14 Temmuz 2009 Salı

TüTü!nün maceraları....

Sadece Ayşegül'ün maceraları var sanıyorsunuz değil mi?
Yanıldınız!
TüTü de bir çok maceraya el atmıştır....Aslında her birine ayrı öyküler uydurmak isterdim,ama gecenin bir yarısı,tesadüfen bulduğum bu fotoğrafları,ancak yayınlayabileceğim...Öykü uyduracak zamanım yok anlayacağınız....
Buyrun o halde....

TüTü Ablasıyla dans ediyor...
TüTü Gül olmuş...
Erzincan'da arkadaki dağlarda kar olmasına rağmen,23 nisanda giydiği kıyafetin altına kilotlu çorap giymediğine pişman ,donan bir gösterici olarak geçite katılıyor....
Burada bir gülü sergiliyorum.Gramafon kağıtlarından olan yaprakların beni ısıtması için dua ederken soğuktan tir tir titreyen bacaklarımın üstünde durmaya çalışıyordum.İnat etmeyip,annemi dinleseydim,yaprakların altına boğazlı kazak giyip,ayağıma da yünlü külotlu çorap giyecektim....
Bir haftalık bir griple atlattım o soğuğun ardından...

TüTü dansta...
Başka partnerim olmadığı için sadece ablamla dans ederdim...Farkındaysanız hep aynı pozisyonda dans ediyoruz...Yapışık ikizler gibi...Yani,siyam ikizleri...
:-))



Yine dans...
Kapı gıcırtısına oynuyormuşum herhalde...Baksanıza,yine pistteyim....

TüTü parkta...
Hanım hanımcık otururmuşum hep...


TüTü salıncakta...
Evimizin bahçesinde hep varolan salıncak için kavga etmeyelim diye,annem akrabamız olan Nurten ablamla birlikte üçümüzün sığacağı genişlikte salıncağı kurunca,hepimiz keyif almışız...
Tabiii ben çoğunlukla orada yatıp uyurmuşum ve diğer iki kişi sinirden köpürürmüş....

Aslında inanılmaz güzel fotoğraflar var.Ama tarayıcımız olmadığından,ancak fotoğraftan fotoğraf çekebildik...Geçen sene kızım çekmişti bunları,ancak bulabildim...
Diğer fotoğrafları da internet cafelerden birinde yaptırabilirsem,maceraya devam....

8 yorum:

öykü dedi ki...

Tütücüm her bırı bırbırınden degerlı bu karelerın..
Bızımle paylastıgın ıcın cok tskler
kucuk bı prenses gıbıymıssın
sevgılerımle

Tabiat Ana dedi ki...

tütücüm çok tatlısın :)
herzamanki gibi:)

sufi dedi ki...

Tütücüm
Ne şeker bir kız çocuğusun sen öyle kibarım benim.Çocukluktan belli oluyor ne olacağı insanın değil mi?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allaam, bir kızım olsaydı, böyle prensesler gibin giydirip hanım hanımcık oturtsaydım parklarda. Abileriyle dans etseydi.

Sen çok tatlıymışsın tütüm ya. Ama benim kızım hiç bu hayale uyacak bir tip olmazdı ki. Muhtemelen çamurların içinde top oynayan, oğlan çocuklarına dayak atıp sürekli şikayet getiren bir kız olurdu. :)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ben geçmişi çok seviyorum ve bu resimler bir harika!
Paylaşımın için teşekkürler

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Tütücümmmmm,
yüzün hiç ama hiç değişmemiş!!! sima aynı, enerji aynı desem:)

Selin dedi ki...

Selam Tütücüm,
Böyle güzel anıların fotoğraflardan bizlere anlatılması ne kadar da keyif verici.
Ama benim içim buruk Tütücüm. Neden biliyor musun?
Çünkü ben ailenin ortanca çocuğuyum. 5 kardeşin üçüncüsü. Bilirsin, ortanca çocuklar hep arada kaynar. Ben de öyle olmuşum anlayacağın. Bırak bebekliğimi, küçüklüğüme dair bir resmim bile yok :(
Ne acı değil mi? Bu yüzden anne ve babama hep kızıyorum. Ama elden ne gelir. Düşünsene, nasıl bir bebek olduğunu, nasıl bir çocuk olduğunu bilememek ne acı!!!
Sanırım bu yüzden fotoğraf çektirmeyi çok seviyorum. Her anı ölümsüzleştirmeye çalışıyorum.
Ama bu burukluğu ömrüm boyunca yaşayacağım :(((
Sevgilerimle
Selin

Adsız dedi ki...

Gгeat post. I am facing a few of theѕe issues as well.

.

Feel free tο surf to mу web page; check this - 1kviews