6 Şubat 2008 Çarşamba

İlginç Araba Tasarımları

1 Sinderella ile başlayan,zihnimdeki değişik araba tasarımları zamanla,hayallerimin sınırlarını zorlayarak,inanılmaz boyutlara gelirdi ve kendimden şüphe etmeye başlardım.Tümüyle masal diyarlarında mı yaşamaya başlamıştım yoksa?...
Ama gördüğünüz gibi yalnız değilmişim.
Tasarım tasarımdır,kafayı tırlatsanız bile...
Hangi araba sizi yansıtır...Numarasıyla belirtir misiniz..?
Benim arabalarım,kesinlikle 16-32 ve muhakkak 46 .. Mırıl mırıl kedimle dolaşırım...


2


3

4
5



6



8



9


11


12

13

15




16

17


18





19



20

21
22



23


24-25-26





27-28-28








29-30-31







32-33






34-35-36





















37-38-39





40-41-42









43-44-45







46
47
48








49



11 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bu arabalar�n hepsi birbirinden �lg�n, ama ben san�r�m numaras� 10 olan mavi �i�ek kapl� vosvosa bay�ld�m :)

SenaBera dedi ki...

10(yeşil vosvos),13 ve 19..:)

Unknown dedi ki...

Sindrella arabasıııı çok güzelmişş

Geveze Kalem dedi ki...

Sevgili Tütü, kelime oyunları merkez ofisinden bekleniyorsunuz.:)

''Senin görevin Tütü, tabii kabul edersen, kelime oyuncuları için yeni bir kelime söylemektir. Bu disk on saniye sonra kendi kendini yok edecektir. Teşekkürler Tütü.''

Hazır arabalardan bir post yapmışsın ben de hem bir zamanların hayal arabası Kara Şimşek'e bir gönderme yapayım hem de sana görevini hatırlatayım dedim.:))

Boncukçu dedi ki...

Heh hee görevimiz tehlikedeydi o söz bi kereemmm :)))
yarış arabasına benzetilen vosvos harş hepsine bayıldım, kedililerin yeri başka elbet :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Pikaççuuuu ve Sinderella favorilerim. Hepsi çok ilginç.:)

ginger dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN İLGİNÇ AMA BENİM FAVORİM ŞU KENDİNİ KEDİ SANAN ARABA 11 NUMARA İLE KENDİNİ TEKNE SANAN ARABA 47 NUMARA.

NiNo dedi ki...

ben vos vos hastasiyim ama su camdan galiba hani sindrellanin arabasi ona bayildimmmmmmmmmm abla gorunmuyosun nerelerdesinnnnnnnnnnnnnn

Geveze Kalem dedi ki...

Boncukçu, haklısın yaa, kara şimşekle görevimiz tehlikeyi bile karıştırıyorsam yaşlanmışım demek ki.:P

etki alanı dedi ki...

Hemen arabayı kaptınız bakıyorum,böğürtlengözünannesi.Hem de en cicilerinden birini...Güle güle kullanınız efendim:)

.............................................

Oooooooooo,senabera,
Üç araba birden,Benim gibi çoookkk zenginsiniz galiba:)


..........................................

Evriimm,
Benim romantik sinderellam..

..........................................

Aaaaa,
Görmemişim geveze kalem,hemen kelimemi belirttim ve yayınladım bile..
Yalnız,senin yorumlarda yaptığın aşık atışmalarına bayıldığımı bilmelisin...Muhteşemsin...

.........................................

Benim favorilerimde kediler boncukçu,

Veee,sizi yanlış bulma kuşu ilan ediyorum.! :)

......................................
Barb michelen,benimle havaalanında karşılaştığını söylüyor,ama yok böyle birşey,
Sanırım sitesini tanıtmak istemiş,ve network tarzı satışı sunmuş..

............................................

Eveettt,bir çocuk ruhlu incegülüm,
Bu arabalarla gezdiğimizi düşünebiliyor musun? :)

.......................................

Senin de çılgın yönünü görmüş olduk ginger:)

.............................................

Ben sürekli iş görüşmeleri için sokaklardayım nino..

............................................

Ben demiştim geveze kalemim:) :)

Adsız dedi ki...

Ηello іt's me, I am also visiting this site regularly, this site is genuinely nice and the viewers are really sharing nice thoughts.

Visit my site - go here - 1kviews
My page: check this page - 1kviews