9 Mart 2012 Cuma

Ayakta uyumak!

Üç günde toplam üç saat uyumuşum,yaptığım aksesuarı teslim etmek için otobüse bindiğimde,uyuyabileceğim rahat bir yer arıyorum.Özellikle tek kişilik koltukları tercih ediyorum.Beykoz'dan otobüse bindiğimde bu olanağım oluyor,çünkü ilk durak.Çok rahat bir şekilde,eğer yol açıksa 45 dakikalık bir dinlenmeyle birlikte şekerleme gibi tatlı bir uyku çekiyorum

Ama Mecidiyeköy''den Beykoz'a gelirken bu olanağı bulmak zor.Yani oturacak yer bulma lüksü...
Eğer hava müsaitse,bir sonraki otobüste oturacak bir yer bulmak için yeni sıraya girmek en iyi yöntem.Ama soğuk havada dışarıda ayakta durarak donmaktansa,otobüste ayakta gitmek daha iyi diyerek bindiğimde ise,malum İstanbul trafiğinde köprüye ulaşmak bile iki saatinizi alabiliyor ne yazık ki...
Ayakta uyumayı öğrendim ben!
Otobüste uyunan 5 dakikalık bir uyku bile bazen tüm gece uykularına bedeldir.İki elimi ,dengemi sağlayacak şekilde çapraz tutunma şekliyle garantiye aldıktan sonra,gözlerim uykusuzluğun ve yorgunluğun etkisiyle kendiliğinden kapanıyor zaten.Ama bu uyku tilki uykusu gibi,her şeyi duyabiliyor ve hissedebiliyorsunuz.Hele cam kenarında demirlerin L yaptığı noktasında durabiliyorsam,değmeyin keyfime....
Atkımı beremin içine koyup yastık gibi camla başımın arsına koydum mu,derin bir uykuya dalabiliyorum.Bazen neredeyse 3 saat bulan yolculuğum sırasında,sabaha kadar uyanık kalmamı sağlayan sağlam bir uyku çekebiliyorum.Arada fren olduğunda rahatım bozulsa da keyifli bir uyku zamanım oluyor anlayacağınız gibi...Eğer horluyorsam da yapabileceğim bir şey yok!
Her zaman uyku uyuyamıyorum,ama gözlerimi kapatıp,hem gözlerimi dinlendiriyorum hem de bin bir fikirle başbaşa kalıyorum.Günlerimin planını yapabiliyorum.Durağı kaçırmak gibi bir kaygım da yok.İlk ve son durak benim güzergahım.
Japonlar yapmışlar yapacaklarını yine...Türkiye'ye getirseler ilk ben alabilirim bunu...

Ama bu videodaki gibi uyumak çok fena!


Ama bu video ise komik...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

obviouslу like your web sіte
but you need to take a loоκ at the sреlling on
sevеral οf уouг ρоѕtѕ.
Μanу of them aгe гife with spelling
prοblemѕ anԁ I find it
very botherѕome to infοrm thе rеality οn the other hand I ωill surely cοme baсk
again.

my blog - in order to - 1kviews