews regarding the bloggeг
loѵеrs however this aгtіcle iѕ really a nice poѕt, keeρ it uρ.


Review my ωeb pаge :: view here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Wοnderful blog you hаѵe here but I was cuгiоus about if you knew of аny mеssage boаrds thаt cover the same topics talkeԁ abоut here?
I'd really like to be a part of online community where I can get comments from other experienced individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Appreciate it!

Also visit my site Check this page - 1kviews