4 Temmuz 2009 Cumartesi

İstanbul'un temiz denizi de varmış....

-"Anne,biz yarın denize gitmeye karar verdik."
-"HAAYIIIRRRR!"
-"Niye anne,biz kararlaştırdık."
-"Ah!Özür dilerim oğlum,18 yaşına geldiğini unutmuşum,danışmadan gidebilirsin tabiii....SEN DAHA 15 YAŞINDASIN VE BEN İZİN VERMEDEN GİDEMEZSİN!aYRICA NEREDE GİRECEKSİNİZ?SANKİ TEMİZ DENİZ VARMIŞ GİBİ,BİR DE BOĞULMA OLAYI VAR...BEN NASIL YETİŞİRİM?
-"Ya anne! Mali abinin teknesiyle açılacağız.Hani geçen sene gittiğimiz yer var ya işte orada...Sen de kıyıdan takip etmiştin bizi....
-"Peki bu adam hepinizi nasıl koruyacak?
-"Anne en küçüğümüz 15 yaşında(kendileri oluyor bu yaştakiler),hepimiz de yüzme biliyoruz,birşey olmaz...
-"OLMAZ! Ya akıntı alıp götürürse....
-"Anne yaaaa,hadi ama,herkes gidecek....İstersen çay bahçesinden gel seyret bizi...
-"La havle!"
-"Hadi,hadi gidiyorum değil mi?
-"Önce teyzenle bir konuşmalıyım."(Arkadaşınınkocasının teknesi olduğu için)
-"Çok gıcıksın anne!"



Bir tekne gezintisinin görüntüleri....




Bu kanatlanıp uçan şahış,1 ay önce askere uğurlanmıştı...Gideceğine 3 saat kala,evinin önünde geri geri gelen bir servis arabasının çarpması sonucu ayağı sakatlandı.Ona rağmen yine de iptal etmedi ve gitti.Komando olarak atanmıştı,ancak bu kaza sonucunda maalesef komando olamadı.Bir haftalık izne geldi ve bizimkilerle beraber geçirdi bu tatilini...
Şimdi egede bir yerde orduevinde askerliğine devam edecek...
Komando hayalleri sona erdi....
Benim sırığım farklı bir çivileme dalışı....
Yeğenimin ilginç pozlarından biri....


4 saatlik bir yüzmenin sonucunda,deniz analarının istilasına uğrayınca çıkıp geldiler....

8 yorum:

ERDIL dedi ki...

Karsidan karsiya gecerken halen kizimin elini tutuyorum.Her seferinde bana Baba torunun 18 yasinda sen hala benim elimi tutuyorsun diyor.
Böyleyiz biz degisecegimizide
sanmiyorum.
Kusurumuza bakmasinlar...
Saygilar.

aslan dedi ki...

Maşallah çocuklar ne güzel çivileme
denize dalıyor.

Dostlukla,
A.ASalan

Belgin dedi ki...

Tütüm Allah sana kolaylik versin, bu siriklarla ugrasmak hicte kolay olmasa gerek:))
Ama ne yapalim annelik böyle bir sey, kac yasinda olurlarsa olsunlar, aklimiz onlarda kaliyor.

Senin gibi bir anneleri oldugu icin cok sanslilar.

Sevgilerimle

sufi dedi ki...

18 yaşına vasıl olunca her istediği şeyi yapabilecek mi? Sen rahata erebilecekmisin sanki? Yok be tütüm evlenseler de torunlar giriyor sıraya.Allah güzel ömürler versin her birine sevgilerimle.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Zor Tütü'cüm,
Çok zor bu annelik, 15,25,35 hiç farketmiyor.
Mesele bizler, yani oluruna bırakmamak, illa yaşlarının ne olursa olsun anneleri olmamızı unutmamak.
Gerçi sırığın da daha çok küçük.(her ne kadar büyük olduğunu düşünselerde)
Ne yapalım bizler buyuz işte hiç değişmeyeceğiz.
Bu arada İstanbul'un denizi tüm olumsuzluklara karşın halen temiz!!!
Canım boğazım...
Sevgi ile ve hap sevdiklerinle kal...

HEYAMOLA dedi ki...

Selam TÜTÜ :)
İstanbul'da denizin temizlenmiş olması haberleri, bizleri de MEST etti doğrusu!!! Birkaç kulaçta bizler için atarsınız artık ;) Geçmiş zaman Florya ve Çiroz'da ayaklarımızı ıslattığımız olmuştur tabii :D ama yazın ilerleyen günlerinde sanırım Akdeniz tercih edeceğiz!!!
Ziyaretin ve yorumuna çok teşekkürler, beni güldürmeyi başardın!!! O kadar belli ediyor muyum? emeklilikte bile ;)
Güzel tatiller, mutluluklar sizlerle olsun arkadaşım. Görüşmek üzere, sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Beni en iyi anneler ve babalar anlıyor Erdil bey...
Kaç yaşında olursa olsunlar,sanki biz yanlarında olunca daha güvende oluyorlarmış gibi hissediyoruz değil mi?
Ama benim sırığım,görüntüsünün arkasındaki çocuğu göremiyor maalesef...
Kavgalarla devam eden hayatımızdaki endişelerimizi anlamaları evlat sahibi olana kadar devam edecek anlaşılan...
Ama biz 18 yaşında torunumuz bile olsa hala çocuklarımızı korumaya alacağız galiba...
:-))
Saygılarımla...

........................

Onlar çivileme atlıyorlar da,bir de beni sorun Aslan bey...Her yanıma çiviler batıyor onları merak ederken...

...................

Canım benim,Büyüdükçe daha çok merak eder oluyorum bu sırığı...Çakılımı da çok merak ediyorum ama iyi ki denize filan gitmeye kalkışmıyor o da...
Deniz hep tehlikeli gelir bana...Bensiz gitmelerini hiç istemiyorum Belgin...
Ama kim dinler ki beni?

.......................

Boağz gerçekten geçen senelere oranla çok temiz...Ama çocuklarım söz konusu olunca,boğazım düğüm düğüm oluyor Nur hanım...

.......................

Sevgili öğretmenim...
Sayfaların beni mest ediyor.Yazılar müthiş!
Okuduğunda "DANK" etkisi yaratıyor....
Deniz konusunda benim tercihimde Akdenizdir...Boğulma riski en az deniz...Çok tuzlu ama en güzeli...

Adsız dedi ki...

This article is genuinely a pleаsant one it assists new ωeb pеoplе, who aгe wishing in favor
of blogging.

My weblog ... http://www.paccess-packaging.com/?attachment_id=1288