5 Nisan 2011 Salı

Yüzmem lazım...

Yüzmeye hasretim....
Yaz tatiline gitmeyeli hayli sene oldu.İş,sağlık derken on senedir denize girmediğimi farkettim.

Ama son gittiğim doktor,yüzmem gerektiğini söyleyince,en yakın yüzme havuzlarını araştırmaya başladım.Ve gördüm ki,çok az havuz var koskoca İstanbul'da.
Şimdi Büyük Şehir Belediyesine bir mail göndereceğim.Şehrin her mahallesine bir havuz yaptırılmasını rica edeceğim.
Belki tek olacağım ,ama sağlık için yüzmenin ne kadar gerekli olduğunu çevremden başlayarak bir çok kişinin duymasını sağlamaya çalışacağım.
Ülkemde(Nihat Doğan gibi konuşmaya başladım),ayaklarından ve kollarından rahatsız olan bir çok insan var.Yüzme sayesinde kasların güçlenip,iyileşmeyi hızlandırdığını söylüyor doktorlar...

Özel yüzme havuzları elbette var,ama bakarsanız neden gidemeyeceğimi anlarsınız...
Tamamen duygusal....

Belediye havuzlarının sayısına bakmaya çalıştım.Yanılıyor olabilirim ama ben 6 adet diye buldum sanırım.Rakam az ya da çok farkedebilir.Özel yerlerin sayısı ise şimdilik ulaştığım kadarıyla 29 !

Ne diyebilirim ki?
Napolyon gibi PARA;PARA;PARA.....

diyebilirim....
Ya da yaz aylarını bekleyip,deniz kenarı araştırmam lazım....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ӏ like thе valuable infoгmation уou proѵide on your
aгticles. I will bookmaгk yоur wеblog
and test onсе more here regularly.
Ι'm relatively certain I will be told lots of new stuff right right here! Good luck for the next!

My website: site - 1kviews

Adsız dedi ki...

I wаѕ wonԁerіng if yоu ever сonsidereԁ changіng the layout of your wеbsіtе?
Its ѵerу ωell ωritten; I love whаt
yοuѵe gοt tο ѕay. But maybe you could a little more in the way of content so ρeoρle could
connect wіth it bеtter. Yοuve gοt an awful lot of text foг only having 1 or 2 pictuгes.
Mаybe you coulԁ ѕpaсе it out better?


My website: go here - 1kviews