1 Haziran 2010 Salı

Şener: Türkiye ile İsrail arasına kan girdi.

Bugün bu cenazenin törenine şahit oldum.Otobüste,yukarıdan bakıldığında,inanılmaz bir birliği gördüm ve birlikte yaşanan bu üzüntünün isyanına şahit olmak yüreğimi daralttı.Bir an o annenin yerine koydum kendimi....YOK! DAYANILABİLECEK bir acı değil bu!
Allah kimseye yaşatmasın! Şehit annelerine ve evladını kaybetmiş tüm ailelere sabır diliyorum.
Bu ikinci kez katıldığım şehit cenazesi....Dışarıdan yaşamak bile ciğerimi deldi.

Son günlerde,bu siyah kurdeleyi çok kullanır olduk.
Üzülmekten başka bir şey yapamıyoruz.Devletin bürokratlarının bir çözüm bulması gerekiyor.Yoksa,üst üste gelen bu üzüntüler,isyanı getiriyor.Ve bu isyanlar,korkarım daha kötü olayları tetikleyecektir.....Daha fazla kayıplar vermeden çözüm bulunmasını diliyorum...

Çocuklarımı hep sağ duyularını kullanmalarını söyleyerek büyütmeye çalışıyorum.Ama yardım gemisine yapılan saldırıdan sonra,facebook'taki isyan yazılarını gördükçe,hem duyarlı oldukları ve memleket meselelerine kayıtsız kalmadıkları için seviniyorum,ama bir yandan da içlerine kin yerleşmesini hissetmek de ürkütüyor açıkçası.
Tüm ülke çocuklarımız aynı duyguyla hareket ediyor.
Bugün Paşabahçe ilköğretim öğrencileri'Şehitler ölmez,vatan bölünmez'diye bağırırlarken,bir kısmının kinle ve intikam duygusuyla 'kanınız yerde kalmayacak'diye bağırdıklarını duydum.İnanılmaz bir bakış!Burnundan soluyan bu çocuklar bu günü asla unutmayacaklardır.Canım ülkemin her köşesinde bu duygularla dolu çocuklar var.Çocuklarımız,yeni keşifler içinde olmaları gerekirken,her gün gelen şehit haberlerinin yanında,bir de gemi saldırısını yaşadıkları için kin ve intikam duygularıyla besleniyorlar....

Çünkü Abdüllatif Şener'in dediği gibi "TÜRKİYE İLE iSRAİL'İN ARASINA KAN GİRDİ"

İşte bu yüzden,devletin sorumlularından bir çözüm getirmelerini istiyorum....
Yoksa olacaklardan korkuyorum....

O kadar çok görüntü ve açıklamalar var ki,allak bullak oldum.Her haber başlığını okudum...

3 yorum:

ramazan dedi ki...

Terör belasını çözemeden , şimdi de ortadoğu'nun bataklığına sürüklediler bizi. Bizim çocuklarımızı da filistindeki, kuzey ıraktaki çocuklar gibi ellerinde kalaşnikoflarla görürsek hiç şaşmayalım. Buyanlış siyaset bizi kabileyöneticiliklerine doğru sürüklüyor.

etki alanı dedi ki...

Kim ne derse desin,yıllarca verdiğimiz şehit çocuklarımız için bu kadar ayaklanılmamıştı..Bu ağrıma gitti açıkçası...Her şehit yüreğimizi dağlıyor...Nasıl olursa olsun teröre karşıyım,ama önce içerisi...Acaba Filistin teröre karşı verilen bu savaşta ne tarafta olur.Her zaman sivil halktan yanayım.Tönetimlerin savaşı bana göre değil...

Adsız dedi ki...

Wow, this post іs pleasant, my younger sister is аnalyzing
thеѕe thіngs, thuѕ I am going tο сonvey heг.



Μy web-ѕitе :: check it out - 1kviews