21 Şubat 2008 Perşembe

BİYO Diyor ki..!

Benim biyonik kedi'm,kalemi eline aldı mı,yazılarına doyum olmaz..Tek yanlı değildir..Ortadan konuşur...
Bu yazısında da ,sosyal çevrenin insan davranışlarına nasıl belirleyici etkisi olduğunu çok çarpıcı şekilde anlatmış...
Ben kopyalarken aynı şevki verememiş olabilirim...Onun sayfasında onun düzenlemesiyle okumak isteyenlere dediyorum ki ..işte BİYONİK KEDİ !
Derin bir nefes alın!
Yazdıklarımı adam gibi okuyacağınız bi zamanınız varsa okuyun.
Neden?
Çünkü kıçından başından okuyup götünüzden uydurduğunuz sonuçlar çıkartmayın!Kafamı da bozmayın!Okumaya başlamadan önce çişiniz falan varsa yapın.Yok bu sefer gülmekten altınıza işemeyeceksiniz lan!Yazı çok uzun oolum,ondan.Çayınızı ,kayfenizi alıp gelin bakiim.Yazım öyle uzun ki ananızı bellicem.
Evettt elime kılıcımı alıp başlıyorum............................................

4 yorum:

Biyo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Biyo dedi ki...

Tütüm
Teşekkürler:)

YinedeEşekVedeMikropBiyo

berfin dedi ki...

tütü'm
biyo coşmuş yine:))

Adsız dedi ki...

I dο not even know hоw I ended up here, but I thought this
post was grеat. I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren't аlready ;) Cheеrs!



My wеb-sitе - in Order to - 1kviews