16 Haziran 2010 Çarşamba

Kendime bir faydam dokunsun...


Sürekli koşturmaca içinde olduğum için bir türlü kendime bakamaz oldum...
Hani zayıflamayı bırakın,aynaya bakacak zaman bulduğumda kendimi şanslı görmeye başladım.
Geçen gün aklıma geldi,Tibet'in gençlik pınarı diye bir kitap almıştım.O zamanlar oldukça rahatlamıştım verdiği hareketleri yaptığımda....
Tekrar başlayayım diyorum.
Belki ,kendimle beraber size de bir faydam dokunur diye linkini veriyorum...
Tüm hareketler detaylı ve çok kısa,lütfen şöyle bir göz gezdirin,eminim ilginizi çekecektir....



6 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

tütücüm aldığım fazladna kilolara vereyim diye başladığım diyette 13 kilo verdim artık yokum :)

bel ağrılarım için doktor hareket vermişti onlara yeniden başladım. senin hareketler de işimi görür.

veilk fırsatta bi spor salonuna yazılıcam hem verdiğim kiloları geri almayayım hem de dinçleşeyim diye.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

İyi hayırlı kandiller dilerim.

Sevgiler , Saygılar
Cenk

Adsız dedi ki...

bir zamanlar bir üveykız varmış ,birde onların melek kalpli kötümü kötü bir üvey anneleri varmış.ama gelzaman gitzaman üvey anne üvey kızını unutmuş. masal bu ya bu kızın başına gelmeyen kalmamış .... devamını dinlemek isterseniz bir telefon uzaklığındayım üvey annem

etki alanı dedi ki...

Seni kutluyorum Pillim pedrom...
Kilo vermeye karar vermek çok önemli,bir de o kararı hayata geçirmek daha önemli...

Ve de spor salonu çok doğru bir hedef....
Benim de bir an önce atılım yapmam gerek...

..................................

Hiç unutmazsın böyle önemli günleri.Bu yüzden ayrıcalıklı yerini koruyorsun bende...Askerliğini de bitirip geldin,annenden daha mutlusu yoktur.İkinizi de kucaklıyorum sevgili Cenk...

...............................

Sen bilmez misin bre sezar sezar...
Adı üstünde,ÜVEY ANNE!
Önce kendi kızını evlendirecek,sonra üvey kızlarının canına okuyacak.
İki üvey kızını da dövecek zamanı bulacak(masalda tek külkedisi vardı ya,hadi hayırlısı).
Gerçi diğer üvey kızını öldürdü üvey anne,ama diğeri yeter bu kadına...Uğraşmayı sever çünkü üvey anneler,değil mi?
Özledim bende,arayacağım...

Adsız dedi ki...

Woah! I'm really digging the template/theme of this blog. It's simple, yet effective.
A lоt of times it's challenging to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say you've ԁоne a superb job with
thіs. In addіtion, thе blog loads suρег
quick foг me on Safаri. Excеρtional Blog!


Feel frеe to surf to my ωebρage
- Simply Click Here - 1Kviews

Adsız dedi ki...

Wonderful blog! Ӏ fоund it while suгfing arounԁ on Υahoo Nеws.
Dο yοu hаve anу tіρs on hoω tο
gеt listed in Yahοo Newѕ? I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

My blog www.bham.net