23 Mart 2009 Pazartesi

Hitap kirliliği !!!!!!!!

"HİÇBİRŞEY AYAĞINIZA GELMEZ;EN AZINDAN İYİ OLAN BİR ŞEY.hERŞEYİ GİDİP ALMANIZ GEREKİYOR." Charles Buxton

Mantığımın kabul edemediği,seçim için asılan flama çılgınlığı ile dolu sokakların görüntü kirliliğine
istemesem de zorunlu olarak alıştım artık.Bir çoğunuzun aynı fikirde olduğuna eminim...

Ama bizi yöneten ve yönetmek için yarışa giren siyasetçilerin mitinglerde ki konuşmalarını çocuklarıma dinletmeyi hiç istemezdim...
Yüreği,değerlerimizi korumak için atan bir kalp isterdim...Bağımsız,huzurlu bir Türkiye yaratan,kendi ayakları üzerinde duran bir ulus yaratan,yoktan vareden bir liderin peşinden gitmektense,tüm değerlerle alay edip,bizleri aşağılayan sözlerle dolu mitinglere şahit oluyoruz....

Artık her konuşmalarını şamataya çeviriyoruz evde...Hani derler ya;"Güleriz ağlanacak halimize" diye,aynen öyle yapıyoruz...Ağlamaktansa gülmeyi tercih ediyoruz..Çünkü gülünç durumdalar...

Çocuklar büyüklerini taklit ederlermiş ya!
Etmesinler!

Örnek alınacak büyük yok önlerinde....Hepsinden utandım...

Birbirinin kalemini kıskanan çocuklar gibi bağırıyorlar miting alanlarında....

Halbuki her birinden,bizlere yönelik projeler beklerdim...

Bir iki öneriyle,ağızlara bal çalıp,geri kalan zamanda,biribirlerine sürülmedik kara,ortaya çıkarmadıkları özel hayat kalmadı neredeyse....

Sadece,biraz olsun kibarlığı ve nezaketi ile Kılıçdaroğlunu daha çok sevmeye başladım ...Bana biraz "Ecevit"i hatırlatıyor...Siyasetin en temiz ismini...Dilerim yanılmam,ve oyum boşa gitmez...

Artık temiz bir yönetim istiyorum...
Trafiğe,otobüs bilet fiyatlarına,öğrenci ve öğretmenlere olabildiğince güzel olanaklar ve özellikle yurt sorunlarına(öğrenciler kiralık evler için yıpranmasın) çözüm bulunsun.Hele hele,metro ilk önce ele alınmalı ve iş alanları yaratılmalı...İstihdam yaratan bir belediye (özellikle hükümet)her zaman ayakta durur...El açtıran yardımları getiren bir yönetim değil ki istenilen,herkes çalışmaya hazır, bekliyor...Ev hanımları bile üretmeye hazır bekliyorlar....



Buyrun,Hacivat,Karagöz Oyunlarını dinlemeye;

Ya da,mahalle kavgasına!!!


Baykal, “Oy artırdılar, oy artışını taşıyamadılar... hak etmesini bilmek ve taşımak gerekir”;


Erdoğan da, “Çık, milletten uzlaşmanın notunu al. Biz bu notu aldık. Milletimiz bize 81 ilin 80’inde vekâletini verdi” dedi


Baykal, “Yüksek oyu, milleti koruyarak taşımak marifettir” dedi. “‘Ne oldum’ dememeli, ‘ne olacağım’ demeli. Senden büyük millet var” diye konuştu.

Kadir Topbaş, Kemal Kılıçdaroğlu için "boş teneke" yorumunda bulundu.



Kılıçdaroğlu, "Ben kimseye boş teneke demek istemem. Eğer Kadir Topbaş, beni eleştirmek için bu düzeye düşmüşse, zaten İstanbul gibi zarafet kokan bir kentte Büyükşehir Belediye Başkanlığı yapamaz. Utanması lazım bu lafı kullandığı için" diye konuştu...


Baykal, “Oy artırdılar, oy artışını taşıyamadılar... hak etmesini bilmek ve taşımak gerekir”;

Erdoğan da, “Çık, milletten uzlaşmanın notunu al. Biz bu notu aldık. Milletimiz bize 81 ilin 80’inde vekâletini verdi” dedi
CHP lideri Deniz Baykal'ın düello çağrısına olumlu yanıt vermeyen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ona "kırk fırın ekmek ye de gel" demişti.

Bunun üzerine Baykal dün "İktidar olmuşsun ama adam olamamışsın" diye yanıt vermişti.

İşte bu söz Erdoğan'ı çileden çıkardı. "Sana cevap verirdim ama terbiyem müsait değil" dedi.

Sezer, “Ağlanacak halimize güler olduk. Eğer işsizlik mevsim gereği ise AKP’nin mevsimi bitti, yalancı bahar bitti onlar için. Bitti de gidiyorlar da zorla onları ayakta tutan o kavgacı sorun üreten tavrıyla Baykal var, o da gidiyor hiç şüpheniz olmasın. Baykal Tayyip el ele haydi size güle güle diye konuştu.





..........................................................
Erdoğan: Yaşın 70 ama, siyasi etik bilmiyorsun.

Baykal: Henüz 70 olmadım, 68 yaşındayım ama 70 olsa ne fark eder? Yarın sen de 70 olmayacak mısın Tayyip Erdoğan?

Erdoğan: Geç kaldın Baykal, sür eşeğini Niğde’ye!

Baykal: Başbakan, Barzani’nin ağzıyla konuşuyor.

Erdoğan: Baykal senin kılavuzun karga.
Sen gel bu kılavuzu değiştir. Yoksa rezil olacaksın. Baykal bu tür ifadeleri kullanarak karakterinin gereğini yerine getiriyor.

Baykal: Beni bırakın herhangi bir vatandaşımızın karakteri, ahlakı, dürüstlüğü konusunda söz söyleyemeyecek olanların başında bizzat Başbakan vardır.

Erdoğan: Baykal, geç bu işi geç! Tayyip Erdoğan senin gibi iki koyunu güdemeyen bir lider değil.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan.

EHLİKEYF ATIŞMASI

Erdoğan: Cibilliyetsiz bunlar! Dürüst değilsin. Biz sizin cemaziyelevvelinizi de biliriz

Baykal: Benim soyum sopum belli. Hakkımda dedikodu yapan bir zavallısın sen!

Erdoğan: Baykal ehlikeyif bir adamdır, yorgunluğa gelemez, başbakan olmak da istemiyor.


Baykal: Meyhaneye bile gitmem, ne ehlikeyfi! Benim kolumda 700 YTL tutarında kol saati varken, Erdoğan’ın kolundaki saatin değeri 60 bin dolar.


Erdoğan: Gelsin vereyim, 10 bin dolara fit olurum.

Baykal: İktidar olamazsam Rodos’a kadar yüzerim.

Erdoğan: Hayırlı yüzmeler Baykal!

Baykal: Başbakan’ın ipiyle kuyuya inilmez. Oğlunu burslu okuttuğun için ağlıyordun ama, gemi almış.

Erdoğan: Gemi var, gemicik var. Oğlumunki gemicik.

Baykal: Gemicikmiş! Al yakana tak bari çiçek niyetine.

KASIMPAŞALI-GAVURDAĞLI

Bahçeli: Neymiş Kasımpaşalıymış, ben de Gavurdağlıyım!

Erdoğan: Konu o dille konuşmaya gelirse ben daha iyisini kullanırım. Yetiştiğim yer buna çok müsait. Ama aldığım eğitim buna müsaade etmez. Bir defa diplomasideki saygıyı öğren. Partiler arasındaki saygıyı öğren. Yanına mafya kopuklarını toplamışsın, onlarla birlikte her tarafta konuşuyorsun.

Bahçeli: Erdoğan’ın siyasi eceli geldi.

Erdoğan: Bahçeli sen kendine bak kendine.

Bahçeli: Hain, alçak, siyasi terörist.

Erdoğan: Yemezler! İmralı’yı döşedin, sen assaydın o zaman!

Bahçeli: Allah’tan korkmaz adam, kalkıp niye MHP’ye hakaret ediyorsun! İp mi yok, al sana ip!
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli.

RED KİT VE AT BİNMEK
Erdoğan: Bahçeli’nin iki özelliği var. Bir ip atar, iki iyi ip atlar. Halkın üzerine yağlı urgan atılır mı? Onların kirli çamaşırlarına ip lazım.
Bahçeli: Başbakan olmadan evvel ve olduktan sonra dünyayı aylak aylak dolaşan sen değil miydin? Başbakan gitsin Red Kit okusun.

Erdoğan: Bahçeli’de uçma korkusu var.

Bahçeli: (Erdoğan’ın bindiği atın huysuzlanması sonucu yere düştüğü sırada çekilmiş fotoğrafını göstererek) At adımına göre değil, adamına göre yürür.


Erdoğan: MHP’li kardeşlerimi tenzih ediyorum ama, yönetici kadrosu maalesef iftiracı. Allah’tan kork! Eline diline dursun!

Gökçek ise bir başka....



Yorum hepimizin....
................................................


Bedava laptop için yarışma....Neyse ki bu yarışma da okuma alışkanlığı ve dikkat ölçülüyor...Boşa kürek çekilmiyor yani...Beyin kirliliği yaşanmıyor.
Herkes bir yarış içerisinde...

Aslında olay şu:Seçmenlerin sonu....

İŞTE TÜRKİYE'NİN GERÇEĞİ!

Eniyisi bu resimlerle biraz gülümseyelim....

.......................................................................................
Daldan dala konduğumu farketmişsinizdir.....

Seçim öncesi stres deyin siz(!)....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

:!)bunların hepsi pinokyo sen tam siyaset yapacak bir tütüsün senin gibileri lazım tütü ama araki mumla bile bulamazsın

Unknown dedi ki...

Sevgili Tutu, biliyor musun ayni senin gibi bu konuda yazmayi dusunuyordum. Artik gerek kalmadi:)) Her gun haberleri izlerken oturdugum yerden ben de hepsine cevap yetistirir oldum. Ne ipe sapa gelmez laflar ediyorlar. Sirf konusmus olmak icin konusuyorlar. Bu da ortaya dedigin gibi mahalle kavgasi havasini getiriyor. Iktidar ayri, muhalefet ayri bir alem. Bunlar cikip birer gosteri grubu kurup sahne alsalar daha iyi. Hic olmazsa biz de simdiki gibi sinirlenecegimize, gosteri yapiyorlar diye guleriz bari:))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Tütü,
Sen canımsın, içime dolanları senin satırlarınla attım.

etki alanı dedi ki...

Ben ve siyaset ha! Asla yapamayacağım bir şey...
Bunun için yalan söylemeyi bilmek lazım...Eğer ben siyasete atılsaydım,siyasi hayatım kısa sürerdi...
Belki herşey çok güzel olduğu zaman,yani herşey tersine döndüğü zaman,yani balık ağaca çıktığı zaman...
:-))

Benim hakkımda hep güzel düşüncelere sahip olduğun için teşekkür ederim Aynur'um...
Yeni çıkardığın kitap için seni kutluyorum.Gurur duydum...

............................
Kaliteli siyasetçi,parmaklarımızın sayısı kadar...Gerisi konuşmuş olmak için konuşuyorlar sevgi'cğim...Ne yapabiliriz ki? Elimizi kolumuzu bağladılar....

......................

Ortak konularımız o kadar çok ki Nur hanım...
Birbirimizi anlayan cümleleri ve konuları bulduğumuz kesin...
Siz de benim canımsınız...
Saygılarımla...