2 Aralık 2008 Salı

İNANILMAZ BİR OLAY !!!!!!!!!


Seyredin lütfen :http://video.milliyet.com.tr/default.asp?id=22886


BEN ŞOKTAYIM!

Akşam haberlerde izlediğimde,inanamadım!
NELER OLUYOR BİZE!
Bu nasıl bir ahlaktır?
Bir hayvanı bile sürüklediklerinde yer yerinden oynuyor,bu genç kızın bir barda çalışıyor olması mı(hakediyor anlamında),fazla tepkiye neden olmadı acaba?
Kelimeler dans ediyor kafamın içinde,hizalanıp cümle haline gelemiyor.Bu nedenle ne yazacağımı bilemiyorum....
ÇOK KÖTÜ OLDUM, ÇOK!

Gazete başlıklıkları
Hürriyet

Sperm örneği kalmasın diye yıkamışlar
C.K.’yı kaçıranların delil bırakmamak için tedbir olarak banyoya sokup yıkadıkları ve polise haber vermemesi için de tehdit ettikleri anlaşıldı.
DEHŞET ANLARI KARE KARE GÖRÜNTÜLENDİ
AVCILAR’da polis yelekleri giyerek müzikhol basan zorbaların, kaçırdıktan sonra altı saat tecavüz ettikleri konsomatris C.K.’yı, sperm örneği kalmasın diye zorla banyoya soktukları ortaya çıktı. C.K.’ya güvenmeyen üç şehir eşkıyası onunla birlikte banyoya girdi. Zorbalar, delil bırakmamak için C.K.’yı yarım saat yıkadı ve giyinmesine izin verdikten sonra evinin önüne bıraktı. Eşkıya tehdit etmeyi de unutmadı: "Eğer polise haber verirsen geri döner seni öldürürüz." 24 Ağustos’taki olayın ardından yakalanan Yusuf Kılıç ve Cesim Gelturan ile Yıldırım Ağababa tutuklandı. Cesim Gelturan’ın cinayet, gasp ve oto hırsızlığı, Yusuf Kılıç ile Yıldırım Ağababa’nın hırsızlıktan poliste kayıtları bulunduğu tespit edildi.
Gasp Büro Amirliği polisleri, şüphelilerin polis yeleklerini Mercan’da bir dükkándan "Dizi film çekiminde kullanacağız" diye satın aldığını belirledi. Şüpheliler polisin "Yeleklerini alırken zorluk çekmediniz mi?" sorusuna "Orada parayı verdikten sonra general üniforması bile diktirebilirsin" diye cevap verdi. Polis baskında kullanılan bir tabancayı ele geçirdi, diğerini arıyor. Baskına katılan bir kişi ile bir tecavüzcü yakalanmadı. Zorbaların, C.K.’yı, sahip oldukları sözde otelde maaşla çalışması için de teklif götürdüğü ortaya çıktı.
Kendilerini reddettim
C.K. yaşadığı dehşet dolu dakikaları şöyle anlattı: "Daha önce de bara gelmişlerdi. Ahlaksız tekliflerini reddettim. Gece yeniden geldiler. Bu kez üzerlerinde polis yeleği ve job vardı. İçeri girer girmez benim için geldiklerini anladım. Garsona vurdular ve kimlik kontrolü yaptılar. Saçımdan sürükleyerek dışarı çıkarıp arabaya bindirdiler. Yüzümü kazakla kapattılar. Yarım saat gittik. Yanında boş arazi olan bir binaya girdik. Asansörle 5’inci kata çıktık. Yusuf, Cesim ve Yıldırım sırayla bana tecavüz ettiler. Daha sonra beni banyoya sokup yıkadılar. Ev sahibi beni götürüp evimin önüne bıraktı."
Milliyet
Ölüm acısı olduğunu düşündüm

Saldırının mağduru 25 yaşındaki C.A., oturamadığı için ayakta verdiği ifadesinde şunları anlattı:
“Yusuf her gece yanıma gelip benimle beraber olmak istediğini söylüyordu. Her seferinde ‘Ben konsomatrisim, masaya oturur seni dinler, kalkarım. Ben o.. değilim ki seninle yatayım’ diyordum. Bana yüksek paralar söyleyip ahlaksız tekliflerini sürdürüyordu. ‘Tokat atıp saçlarımdan tuttu’Artık ondaki beraber olma duygusu saplantı halini almıştı. O gece, ‘Polis, kimse kıpırdamasın. Herkes yerinde kalsın. Çıkacağız’ dedikten sonra bana bir tokat atıp saçlarımdan tuttu. Kendisine karşı koymak isteyince de yere yatırıp sürüklemeye başladı. Birkaç metre sonra çektiğim acının ölüm acısı olduğunu düşündüm. Neredeyse kafamın derisi yüzülecekti. 50 metre boyunca beni sürükleyip arabaya bindirdi. Yol boyunca da küfürler edip, tokat atıyordu. Alkol ve uyuşturucu madde almışlardı. Götürdükleri evde bir odaya koyup sırayla tecavüz ettiler. Sabah beni banyoya zorla sokup cinsel organıma kadar yıkadılar. Delil ve sperm örneği bırakmak istemiyorlardı. Bizi yakarsan, seni yakarız‘Polise gitme sana iş buluruz. Daha iyi şartlarda yaşarsın’ şeklinde teklifte bulundular. Kabul etmediğimi söyleyince ‘Bizi yakarsan biz de seni yakarız. Buna benzemez’ diye tehdit ettiler. Yerde sürünme sırasında kalçam yandığı için üstüne oturamıyorum.” C.A.’nın 3 ay önce Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi’nde tedaviye başladığı öğrenildi. Yusuf Kılıç, mahkemedeki ifadesinde ise bu kez müzikholde daha önce dayak yediği için arkadaşlarıyla tekrar müzikhole gittiğini, C.A.’yı alarak çıktığını anlattı.

10 yorum:

MELİS dedi ki...

Çok kötü olunmayacak gibi bir olay
değil.Ne günlere kaldık (:
Sevgilerimle,
Meliz

Adsız dedi ki...

korkunç
:(

hanimelipasta.com dedi ki...

Allah kahretsin bunları. Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın, çoluğumuzu çocuğumuzu, hepimizi.
Böylesine en iyi ceza kesip ağzına sokmak tövbe tövbe.
İstersen yayınlama bunu ama gerçekten yazmazsam çatlarım.

Huzurla kal
Hülya

blacklebron dedi ki...

Bu gerçekten inanmak istemediğim bir olay .. Hatta bir iki şey yazacaktım özellikle bu konuda ama elim gitmedi klavyeye ..

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Tülay abla,
Aileniz ve sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmenizi temenni ederim.Anneminde selamları var.
Saygılar,
Cenk

Adsız dedi ki...

inanmak güç nasıl bir cesarettir bu

Adsız dedi ki...

bu insanlar çıldırmış

Adsız dedi ki...

bunları asmak lazım

etki alanı dedi ki...

Sevgili melis,
Çocuklarımızı eğitirken önem vermemiz gereken değrleri ortaya çıkarıyor bu gibi olaylar

...................................

Hem de nasıl Aynur'um...Allah çocuklarımızı korusun..

...................................

Sevgili Hülya,
Doğruluk payı olan düşüncene şu şekilde katılıyorum.Aynı korkuyu yaşayacak bir olayla karşılaşmasını diliyorum...

.................................

Sevgili blacklebron
Seni uzun süredir göremiyordum bloğumda,hoşgeldin.
Ve senin gibi görüşleri olan birinin eli klavyeden çekilmemeli.Bu konudaki görüşlerini okumak isterim.
Hayata düzgün bakan gençlerin fikirlerini okumayı çok seviyorum...

............................

Sevgili WarhaWk,
Annen ve sana mutluluklar diliyorum .Hiçbir zaman unutmazsın kutlamayı,gözlerinden öpüyorum..

.............................

Cahil cesaretidir bu Konteyner,Korkak insanların başvuracağı,cesaret diyebildikleri acz.
Eğitim şart diyorum...
Bu arada blog,çok ilginç ve güzel geldi.Yazlık için muhteşem fikirler bence...

.............................

Bence ruh hastalığı,kulak burun boğaz....
Bloğunuz benim ilgimi çekti.Sanırım sol köşeme yerleştiniz bile...

..............................

Şeriat ha sevgili tabela...
O kadar değil ama,aynı acıyı tatmasını isterdim...

Adsız dedi ki...

І'm not sure why but this website is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
cheсk back lаter οn anԁ see іf the
problem still exіsts.

Stοp by my homepage - take a look - 1kviews