7 Ekim 2009 Çarşamba

Kertenkele öldürmek sevapmış (!)....


http://www.agnostik.org/video/43-kertenkele-oldurmek-100-sevap.html

Bir dinleyin....
Sanırım lüks evinin bahçesini kertenkeleler sarmış beyefendinin...Canı yanmış olacak ki,öldürme eylemini bu şekilde kamufle ediyor...Ne de olsa bu gibi insanlar,ne söyleseler doğru olduklarına inanırlar....
Hem de ,bir vuruşta öldüren 100,iki vuruşta öldüren 50 sevap kazanırmış...
Akıl hastaneleri bu tip insanlarla dolu,sanırım bu gözden kaçmış....Sevap hastalığı da cabası...
Bizim kediler epey sevaba giriyorlar demek ki! Ellerinden kurtardıklarımla,benim yerim cehennem olmalı... Üstelik,isim bile takmıştım kaç "kerti "kaç diye seslenerek.Yazıklar olsun bana.Cayır cayır yanacağım Cehennemde... ;-))
GEL!
VATANDAŞ GEL!
SEVAP KAZANMAK İSTERSEN BİZİM BAHÇEYE GEL!
ZEBİL GİBİ KERTENKELE DOLU BAHÇEM!
BİR KERTENKELE YAKALAYANA İKİ SÜMÜKLÜ BÖCEK DE BENDEN!
PROMOSYON!
BELKİ İKİYE KATLANIR SEVAPLARINIZ!


8 yorum:

Adsız dedi ki...

leyla,
merhaba güzelim bizim bilgisayarda kafayı yedi,haberleşemiyoruz,
sana bir öneri,,, kertenteleler senin olsun, sümüklü böcekleri topla bol bol.. (ciddiyim) sümüklü böcekten güzellik kremi yapan fabrika bunları satın alıyormuş,bizim bahçeye sürüyle kadın arasıra girip topluyorlar.
internetten fabrikayı araştır
belki beykoz şubesi olursunnnn
ha ha ha,,,sevgiler

beyaz mendil dedi ki...

:))))))))))))))))

sufi dedi ki...

Bu adamları ekranlara çıkaranlara da "yazıklar olsun "dedirtti.Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

etki alanı dedi ki...

Aradım Leyla'cığım aradım ben o firmaları...Bir gelseler,tüm mahalleye göndereceğim bu firmayı ama,yeter ki arasınlar...Tok bir firma bu galiba,aramadığına göre...
:-))

................................

etki alanı dedi ki...

Bence de...
:-)))))))))))
Eller gider aya,biz ise yaya,demişler ya ,çok doğru beyaz mendil...

........................
Canım Sufim,
Biz ne dersek diyelim,hala arkamdan gelecek bir yığın salak bulurum diyen böyle adamlar da var demek ki...Bilmiyorum,arkasından giden var mı?

.................................
Hemen Eylül bahçesi,hemen....

motto dedi ki...

Süper Süper Süper...

Adsız dedi ki...

Ѕinсе the admin оf thіѕ web ѕite іs ωorking, nо hesіtatіon veгy rapіԁly it will be
well-κnown, due to its feature contеnts.


Lοοκ at my ѕite; http://www.oilsandsnetwork.ca/