6 Mart 2008 Perşembe

Bir arkadaşa..!!

Uzun bir süre uğramadığım bloglardan biri..Halbuki tesadüfen bulduğum ve yazılarını çok beğendiğim birii...Farklı bir elektriği var...Onun gibi bir kaç blog daha beni bu şiddette etkilemiştir..(.Belki onları da ihmal ediyorum..)

Ağır bir ameliyat geçirmiş..
Beni neden bu kadar etkiledi bilmiyorum..Belki ameliyat öncesi yazdığı yazıdır beni taş eden.. Yanında olmak istedim birden!
Mümkün değil biliyorum,ama Hani bazen hissederiz ya, kuvvet olmayı,işte öyle birşey...

İnanılmaz güçlü biri!
Lokal anesteziyle ameliyat olmuş...
O ameliyat yazılarını okumalısınız...Tam bir safari etkisiyle yazmış..

Biraz uykusuzluğuma sebep oldun OPTİO !

Geçmiş olsun,geçmişte kalsın.....

3 yorum:

berfin dedi ki...

insan gerçekten yaşıyor o anı değil mi?sevgili optio ya senin sayende yeniden geçmiş olsun diyeyim.

etki alanı dedi ki...

Bloğunu okudun mu Berfin?
Müthiş biri...

---OPTiO--- dedi ki...

tütüüü...tülaycim....cok duygulandim...cokk hemdee...

kiyamam ben sana yaa..

bu arada düzeltiyim..lokal anestezi degildi...narkoz du aldigim..daha önceleri baska bi ameliyatta lokal anestezi yapilmisti..ama narkoz verdiler bu defa ...bu na ragmen ayik kaldigim icin herkez senin gibi düsünmüs :)) napiyim :;D fil gibiyim :D


cok duygulandimmmmmm...yazini okuyunca..
müthis olan sensin bence..kesinlikle sensin...yorumlarini okuyunca öyle kötü oldum ki....yanii cok baskasin sen...

vaktin olursa görüsmek isterim seninlee....hemde cok isterim....

cok tesekkürr ederim tekrar ....
kocaman öpüyorum seni...kocaman cok hemdeeeeee