7 Haziran 2010 Pazartesi

Bihter doğum yaptı....

Geçen sene annesi onu doğurmuştu.....Bu sene ,kendisi doğum yaptı....
Doğum zamanı!
Bihter nihayet doğurdu....
Ben siparişlerimi yetiştirmeye çalışırken,bir gözüm de ondaydı.Farklı bir hareketlenme oluşmaya başladı onda...Ama o kadar telaşım vardı ki,saat 17.00 de teslim etmem gereken siparişi ancak 16.45 de bitirebildim.Resmen turboları takıp yola çıktım.Beykoz'dan Çağlayan'a bir saatte varabildim ancak.Ama evden çıkarken,Bihter'i dışarı çıkarmamalarını söyledim çocuklarıma...
Tam firmaya geldim,kızım aradı."Doğum başladı anne" deyince,siparişleri içeri girmeden kapıdan teslim ettim ve koşarak otobüse yetiştim.
Kızımın dokunmaması gerekiyor,"teyzeni çağır hemen "dedim.Ama o gelene kadar bir taneyi doğurmuş.Ama eşini çıkaramayınca, kızım eldiveni takıp yardım etmeye başlamış Bihter'e.Sürekli mırıldamış,ama çok sancı çekmiş.Kardeşim geldiğinde üçüncüsü gelmiş.
Kapıdan girdiğimde dört yavrusu olmuştu bile...
Gözleri çakmak çakmak,ne olduğunu bile anlamadan anne oldu tatlım.
Her şey bittikten sonra,uyumaya başladı.Ertesi günü altındaki havluyu değiştirdim .Ama hala ne olduğunu anlamıyordu.Hem ayrılamıyor,hem de farkına varmadan üstlerine yatıyordu yavrularının.Onlar ciyak ciyak bağırınca,altına bakıyor ve sonra şaşkın şaşkın bir onlara bakıyor bir de bana....
Sonra mırıldayarak,eskisi gibi cilve yapmaya başlıyor bana...Yavrular bir anda memeden kopuyorlar ve bağırarak aramaya başlıyorlar tekrar...
Daha kendilerinde değilken,bir meme için birbirlerini tırmalayacak kadar kuvvetli olmaları şaşkınlık verici...
Mucize bunlar....

9 yorum:

Esra dedi ki...

Tebrik ederim! Cok tatlilar... gercek bir mucize, degil mi?
:-)

Hürrem Sultan dedi ki...

İnsan olsun, kedi olsun her doğum bir muzice gerçekten. Çakıl taşına'da bravo takmış eldivenleri olaya girmiş süper:) güle güle büyütün çok çalışmanız lazım çok süt lazım sizin eve artık :))

etki alanı dedi ki...

Kesinlikle Esracığım,tam bir mucizeler.Öyle çabuk büyüyorlar ki....
Hele algılamalarını görsen şaşarsın...

...................................
Lohusamızı ziyarete açtık Hürrem sultan,bekleriz....

meizitang, botanical slimming dedi ki...

meizitang, botanical slimming

zayıflama hapı dedi ki...

zayıflama hapı

göğüs büyütücü dedi ki...

göğüs büyütücü

zayıflama biber hapı dedi ki...

zayıflama biber hapı

Adsız dedi ki...

Great blοg here! Alѕo youг sіtе lоads up faѕt!
What hοѕt are you using? Cаn I gеt your
affіliаte link to yοur hoѕt?
I ωish my website lоaԁed up as quісkly as yοurs lоl

Here iѕ my blog poѕt; Visit - 1Kviews

Adsız dedi ki...

It's very easy to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this post at this web site.

My web blog - simply click here - 1kviews