27 Nisan 2009 Pazartesi

ÖLÜM PİYANGOSU MU BU YOKSA!


-"Haydi annem,ben çıkıyorum.Servisi kaçırmadan yetişmeliyim."
-"Hayırlı işler kızım.Allah'a emanet ol."


-"Sağol annem,kendine iyi bak."


Hemen hergün annemle böyle konuşarak evden çıkıyorum.

Kızımla aramdaki konuşma da pek farklı değil...Hatta kızım;


-"Anne karşıdan karşıya geçerken dikkat et,ezbere dalıyorsun yollara."diye tembihler de..(sanki bunu benim söylemem gerekiyormuş gibi gelmiyor mu size de? :-)) )

Üstelik hergün öperek ayrılırız birbirimizden.

Oğlumla telefonda konuşup(öğlenci olduğu için sabah uyurken çıkarım) iyi dileklerimizi birbirimize bildiriyoruz.Her ikimiz de "kendine iyi bak"sözüyle bitiririz vedalarımızı...

Ve hep deriz ki;

-"Akşama görüşürüz."

ACABA?

Görüşür müyüz ?

Hep aklımıza trafik kazaları gelir,ve hep kurtulacağımızı düşünürüz nedense...

Bir keresinde,Eminönü'nde boncuk alışverişine çıkmıştım.Kafamdaki düşüncelerin yoğunluğunu ben bile bilemezken size anlatmam mümkün değil.O zamanlar kızım Kıbrıs'ta,bir yandan onu düşünüyorum,alacak verecek derken,acı bir fren sesiyle irkildim.Kime çarptılar acaba diye gayet sakin bakarken,fren yapan arabanın,dizimin dibinde olduğunu gördüm.Şoför kızgınlıkla bağırıyormuş,onu bile duymamışım.Olayın vehametini düşününce ürktüm.Eğer usta bir sürücü olmasaydı ne olacağını düşünemiyorum bile...Hem özür diledim,hem de çarpmayıp zamanında durabildiği için teşekkür edip,refleklerinden dolayı tebrik ettim.Adam birden sustu.Sonradan bu duruma çok güldüm,hatta güldük.O günden sonra anladım ki(anladık ki) ben dikkatsizce yürüyorum yollarda...Gerçi oldukça düzeldim,artık acele etmiyorum yürürken...

Hadi neyse,diyelim ki bu nedenle öldüm...Burada benim hatamın daha çok olacağı da kesin diyelim...Yani bu tür bir ölüm sürpriz olmaz...

Deprem de artık beklenen bir facia.Nerede yakalayacağı belli olmaz..


Ya bugünkü olaylara ne demeli...

Bugün olan çatışmanın olacağını kim tahmin edebilirdi ki?

Yoldan geçerken aniden gelen bir kurşun!

Ölen iki kişi de evlerinden ,akşama dönecekmiş gibi çıktılar eminim ki...

Hadi biri görevliydi.Çatışmanın içerisindeydi ve bir ihtimal böyle bir olasılık tüm görevliler gibi onun için de geçerli bir neden olabilir diye düşünebiliriz.Asla olmamalı böyle bir şey.Ama terörün amacı , suçsuz inanlara yönelik değil mi zaten?Çok üzüldüm.Kimbilir evden nasıl çıktı?

Ya o çocuğa ne demeli?

Üstelik annesi o kadar da tembihlemiş,olay yerine gitmemesi için....

Merakından öldü o çocuk...

Hepimizin düşündüğü gibi,,,

Bana bir şey olmaz diye ...
Allah,ailelere sabır versin...

Dünkü olayların olduğu görüntülere baktım da,neredeyse,çekirdek çitleyip seyredecekler etraftakiler.Hiç mi korkmadılar,vızır vızır kurşunlar yağarken?Ayrıca neden tüm sokak girişleri kapatılmadı acaba? Düşünemediler mi?Engel olamadılar mı meraklılara...Onları görünce,daha çok kayıp verilmemesi büyük şans...İlginç insanlarız vesselam...


O sokakta oturanlar,özellikle aynı binada oturanların bu gece ne yapacaklarını düşünmeden edemiyorum.

Evlerine girebilecekler mi?

Uyuyabilecekler mi?

Çok zor bir durum.Uzun süre huzur duymaları imkansız geliyor bana...


Manevi hasarı gidermek çok zordur çünkü....

Geçen aylarda,sokakta yürüyen bir genç kızın başına beton saksı düşmüştü...Ölümden döndü...

Hadi bunları da atlattık diyelim.Bir otobüse bindik ve bir turist,ya da Avrupa'dan yeni gelmiş birinin hapşırmasıyla bize ne bulaşabilir dersiniz?


DOMUZ GRİBİ!


Yaaaaa,

öyle sağlam bindik otobüse, demeyin!

Her an ölümcül virüsle karşılaşmamız mümkün gördüğünüz gibi...

İsrail'e kadar gelmiş sayın grip!


Sınırlarımıza yaklaşmış,hızla yayılan bir hastalık ,nasıl önlem alınacak bilemiyorum...Ölümler hızla çoğalıyor.

Daha kenelerden korunmayı öğrenememişken,kuş gribini anlamamışken,bu griple nasıl başedeceğiz bakalım...


Farkındasınız değil mi?

Yaşadığımız her gün için şükreder duruma geldik...

Yine de,ben ben olayım,siz siz olun,evden çıkarken helallaşmayı unutmayın.Ne olur ne olmaz!

Piyangonun böylesine çatmak ta var....

(Bizim eve gelecekse bana gelsin bu piyango...deyip biraz acitasyon yapayım)

Ama asla gelmesin,hiç kimseye...


Allah'a emenet olalım hepimiz...


Karaborsaya düşmeden birer maske edinmeye başlasak mı acaba?



YARIN DAHA GÜZEL OLACAK!

4 yorum:

WarhaWk dedi ki...

Sevgili Tülay abla,
Kızınızın yanına,size gönderdiğim
bayıltıcı şok aletini veriyor musunuz:=)Sevgi ve Saygılar,Cenk

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Sevgili Tütü,
Sıkmayın canınızı, bunlarda yaşamın şokları. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin.
Sevgiler

etki alanı dedi ki...

Sevgili Cenk,
Bu konuda ihmalkarım,hala ufak boy deodorant taşıyor çantasında...
Hatırlattığın iyi oldu,yakında Eminönü'ne gideceğim bir araştırma yaparım(eğer yine unutmazsam)...
Üstelik uzak bir yerde görev yapıyor...

...............................
Gerçekten,yaşamın şokları...
Hepimizi hunganga düşüncelere sevkediyor bu olaylar,Kubilay bey...
Heryer tehlike çanlarıyla dolu..

Neyseki,hayata olumlu bakan insanlardanız.Bakmayın yazdıklarıma...
Kim korkar hain kurttan..
:-))

Adsız dedi ki...

Τhanks for finally wгiting аbоut > "�L�M PİYANGOSU MU BU YOKSA!" < Liked it!

Look into my web page; ωωw.
ausfaceѕ.сom.au