25 Aralık 2008 Perşembe

Engeller ve çılgın ihtiyarlar....





Tam bir karmaşa içindeyim...


Çok uzun zamandır,bilgisayarlarla çatışma yaşıyorum...


Şeker bayramından beri evdeki bilgisayar,mehter takımı gibi bir ileri iki geri gide gide en sonunda kurban bayramında tamamen durdu...Yaptıracak zamanı kendime ayıramıyorum,çocukların da okulları müsade etmiyor.Anlayacağınız bilgisayarı tamir ettirecek zamanı bulamıyoruz...

İş yerimdeki bilgisayar,olabildiğince yavaş ve sadece maillerimi okuyacak kadar açılabiliyor.Cevap bile yazamıyorum.MSN tamamen kapalı...Çok aktif bir muhasebe işlemleri olmadığı için müdahele etmiyorlar...Umarım yeni bir bağış yapılır da yeni bir bilgisayar gelirse herşey normale döner...Dernek olduğu için bu ihtimal yüksek....


Kızkardeşimle aynı sokakta oturmamıza rağmen,geç geldiğimiz için,bırakın internet için gitmeyi,haftada bir selamlaşabilirsek ne mutlu bize...


Yani,


Bilgisayarda,gezinip blogları okumak zorlaştı,bilgisayarın yavaşlığı nedeniyle,günde ancak beş altı tane ziyaret gerçekleştirebiliyorum.Bu yüzden uğrayamadığım dostlardan özür diliyorum...Zorunlu ara vermek zorunda kaldım çünkü... En kısa zamanda evdeki bilgisayar için zaman ayırmalıyım ki sizlere kavuşabileyim...

O kadar çok fotoğraf ve konu birikti ki,zaman aşımından dolayı belki de hiç yayınlanamayacaklar... Hep internetten resimler konulara eşlik ediyorlar...

Ama yine ,ancak internetten bulabileceğim bir resmin haberini yazacağım...

ÇILGIN İHTİYARLAR!


Dün akşam bu iki sevimli dostun yaptığı eylemi izlerken gözlerim doldu inanın...

TEMA Vakfı Onursal Başkanı 87 yaşındaki Hayrettin Karaca ile 94 yaşındaki Sümerolog Dr. Muazzez İlmiye Çığ, Meclis önünde vatan toprağının satılmaması için sessiz bir eylemle seslerini duyurdular...

Topraklarımızın yabancılara satılmasını protesto ederken bile sarfettikleri sözler,nezaket yüklü ikazlardı.İkisiyle de gurur duydum,nihayet bir ses çıktı diye...Yanlarında yer almayı çok isterdim.Ankara'da bugün de tekrar orada olacaklar.Meclisin önünde,umarım çok katılım olur...

En başta eylemlerinden bahsetmeden önce Hayrettin bey'in şakası,anlam yüklü bir şakaydı...

"Ben ,bana uygun bir hanım,Muazzez de kendine bir koca bulmak için toplandık burada" deyince Muazzez hanım dayanamayıp açıkladı eylem sebeplerini...

Ben utandım,ama gerçekten utanması gerekenler ne yapıyor acaba?

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&Date=24.12.2008&ArticleID=914147

5 yorum:

sufi dedi ki...

Tütü'cüm of ki of;
Aynı bilgisayar vınlamaları ve kapanmalarıyla bayram süresi biz de uzak kaldık sizlerden.Tamire verdik parça yurt dışından geliyormuş 3 hafta geçiyormuş falan bayram sonrası çaresiz geri aldık eve getirdik baktık çalışıyorrrr, sevindik inan ki bize tamir parası ödetmeden galiba gayb erenleri yapmış maaşallah.Dilerim seninkine de öyle birşeyler olur bence aç ve dene.
Muazzez Hanıma da
Hayrettin Bey'e de gönülden sevgiler gözlerim yaşlandı inan.Türkiyenin artık Atatük'e ihtiyacı var. Sevgilerimle dilek.

Unknown dedi ki...

Bayıldım çılgın ihtiyarlara sonsuz destek onlara can-ı gönülden :)
bilgisayarınız için de acil en iyisiyle değişimler :)

etki alanı dedi ki...

Bilgisayar hala dert bize...
Elbet zaman ayırıp tamire gidecek,ve biliyorum ki çok basit bir arızası var...Ama teknik bilgimiz olmayınca kalıyoruz...
Çılgın ihtiyarlar müthiş yol göstericiler...

.............................
Teşekkürler Fundacığım...
Keşke o iki insan gibi dolu dolu yaşlanabilsek...
Birer pusula..

Adsız dedi ki...

Gοod blog уοu've got here.. It's
hаrԁ to find high quаlity writing lіke уours these days.
I honeѕtly apρreciate indivіduals like
уou! Τake care!!

My page - www.19ja.com
My website :: http://likedspace.com

Adsız dedi ki...

Thanks foг a marvelous pοsting! I гeаlly enjoyеԁ reading it, you
might be а grеat author. I will makе certain tο bookmaгk your blog anԁ wіll often come baсk down the
road. Ι ωant tо encourаge you tο ԁefinitely contіnue your gгeat postѕ, have a nice wеekenԁ!



Feel frеe to viѕit my web blog - ebaymarketings.com