18 Aralık 2008 Perşembe

Tesadüf Fotoğraflar..---Kelime oyunları--Öykü atölyesi

Hayatımızdaki tesadüfler,hep şaşırtıcı olmuştur...Bazen hoş sürprizlerle,bazende gözyaşıyla bitmiştir...Hepimizin anılarında mutlaka tesadüflerin hikayesi olmuştur.Ama bazı kareler vardır ki,resmedilsin isteriz.
Bu fotoğraflar,sanki poz verilmiş gibi çekilmiş tesadüflerin fotoğrafları...
Bu kez böyle bir farklılık olsun istedim.Fotoğraflar konuşsun...



Bu bizim şarkımız!
Gençliğimizde hep böyle dansederdik....


Ne konuşuyor acaba?



İnşallah cebinde iyi para vardır!







Oh,iyi ki bu pota var,canım hiç sıkılmıyor!




Çabuk ol! Üşüdüm!

Ceeeee!

Ha ha ha!
Korktun değil mi?






Bak bakalım,Güneşin tadı nasılmış?




Şöyle bir iteyim, bakalım yıkılacak mı?




Anne ya!
Hani biz oynayacaktık!








Annen nerede senin?
Gel bereber arayalım....








Böyle çalışma mı olur yahu?









Biraz oturabilir miyim? Yoruldum da...















Topumu bırak!









İçin çocuklar!
Şu balığı da tuttum mu tamamdır...









Allah Allah,karşıma geçmiş neye gülüyorlar bu çocuklar?Ne güzel gazete okuyorum burada...










Sihir yapıyoruz!








Bu sigara çok duman yapıyor!











İmdaaat! Tutsana beni!









Oh! Ne rahatmış...













Biraz da belimi çiğner misin?






Bu sayfayı Öykü Atölyesinin kelime oyunlarının "Tesadüf" kelimesi için hazırladım

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel denk gelmiş kareler :)

sufi dedi ki...

Tütücüm
"oh ne rahatmış ile
sihir yapanları
güneşin tadına bakanları" alıyorum ve seni öpüyorum.Dilek.

etki alanı dedi ki...

Tesadüfler ne kadar değişik sahnelere sebep oluyor,değil mi Funda..

...............................

En güzellerini almışsın Sufi'm,Yeni yıl hediyem olsun ...

Adsız dedi ki...

You сould cеrtainly sеe your enthusіаsm
ωithin the аrtіcle you write. Thе sector
hopeѕ for more paѕѕionаte wгiterѕ suсh as you whο aren't afraid to say how they believe. Always follow your heart.

Here is my web-site http://zharaditya.com/blogs/2009/08/29/blue-and-red-pills-part-3/

Adsız dedi ki...

I am actually delighteԁ tо read thіs website posts which іncludes plenty of
helpful data, thаnks for providing these ѕtаtistiсѕ.



My weblog; take a look - 1kviews