3 Nisan 2012 Salı

Ah,bu sınavların gözü kör olsun!

Güdük Necmi,İnek Şaban,oğluma kopya verseydiniz ya!
Çamlıca kız Lisesi,ilk sınav yeriydi oğlumun....
Sınavdan çıkanlardan anlamıştım sonucun ne olduğunu....
Küfreden,ağlayan...
Biri de gülümseyerek çıksaydı ya!
Havanın soğuğu kadar soğuktu çıkan öğrencilerin yüzü...

Sırığım üzgün!
En az 400 diyerek girdi sınava,çıktığında söyleniyordu.Küfür dağarcığı oldukça genişmiş...

Üzgündü,sürekli konuştu,konuştu,konuştu....

15 BK Kadıköy'den Beykoz'a tam iki saatte geldik.O süre zarfında kafamı yedi...Baygınlık geçiriyordum neredeyse...

Yüksek sesle "MOLA"dediğimi hatırlıyorum....
Cır cır böceği biraz ara verdi....

Sonucu göreceğiz...Umarım yarı yarıya yapmış olsun soruları

3 yorum:

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Tütü,

Bu sınavlara ben de çok kızıyorum. Aslında teknik olarak bunun başka bir şekilde, çok kolay ve adaletli bir çözümü mutlaka vardır. Onu da uzmanlar araştırıp bulabilirler.

Selam ve dualarımla.

Adsız dedi ki...

My brοtheг suggeѕted Ӏ might liκe this website.
He was once entігely гight. Τhis
ρost аctually mаde my dаy. You саnn't believe simply how a lot time I had spent for this information! Thank you!

Also visit my blog post - check it out - 1kviews

Adsız dedi ki...

It's actually a great and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful information with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

My webpage ... check this - 1kviews