20 Mayıs 2012 Pazar

Elde var hayat


Sanatçı olmayı herkes ister ama ,her isteyen bunu başaramaz.Çünkü korkunç sabır isteyen bir meslek dalı,sinema ve televizyon sanatçılığı.Sabahtan akşama kadar tekrar edilen aynı sahneleri saymak mümkün değil.... Hele gürültülü sahnelerin onlarca kez tekrarı kafa bırakmadı bende.Dükkanımın önünde çekimi yapılan dizinin kahramanlarını görmek çok güzel de,gürültünün bitiminde gittiklerine  çok sevineceğimi düşünemezdim...
Şöhret olmak zor!
Hani hep özenilir ya,asla bana göre bir iş değilmiş...Bir kaç yıl önce oğlumu da iki çekime götürmüştüm,Selena ve yine cadılı bir filmin okul sahnesi için,sabahtan gittiğimiz çekimlerden akşam saatlerinde eve geldik.Ne o!yapılan onca çekimden sadece bir anlık görüntüyü görünce çıldır
mıştım.Okul bahçesinde dolaşan öğr
encilerden bir
iyd
i sırığım.Hem çalışan ekibe,hem de şöhret basamaklarında olanlara sabırlar diliyorum.Zor iş.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

I nеedеd to thank you for this fantastic read!
! I absolutely enjoyed еvery bit of it. I've got you book-marked to check out new stuff you post…

my page: www.sociallyteent.com